پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
5 بهترین جوراب مردانه 2024
نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1402
بازدید : 31
نویسنده : کاربر

جوراب ها جزئیات مهم و در عین حال اغلب نادیده گرفته شده از راحتی روزانه شما هستند. کارشناسان لباس ما قبل از انتخاب 13 مورد از محبوب ترین گزینه ها برای خرید برای آزمایش مقایسه ای ، بازار را بررسی کردند. ما به راحتی ، فاسد شدن و تنفس ، گرما و دوام هر جفت نگاه کردیم. درزهای حجیم ، مواد خراش دار یا توانایی های ضعیف رطوبت زدایی می تواند شما را به یک کمپینگ ناراضی تبدیل کند ، به خصوص اگر تمام روز برای کار یا بازی روی پاهای خود باشید. از بسته های چندگانه بودجه تا جفت های برتر ، بررسی عمیق ما به شما کمک خواهد کرد تا جفت جوراب مناسب را برای نگه داشتن پاهای خود در حرکت به جلو در سبک و راحتی پیدا کنید.

یک جفت جوراب خوب یک مکان عالی برای شروع برای قرار دادن پاهای شما در یک جفت کفش یا چکمه با کیفیت بالا است. به عنوان مثال ، اگر به دنبال قدم زدن به کفش های دویدن جدید هستید ، خرید یک جفت جوراب مورد علاقه ما را که برای دویدن طراحی شده است ، در نظر بگیرید. اگر به چیزی کمی با دوام تر با بالش بیشتر برای جفت کردن با چکمه های پیاده روی مورد علاقه خود نیاز دارید ، یک جفت جوراب پیاده روی با رتبه بالا را در نظر بگیرید. ما همچنین بهترین جوراب های زنانه روزمره را آزمایش کرده ایم.

Darn Tough به خاطر زندگی کردن به اسمش شناخته شده است ، و یک بار دیگر ، آنها آن را ثابت کرده اند. جوراب متوسط کفش پیاده روی که از پشم مرینو نرم تشکیل شده است ، فوق العاده راحت است و دارای مقدار قابل توجهی از تنفس برای جوراب متوسط است ، تا حدی به دلیل پانل های تنفس داخلی. به غیر از این پانل ها ، پودینگ متوسط وزن فراوان است ، به از بین بردن رطوبت کمک می کند و پای شما را راحت ، گرم و خشک نگه می دارد. این جوراب ها به پوست تنگ هستند و ما هیچ نقطه داغ یا دسته ای را در طول آزمایش مشاهده نکردیم. علاوه بر این ، انگشت" بدون درز " یک لایه راحتی اضافی را ارائه می دهد. در حالی که ما هیچ مشکلی با دوام این جوراب های سخت نداشتیم ، شما راحت می دانید که اگر آنها شکست بخورند ، می توانید ضمانت عمر را اعمال کنید.

نقص اصلی این جفت قیمت است. اينها جوراب هاي تو نيستن اگر شما نیاز به سرمایه گذاری در جفت های مختلف دارید ، این جوراب ها در حساب بانکی شما یک شکاف ایجاد می کنند. با این حال ، یک چیز که باید در اینجا توجه داشته باشید این است که پشم مرینو به طور طبیعی ضد میکروبی و مقاوم در برابر بو است. در واقع ، در طول آزمایش ، تصمیم گرفتیم این جوراب ها را برای هفته ها بدون شستن آنها بپوشیم در حالی که همه چیز را انجام می دادیم از کار کردن در روزهای عرق زده تا استراحت در کنار آتش ، و در نهایت ، ما متوجه کمی فانک نشدیم. در حالی که ما لزوما این روش را برای بهداشت جوراب توصیه نمی کنیم ، توصیه می کنیم که آنها را بیش از یک بار بدون شستن آنها بپوشید. نکته دیگری که باید توجه داشت این است که این جوراب های پشمی متوسط هستند ، بنابراین ممکن است برای تنظیمات خاص خیلی گرم باشند. اگرچه ، دوباره ، این توسط پشم مرینو و اثربخشی آن در از بین بردن رطوبت کاهش می یابد. حتی پس از روزهای گرم کاری ، پای ما در پایان روز راحت و خشک بود. اگر جوراب با دوام و پاهای شاد می خواهید ، توصیه می کنیم که یک جفت جوراب متوسط از Darn Tough را سرمایه گذاری کنید. و اگه دنبال يه چيز سبک تر ميگردي ، به گروه چندگانه ي "ديکي دري-تک" نگاه کن.

جوراب هایی که در بسته های چند ارزش وجود دارند اغلب در آزمون زمان مقاومت نمی کنند. آنها می توانند سریع بپوشند ، و ما گاهی اوقات سوراخ ها یا لاستیک ها را قبل از اینکه دور آزمایش ما کامل شود ، می بینیم. با این حال ، Dickies Dri-Tech Crew multipack ما را با ساخت و ساز سنگین خود با قیمت مناسب شگفت زده کرد. کفپوش ضخیم یک لایه راحت از پودینگ را فراهم می کند که پاهای ما را در طول روزهای طولانی در محل کار یا بازی خوشحال نگه می دارد. همچنین ، ادعاهای سازنده در مورد قابلیت های رطوبت کش پلی استر در هم تنیده ثابت شد که ثابت شده است. جوراب های پنبه ای معمولا برای کاربردهای فعال عالی نیستند زیرا رطوبت را نگه می دارند و خشک شدن آنها کند است ، اما مواد مصنوعی در خشک کردن خوب هستند و سریع خشک می شوند و این جوراب ها را به لبه می دهند. شما می توانید آنها را در بسته های چندگانه از 6 یا 12 خریداری کنید ، و به هر حال ، شما مطمئن خواهید بود که این جوراب ها را برای مدتی در کشو خود نگه دارید.

همانطور که اشاره کردیم ، از عملکرد این جوراب به ظاهر ارزان شگفت زده شدیم. با این حال ، در برخی موارد ، شکل گیری درست بود. اگرچه کف پا ضخیم تر است ، دستبند پا و کفی بسیار نازک است. این ممکن است مشکلی نباشد چون دستبند پا یک نقطه ی رایج از فرسایش نیست ، اما ما فکر کردیم که ارزش ذکر کردن دارد. علاوه بر این ، پوشش پا سنگین به پشت پاشنه گسترش نمی یابد ، بنابراین این یک نقطه برای مراقبت از فرسایش زودهنگام است. اگر کفش یا چکمه های تنگ دارید که قصد دارید با این جوراب ها بپوشید ، باید بدانید که درز انگشت پا حجیم است و ممکن است دسته ای باشد که ممکن است منجر به ناراحتی شود. همچنین ، اگر جوراب هایی را به طور خاص برای استفاده فعال خریداری می کنید ، ممکن است بخواهید چیزی غیر از جوراب های پنبه ای را در نظر بگیرید. در حالی که این جوراب ها شامل برخی از مواد مصنوعی هستند ، که آنها را بهتر از جوراب های کاملا پنبه ای در از بین بردن رطوبت می کند ، آزمایش ما نشان می دهد که هنوز یک جوراب پنبه ای است و به خوبی جوراب هایی که برای فعالیت های فعال ساخته شده اند ، عمل نمی کند. در کل ، ما Dickies Dri-Tech را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه توصیه می کنیم که پاهای شما را در محل کار یا در دفتر راضی نگه می دارد. اگر یک جوراب ارزان قیمت با قیمت پایین اولویت شما است ، فراموش نکنید که به CelerSport Ankle Athletic مراجعه کنید ، بهترین جوراب بودجه ای که برای ورزش های با تأثیر بالا مانند دویدن مناسب است.

جوراب ورزشی مچ پا کرفس به نام خود که برای ورزش ساخته شده است ، عمل می کند. با مچ پا تقویت شده و پاشنه های بالش ، این جوراب ها برای ورزش های پایدار عالی عمل می کنند. بعد از یک روز طولانی از پیاده رو یا مسیرهای خاک آلود ، پاهای ما خشک ، بدون بو و راحت ماندند.

در حالی که برای دویدن یا ورزش های دیگر عالی است ، این جوراب هایی نیست که ما برای دفتر یا برای یک شب در شهر می پوشیم. مچ پا بالش دار CelerSport باعث می شود که آشیل شما روی کفش های شما مالش نکند ، اما صفحه ی بزرگ و واضح که در پشت کفش شما قرار دارد ، خیلی معمولی است و به دنبال چیزی جز لباس های تفریحی است. اگر به دنبال یک جوراب شیک تر برای پوشیدن در شهر هستید ، آیکون 3-Pack را بررسی کنید که بهتر به آن طاقچه خدمت می کند.

آروین کالاها بهترین قدم خود را به جلو می گذارند و هدفشان تولید جوراب هایی است که پاهای شما را خوشحال نگه می دارد و همچنین برای سیاره خوب است. با یک فرآیند تولید که از مواد بازیافتی استفاده می کند و یک برنامه بازیافت که در آن آنها جوراب های شما را پس می گیرند وقتی که آنها در نهایت منفجر می شوند ، این یک خرید است که شما می توانید احساس خوبی در مورد آن داشته باشید. ضخیم تر از جوراب های معمولی بدون حضور شما ، آنها به طرز شگفت انگیزی راحت هستند که در تمام طول روز در اطراف ایستاده باشند ، و قطعه لاستیکی اضافه شده در پاشنه آنها را از لغزش نگه می دارد. اگرچه در حالی که کفش می پوشید پنهان شده است ، رنگ های سرگرم کننده این جوراب ها برای یک ظاهر شیک در حالی که در اطراف بدون کفش است.

نکته ای که در مورد جوراب های بدون حضور وجود دارد این است که اگر با کفش های کم برش جفت نشوند ، پوشش کم آنها می تواند باعث خارش استخوان مچ پا شود. ما عاشق این جوراب ها برای لباس های معمولی یا دفتر هستیم ، اما برای ورزش یا کار دستی مناسب نیستند. قهرمان عدم حضور یکی دیگر از گزینه های کم برش است که در یک بسته 6 برای قیمت فوق العاده مقرون به صرفه می آید.

جوراب های استانس در فرهنگ اسکیت بورد و اسنوبورد به خاطر سبک های سرگرم کننده شان شناخته شده اند. این شرکت برای ساخت جوراب و لوازم جانبی برای انواع مختلفی از فعالیت ها ، از جمله لباس های روزمره ، تکامل یافته است. نماد موضع دارای جزئیات سبک ظریف است که شما را به خوبی نگاه می کند اما هنوز هم به عنوان لباس کار مناسب است. با مقدار کمی از بالش پاشنه و پشتیبانی قوس لاستیکی ، آنها راحتی بیشتری را برای نگه داشتن شما در تمام طول روز فراهم می کنند. مواد اختصاصی تقریبا در برابر پوست شما لغزنده به نظر می رسند ، اما تناسب به اندازه کافی محکم است که آنها از ساق های شما پایین نمی آیند. با توانایی های رطوبت زدایی خوب ، برای روزهای گرم و عرق زده ای که روی پاهای شما می گذرد عالی هستند.

در حالی که ما این نماد را برای لباس های معمولی در تمام طول روز راحت می دانیم ، آنها اولین انتخاب ما به عنوان یک جفت پیاده روی یا دونده نیستند. این جوراب های شیک شما را از دفتر به پارک اسکیت می برند و در یک چنگال ، در یک دوره کوتاه عملکرد خوبی دارند. اگر جوراب برای فعالیت های با خروجی بالا چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، فراموش نکنید که نگاهی به چکمه های پیاده روی مردان سخت در وزن متوسط بیندازید. این یک تعادل خوب از گرما و تنظیم گرما را در حالی که شما در مسیر هستید فراهم می کند ، و آن را نیز بی سبک نیست.

ادامه مطلب

مقاله مرتبط: https://joorab-sona.ir




بازدید : 59
نویسنده : کاربر

از ابتدای هفته جاری به تعداد واحدهای مرغوب عرضه شده برای فروش افزوده شده است. هم‌چنین ذیل گروه از فایل‌ها جمله «تخفیف پای معامله» درج شده است. واسطه‌های ملکی معتقدند رشد بورس باعث جذب برخی سرمایه‌های سرگردان شده و کسادی بازار مسکن را در پی دارد.

گروه فروشندگان خاموش به‌تدریج با نزدیک شدن به روزهای پایانی فروردین و ماه مبارک رمضان وارد بازار مسکن شده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار ملک در تهران به ثبات نسبی رسیده و به همین دلیل حجم عرضه واحدهای نوساز و کمتر از ۱۰ سال نسبت به ابتدای ماه جاری افزایش یافته است.

در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ خریداران و فروشندگان از بازار مسکن پایتخت عقب‌نشینی کردند. خودداری از عرضه واحدهای نوساز بیشتر به چشم می‌آید. از طرف دیگر برخی خریداران انتظار دارند نوسان نرخ‌های پیشنهادی فروکش کند.

گزارش‌های میدانی از بازار مسکن شهر تهران نشان می‌دهد از ابتدای هفته جاری به تعداد واحدهای مرغوب عرضه شده برای فروش افزوده شده است. به نظر می‌رسد در نیمه دوم فروردین ماه، نرخ‌های پیشنهادی به ثبات نسبی رسیده و این مسئله باعث شده تا برخی سازندگان و مالکان واحدهای نوساز، کمتر از ۱۰ سال و دارای امکانات کامل، نسبت به فروش ترغیب شده‌اند.

از طرف دیگر برخی آگهی‌ها با نرخ‌های پایین‌تر از عرف مناطق به فروش می‌رسد. هم‌چنین ذیل گروه از فایل‌ها جمله «تخفیف پای معامله» درج شده است. واسطه‌های ملکی معتقدند رشد بورس باعث جذب برخی سرمایه‌های سرگردان شده و کسادی بازار مسکن را در پی دارد.

یک پیش بینی از بازار مسکن در سال ۱۴۰۲

یک کارشناس بازار مسکن با پیش‌بینی قیمت ملک در سال ۱۴۰۲ بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی از قبیل مشارکت خارجی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی و تعاونی‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران افزود: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که در زمستان سال گذشته حجم معاملات مسکن بالا بوده و در تهران از ۱۰ هزار معامله مسکن گذشته است. این واکنش فرهنگی جامعه است که از خود رفتار هیجانی نشان می‌دهد به نحوی که وقتی قیمتها شتاب می‌گیرد، بازار به صورت کاملا مقطعی از رکود خارج می‌شود و وقتی قیمت‌ها آرام می‌گیرد، دوباره به رکود عمیق فرو می‌رود.

مقاله مرتبط: 

https://sadaf22.com/property/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D9%86%DB%8C%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%AA/




وکیل طلاق در تهران
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1400
بازدید : 204
نویسنده : کاربر

وکیل طلاق در تهران مشاور حقوقی است که به امور خانواده و طلاق می پردازد. وکیل طلاق در تهران همچنین جنبه های مالی و مادی تعاملات زوجین از جمله مهریه و نفقه را در دستور کار خود قرار داده است. مراجعه به وکلای طلاق برای شرکت در جلسات مشاوره حقوقی مربوط به اختلافات خانوادگی لزوماً به دلیل جدایی نیست و ممکن است مربوط به اختلافات حقوقی و مالی بین همسران یا تعهدات غیر الزام آور همسران طبق شرایط قرارداد و شرایط آن باشد. قرارداد.

وکالت یک حرفه و یک وکیل طلاق یک وکیل حرفه ای است.

وقتی گفته می شود وكیل طلاق وكیل حرفه ای است ، این بدان معنا نیست كه وی فقط در كار خود تخصص دارد ، بلكه به این معنی است كه وكیل طلاق در تهران دارای موقعیتی است كه موقعیت وی و هویت وی را مشخص می كند. وکیل طلاق معتبر است. است.

برای درک معنای دقیق یک وکیل حرفه ای ، ابتدا باید تعریف "حرفه" را بدانید. در این صورت می توانیم معنی یک وکیل حرفه ای را درک کنیم.

طلاق در کشورهای جهان سوم به ویژه در کشورهای مذهبی یک مشکل جدی است. در این کشورها ، زوج های جوان معمولاً خارج از خانواده ، چه با زور و چه با عجله ازدواج می کنند ، بنابراین به سرعت دچار مشکل و ناامیدی می شوند که در بعضی موارد نیاز به وکیل طلاق یا مشاور حقوقی دارد. اگر این نیاز را احساس کردید ، توجه داشته باشید که انتخاب یک وکیل طلاق خوب ، باتجربه و منصفانه نقش زیادی در حل مشکلات و سرنوشت زندگی زناشویی شما خواهد داشت و شما باید یک وکیل متخصص طلاق و بسیاری از پرونده ها در این زمینه انتخاب کنید. قانون انجام داد

 

ابتدا می توانید با چندین وکیل طلاق در تهران مشورت کنید. اگرچه ممکن است وکیل طلاق از شهرت خوبی برخوردار باشد ، اما ممکن است رفتار او را دوست نداشته باشید. وکیل طلاق شما نباید فردی باشد که با او احساس راحتی نکنید زیرا قرار است بسیاری از مسائل را با هم مطرح کنید. مشاوره اولیه با وکیل طلاق معمولاً رایگان است. می توانید از این فرصت استفاده کرده و در مورد گزینه های خود صحبت کنید.

قبل از انتخاب وکیل طلاق یا هر وکیلی ، باید تا حدودی از مشکل خود و راه حل های قانونی آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید مهارت وکیل خود را تضمین کنید.

بهتر است به وکیل طلاق خود در مورد بودجه خود اطلاع دهید. وکیل طلاق باید تصویر واضحی از امور مالی و هزینه های ازدواج شما داشته باشد. حتماً یک نسخه از صورتحساب بانکی ، اوراق بهادار سرمایه گذاری و کلیه اسکناس های خود را به همراه داشته باشید همچنین کلیه دارایی ها و بدهی های زناشویی خود را ثبت کنید.

یک وکیل طلاق در تهران به محض کسب سود و کسب درآمد ، طرفداری از طلاق را انتخاب نکرده است. یک وکیل حرفه ای طلاق نسبت به کسب تخصص خود احساس مسئولیت می کند و خود را در موقعیت متعهد می شناسد. یک وکیل حرفه ای طلاق به درستی می داند که حرفه ای بودن مستلزم این است که در راستای رسالت و وظایف خود در قبال مشتری خود مسئول باشد. و نه تنها برای موکلش ، بلکه به قانون و دانش حقوقی که آموخته است و به مهارتهایی که کسب کرده است و مهمتر از همه به حقیقت. یک وکیل حرفه ای طلاق ، به عنوان کارشناس مشاوره حقوقی طلاق و یک مشاور مجرب ، با تکیه بر وجدان همیشه بیدار ، بینش خود را به مشتری خود ارائه می دهد.

مزایای مشاوره با وکیل طلاق  در تهران

با توجه به اینکه طلاق یک ادعای حقوقی است و استخدام وکیل برای آن ضرورتی ندارد ، اما قطعاً گرفتن وکیل طلاق در تهران مزایای زیادی دارد که می توانید با مشاوره وکلای مجرب موسسه حقوقی ملک پوراز از مزایای وکیل طلاق بهره مند شوید. :

ممکن است در این مرحله بسیاری از افراد به دلیل سطح پایین روابط عمومی یا عفت نتوانند از حقوق خود دفاع کنند ، بنابراین لازم است یک وکیل طلاق خوب به آنها کمک کند تا حقوق خود را بدست آورند.

وقتی طرفین وکیل طلاق دارند نیازی به حضور در دادگاه نیست.

بیشتر افرادی که می خواهند از هم جدا شوند به دادگاه مراجعه نکرده اند و با روند کار آشنایی ندارند ، بنابراین بهتر است برای پیشبرد پرونده خود از وکیل طلاق کمک بگیرید.

این احتمال وجود دارد که دو طرف دعوا به دلیل شغل و موقعیت خود تمایلی به حضور در دادگاه نداشته باشند ، بنابراین در این صورت با استخدام وکیل طلاق خواهان جدایی هستند.

اهمیت مشاوره با وکیل طلاق در تهران

از آنجا که حق طلاق با مرد است ، بسیار مهم است که زن با یک وکیل طلاق مشورت کند ، زیرا طلاق توسط زن یکی از سخت ترین پرونده های خانوادگی در دادگاه ها است ، و اگر اقدامات شما مطابق باشد با قانون این رویه دادگاههای خانواده نیست و همچنین اگر هنگام تهیه دادخواست و لایحه از شرایط قانونی پیروی نکنید ، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد که باعث اتلاف وقت ، هزینه و انرژی زیادی از شما می شود.

بنابراین بهتر است زنی تقاضای طلاق را با وكیل طلاق كه سالها سابقه دعوی در خانواده را دارد ، یا حداقل با یك وكیل طلاق باتجربه مطرح كند.

برای تشکیل پرونده طلاق ، شما یا وکیل طلاق در تهران می توانید به دفتر خدمات الکترونیکی مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز خواستار طلاق شوید.

هزینه وكیل طلاق

حق الزحمه وكالت طلاق یا براساس تعرفه تعیین شده در آیین نامه تعرفه وكیل تعیین و پرداخت می شود یا وكیل و موكل مبلغ مشخص دیگری را تعیین و توافق می كنند. وکالت نامه توافق شده را می توان در فرم وکالت نامه چاپی یا در برگه های جداگانه نوشت و به امضای طرفین رسید. در تعیین حق الزحمه وکیل طلاق و نحوه اخذ آن محدودیتی وجود ندارد.

وکیل طلاق وظایف خود را از طرف موکل خود بدون هیچ گونه تعهدی در قبال نتیجه و رأی به نفع موکل انجام می دهد و وکالت نامه وی هیچ ارتباطی با نتیجه دادخواست وکیل طلاق ندارد و عمل. در واقع ، "تعهد وکیل یک تعهد از طریق وسیله است ، نه تعهد به نتیجه".

اگر در انتخاب وکیل طلاق و وکیل خانواده گیج شده اید ، می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید تا در انتخاب بهترین وکیل طلاق به شما کمک کنند. موسسه حقوقی ملک پور با استفاده از وکلای متخصص و باتجربه تضمین می کند پرونده های حقوقی خود را در کمترین زمان به پایان برسانید.

اگر تمایل دارید موارد بیشتری را بخوانید اینجا کلیک نمایید.




بهترین وکیل
نوشته شده در سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
بازدید : 229
نویسنده : کاربر
البته شما قرار نیست طلاق بگیرید ... همه چیز کاملا خوب است ، درست است؟ شما چیزی برای گفتگو با یکدیگر ندارید, رابطه جنسی نادر و شرم آور است و قبض تلفن همراه او چیزهای عجیب و غریب را به شما می گوید (نه این که نگاه کرده باشید) اما شما طلاق نمی گیرید. خوب ، حتی اگر قصد ندارید (هرگز) طلاق بگیرید ، در اینجا در بزرگسال دوست داریم آماده باشیم. بنابراین در اینجا لیستی از بهترین وکلای طلاق در کشور وجود دارد. می دانید ، به هر حال. (همه نرخ ها به اضافه مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود)
1. فیونا شکلتون
از کجا شروع می کنیم با بارونس شاکلتون؟ شاید این داستان کمک کند. یک زن پس از مواجه شدن با شوکلتون وقتی از شوهرش در طلاق خود وکالت می کرد چنان تحت تأثیر قامار گرفتت تکیر قامار گرفتت دیر قامار گردفت ازر قامار گرفتت کیر قامار گرفتت کیر قامار گردفت ازر قامار گرفتت کیر قامار گرفتت یر قامار گدرفتک ازر. مشتری گفت ، "من می دانستم که اگر هرگز دوباره طلاق بگیرم ، تو را در کنارم می خواهم." بنابراین بله او سخت ، گران قیمت و یک بار توسط هدر میلز خیس شد. اما او همچنین واقعاً اهمیت می دهد ، قهوه ای های باورنکردنی پخته و هرگز روی لباهایش آرام نمی گیرد. که قابل توجه است. او می گوید: "من یک وکیل هستم و نه یک شعبده باز." ما خیلی مطمئن نیستیم
نرخ ساعتی: 850 پوند به علاوه 5000 پوند برای جلسه اولیه (برای جلوگیری از قرارداد وی با وی - این بدان معنی است که اگر با یک وکیل روبرو شوید, حتی اگر یک بار باشد, همسر شما نمی تواند آنها را استخدام کند)
2. سیمون بروس
این وکیل عادی نیست. بروس وکیل فوق العاده است. و او خنده دار است. و یک بازیکن شطرنج واقعاً خوب است ، پس گند نزنید. اولین چیزی که او به مشتری می گوید؟ "من امیدوارم که شما هرگز مجبور شوید من را دوباره ببینید." وی که رئیس حقوق بین الملل خانواده در فارر است ، این توصیه را برای کسانی که به طلاق م، اندكیشد در فارر است ، این توصیه را برای کسانی که به طلاق م،ی اندكشند در م،ی اندكشند در م،ی اندكشند در م،ی. از ما فقط به عنوان مجری و مشاوره سطح بالا استفاده کنید. و اصرار در دانستن هزینه مالی داشته باشید. "همه اینها میانجیگری ، مدیتیشن ، مدیتیشن با اوست. آن و باشگاه فوتبال لیورپول.
3. استیفن فوستر
استفان فاستر شریک زندگی و رئیس قانون خانواده در قانون استوارتز است. او یازده سال پیش این بخش را تأسیس کرد و اکنون یک تیم 40 نفری اختصاصی دارد. همه چیز در مورد آرامش فاستر است. او آرام است. او می خواهد شما آرام باشید - بدون شدیقت گرفتن ، درعوض همه این است که همه "از سقف" خارج شوند و تصمیقتنت. همسری را که نوشت, "هم از من برای بدست آوردن توافقی که امنیت مالی را برای بقیه عمر تأمین کرد و هم از جهت حمایت عاطفی از او سپاسگزارم تا به او اعتماد به نفس بدهد تا آنچه را که لیاقتش را داشت تحمل کند." او همچنین جودو رقابتی را انجام می داد - مانترا او این است که "شما همیشه باید با شخصر مبارزه کنی - نه ندند." بنابراین بگذارید فاستر فشار را تحمل كند. و او خواهد کرد.
4. کاترین کاستلی
بله او نام بزرگی دارد. بله او یک جوان جوان و درخشان با پین هیکس بیچ است. بله او خود آرامش ، روشمند ، متفکر و مهربان است. اما کاسییتلی نیز از طرف زنانی که کار خود را رها می کنند تا مراقب خانواده خود باشند و سپسار ادددراساسار پادتی ،ود را راما می کنند تا مراقب خانواده خود باشند و سپسار پادد و سپساسار ادتی ،رراساسار پادتی راتراماقب خانواده خود باشند و سپساسار پاددی ،راراسار پادتبتنجار در اوقات فراغت او از مسابقات سه گانه لذت می برد. و دو مسابقه مرد آهنین را به اتمام رسانده است "روحیه رقابت در خانواده من عمیق است و من در حال مبارزه با خواهر, پدر و شوهر دوقلوی خود بودم فقط یکی از این سه نفر از کنار من رد شد اما من او را در. مرحله بعدی قرار می دهم ... "بنابراین بله ، او می تواند طلاق شما را اداره کند. اما او همچنین ممکن است شما را دوباره به هم برگرداند: "ما یک سال چهار آشتی داشتیم و در هر یک از این موارد زوجین آن را از سمت راست لبه عقب کشیدند وکلای طلاق یخ زده نیستند - بسیاری از ما در واقع قهرمان ازدواج هستیم. . "
5. ساندرا دیویس
ساندرا دیویس یک شریک قدرت در Mishcon de Reya است - او میش از 30 سال در این شرکت بوده است و "هنوز هم احساسا می غتتنمن احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم بنابراین او همه چیز در مورد "قانونگذاری مسئولانه" است. این بدان معناست که وی ممکن است یک درمانگر یا یک روانشناس کودک را به شما توصیه کند. حتی ممکن است در مورد مدیریت اعتبار مکالمه ای انجام شود (به هر حال Mishcon "یک شرکت کاملتاً خدمای" است). و بعد از آن او در تماس خواهد ماند. اما این بدان معنا نیست که او نرم است: "من از مبارزه نمی ترسم." به علاوه دیویس یک متخصص در جابجایی است - وقتی یکی از والدین می خواهد با فرزندان کشور.
6. اما هاتلی
آنها می گویند: "حالت عالی در کنار تختخواب" این فقط شروع آن است. این شریک تحصیلات کمبریج در قانون استوارتز روشن ، متشخص ، یک استراتژیست عالی و یکی از بهترین وکللا بهترین وکلا دندندين ولا دندندن استلادندندين استلا. به حدی که همكاران وكیل می خواهند او از عهده طلاق خود برآید - و آنها خود را به توصیه او می اندازند "بسیار باهوش, كوشا, سازنده, سریع, و او مشاوره های تجاری را ارائه می دهد, بدون نشستن روی حصار یا وافل . " و وقتی بزرگ شد می خواهد مری بری شود. ( ترجمه از سایت https://mp.antioquiatic.edu.co )

 

 چه نوع وکیلی به پرونده های مدنی رسیدگی می کند؟ یک وکیل مدنی در رسیدگی به دعاوی مدنی در رابطه با جراحات شخصی ، خانواده ، املاک و مستغلات ، شغل و سایر اختلافات حقوقی نقش اساسی دارد. وکلای مدنی با گذراندن سالها تحصیلات رسمی ، با دانش و کاربرد قانون از منافع مشتریان خود دفاع می کنند.

وکالت مدنی چیست؟
یک وکیل مدنی یا یک دادخواست با حوزه های غیر مجرمانه اختلاف حقوقی برخورد می کند. این اختلافات معمولاً شامل یک طرف یا نهاد است که خواهان جبران خسارت وارده از طرف یا نهاد دیگر است. ماهیت اختلافات مدنی تمرکز بر روی افراد ، روابط و دارایی است.

به دلیل ماهیت شغل ، یک وکیل مدنی باید از توانایی های بین فردی و حل تعارض استثنایی برخوردار باشد. از وكلاي مدني با استفاده از دانش اساسي خود در زمينه قانون آيين دادرسي خواستار تركيب حقايق و مطالب پيچيده براي نشان دادن بهتر منافع مشتريان خود مي شوند.

وکلای مدنی با وکلای جنایی متفاوت هستند زیرا وکلای کیفری با تخلف یک فرد علیه مردم ، دولت یا کل جامعه برخورد می کنند. در مقابل ، وكلاي مدني خود را درگير اختلافات مربوط به اشتباهاتي مي كنند كه بين افراد جامعه وجود دارد.

قانون مدنی طیف وسیعی از زمینه های عمل حقوقی را شامل می شود ، از جمله:

قانون جراحات شخصی
قانون خانواده
قانون شرکت
قانون استخدام
قانون مالکیت
قانون محیط زیست
وکلای مدنی معمولاً در یکی از این زمینه های عملی خاص تخصص دارند. با این حال ، برخی از وکلا ممکن است خدمات حقوقی را در بیش از یک زمینه عملی ارائه دهند. وکلای مدنی که تخصص خاصی ندارند ، به عنوان وکالت عمومی شناخته می شوند.

یک وکیل مدنی چه کاری انجام می دهد؟
همانطور که گفته شد ، یک وکیل مدنی نمایندگان موکلین در دعاوی غیر کیفری است. مشتریان می توانند افراد خصوصی ، نهادهای دولتی یا مشاغل باشند.

وکلای مدنی در مورد پرونده مدنی شما راهکارها و مشاوره های حقوقی ارائه می دهند. آنها در جلسات مختلف دادرسی ، از قبیل جلسات دادرسی پیش از محاکمه ، سپرده گذاری ، داوری ، میانجیگری و خود محاکمه ، نماینده شما خواهند بود.

برخی از وظایف اساسی وکلای مدنی در این امور شرکت خواهند کرد:

فعالیتهای تحقیقاتی مربوط به پرونده
تحقیق درباره قوانین مربوط
جلسات رسوب را انجام دهید یا در آن شرکت کنید
حرکات پرونده
از طرف موکلشان در دادگاه حضور پیدا کنید
تهیه اسناد قانونی
درباره شهرک ها مذاکره کنید
در بسیاری از موارد ، وکلای مدنی ممکن است در مواردی رسیدگی کنند که اختلاف آشکاری وجود نداشته باشد. در عوض ، مشتریان ممکن است به سادگی مشاوره حقوقی در زمینه های پیچیده مانند قانون مالیات ، معاملات املاک و مستغلات ، پرونده های مهاجرت یا برنامه ریزی املاک را بخواهند.

آیا من به یک وکیل دادگستری مدنی احتیاج دارم؟
اگر به دنبال یک دادخواست مدنی هستید ، ممکن است بخواهید یک وکیل در نظر بگیرید. وکلای دادخواست مدنی قدرت پرونده شما را ارزیابی می کنند و در مورد بهترین گزینه های حقوقی شما مشاوره می دهند.

هر دادخواست و شکایتی که ارائه شود به مرحله رسیدگی نخواهد رسید در حقیقت ، اکثر پرونده های قضایی تشکیل شده هرگز به سالن دادگاه نمی رسند. در عوض ، پرونده ها معمولاً از طریق مذاکره قبل از شروع دادرسی حل و فصل می شوند. وکلای دادگستری مدنی نقشی اساسی در تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری درمورد دادرسی یا حل و فصل دارند.

به همین ترتیب ، اگر طرف دیگری علیه شما اقدامات قانونی انجام دهد ، مشورت با وکیل پرونده مدنی عاقلانه است. نه تنها وکلا در مراحل مختلف حقوقی متخصص هستند ، بلکه آنها نیز به شما مشاوره مهمی می دهند تا از انجام هرگونه اشتباه پرهیز جلوگیری کنید. هنگامی که علیه شما شکایت می شود ، چیزهای زیادی می تواند در معرض خطر باشد و یک وکیل مدنی در کل مراحل به عنوان یک شبکه ایمنی عمل می کند.

وکالت مدنی چقدر هزینه می کند؟
هزینه یک وکیل دادگستری مدنی در نزدیکی شما چقدر است؟ فاکتورهای زیادی وجود دارد:

موقعیت جغرافیایی
حوزه عمل
دشواری پرونده
طول پرونده
تجربه وکالت
علاوه بر این ، وکلای مدنی در ساختارهای مختلف هزینه کار می کنند:

نرخ ساعتی: نرخ ساعتی وکلای مدنی بر اساس محل تمرین ، تجربه و هزینه های عملیاتی متغیر خواهد بود. نرخ متوسط ​​می تواند از حدود 100 دلار در ساعت شروع شود و تا 300 دلار در ساعت افزایش یابد. وکلای متخصص در کلانشهرهای بزرگ می توانند هزینه های بسیار بالاتری را پرداخت کنند.
هزینه مسطح: در پرونده های حقوقی ساده تر یا کاملاً مشخص ، مانند وصیت نامه ، پرونده ورشکستگی یا طلاق های بدون رأی ، معمول است.
نگهدارنده: مشتری ها وكیل را پیش پرداخت می كنند و به حساب اعتماد ویژه می گیرند. بر اساس نرخ ساعتی ، وکیل با ارائه خدمات خود پرداخت ها را کسر می کند.
هزینه احتیاطی: در ساختار هزینه احتیاطی ، مشتری هیچگونه پرداختی از قبل نمی کند. در عوض ، در صورت پیروزی در پرونده ، وكیل درصد مشخصی از مبلغ تسویه حساب به وی پرداخت می شود.
انتظارات از یک وکیل دادگستری چیست
کار با وکیل دادگستری در صورت ادامه مراحل قانونی مختلف ، شانس موفقیت بیشتری برای شما ایجاد می کند. خواه حل و فصل خصوصی باشد و هم به محاکمه بپردازد ، آنها در هر مرحله با شما قدم برمی دارند ، تا اطمینان حاصل کنید که از تمام حقوق قانونی خود آگاه هستید.

وکلای دعوی مدنی برای منافع شما می جنگند. آنها نه تنها بهترین خدمات حقوقی را ارائه می دهند ، وكیل مجرب نیز دلسوز خواهد بود و تلاش می كند تا مشتریان خود را در آرامش قرار دهد. آنها در هنگام پریشانی به شما آرامش خواهند داد. ( ترجمه از سایت https://valientemott.com )

 

یک وکیل مدنی چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانند به پرونده مدنی شما کمک کنند؟

یک وکیل مدنی چه کاری انجام می دهد و چگونه آنها به پرونده مدنی شما کمک می کنند؟
آیا شما یک دادخواست مدنی تشکیل داده اید؟ برای ارائه بهتر پرونده خود ، یک وکیل مدنی به شما کمک می کند از شما دفاع کند. آنچه وکلای مدنی انجام می دهند در اینجا است و آنها چگونه می توانند کمک کنند.
کلید واژه (ها): وکیل مدنی؛ وکیل مدنی ، وکلای مدنی ، وکیل مدنی ، وکیل مدنی چه می کند ، وکیل مدنی چیست

 

یک آمریکایی معمولی با فضای داخلی یک دادگاه نه از طریق تجربه شخصی بلکه از طریق رسانه های مشهور آشنا است. آنها تئاترهای مفروض دادگاه های جنایی را می شنوند و می بینند و آنها را با عدالت مرتبط می کنند.

همه عدالت کیفری نیست. در حقیقت ، پرونده های مدنی در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب تر برای حل اختلاف با دادگاه های منطقه ای ایالات متحده با رشد شش درصدی دادگاه های مدنی در سال 2017 است.

در اینجا یک واقعیت عجیب دیگر نیز وجود دارد: تعداد کمی از دادرسی های مدنی به محاکمه می روند. آزمایشات وقت گیر ، پرهزینه و غیرضروری هستند. امروز یک وکیل مدنی نگران آماده شدن برای دادگاه نیست. آنها به شما اطمینان می دهند که بدون یک روز حضور در دادگاه ، توافقی را که شایسته آن هستید به دست آورید.

آیا می دانید وکلای مدنی واقعاً چه کاری انجام می دهند و چگونه می توانند به شما کمک کنند؟ به مطالعه ادامه دهید تا بدانید چگونه وکلای مدنی جهان را تغییر داده اند و چگونه می توانند پرونده شما را تغییر دهند.

وکالت مدنی چیست؟
وکلای مدنی در بین مردم بیشتر به عنوان اصحاب دعوا شناخته می شوند. این متخصصان اصولاً در پرونده های قضایی مدنی که در دادگاه های مدنی تشکیل شده اند کار می کنند اما ممکن است در مراحل داوری و میانجیگری نیز شرکت کنند. این دادگاه ها و روندها ممکن است همیشه در دادگاه پیدا نشوند. آنها ممکن است در:

نمایندگی های اداری
دادگاه های خارجی
دادگاه فدرال
دادگاه ایالتی
دادگاه محلی
دعاوی مدنی غالباً تحت یکی از دسته های زیر قانون قرار می گیرد:

قانون مسکن
کار و اشتغال
ضد انحصاری
قانون محیط زیست
مالکیت معنوی
مسئولیت محصول
گرچه دادگاه های کیفری معمولاً در رسانه ها بازنمایی می شوند ، اما برخی از معروف ترین پرونده های قضایی در تاریخ ایالات متحده پرونده های مدنی بودند.

براون علیه هیئت آموزش (1954) پرونده ای در دادگاه عالی بین لیندا براون و هیئت آموزش کانزاس بود. قضات حکم دادند که مدارس تفکیک شده خلاف قانون اساسی هستند زیرا این عمل بر خلاف بند حمایت برابر اصلاحیه چهاردهم قانون اساسی ایالات متحده است.

دادخواست مدنی چیست؟
دادخواست مدنی اختلاف خصوصی بین دو طرف است. این اختلاف ممکن است شامل دو نفر یا دو گروه باشد. این دادخواست یک فرایند دادگاه است که به یک طرف اجازه می دهد طرف دوم را مسئول یک عمل قرار دهد ، معمولاً عملی که به طرف اول ظلم کرده است.

به عنوان مثال ، در پرونده Brown علیه هیئت آموزشی ، Topeka NAACP استدلال کرد که تفکیک در مدارس کانزاس اشتباه است زیرا این آزادی حقوق مدنی را در قانون اساسی ایالات متحده نقض می کند.

دعاوی مدنی خارج از سیستم عدالت کیفری دولت است. قضات دادگاه مدنی اختیارات قانونی مشابه قضات دادگاه کیفری را ندارند.

هر دو قاضی ممکن است فردی را وادار به جبران خسارت کنند. با این حال ، در حالی که قاضی دادگاه کیفری ممکن است حکم زندان صادر کند ، قاضی دادگاه مدنی معمولاً این حکم را صادر نمی کند. تنها احکام حبس صادره در طی دادخواست مدنی به دلیل تحقیر یا سرپیچی از حکم دادگاه است.

انتخاب روش مدنی حتی زمانی که خطا جنایی بود
بعضی اوقات ، نقش یک وکیل مدنی با سیستم عدالت کیفری همپوشانی دارد. تقریباً 30 میلیون آمریکایی سالانه قربانی یک جنایت می شوند ، اما سیستم عدالت کیفری همیشه به آنها خدمات خوبی نمی دهد. در این موارد ، شاکی می تواند دادخواست مدنی را تشکیل دهد.

اقدامات مدنی مزایای زیادی را به قربانیان ارائه می دهد از جمله فرصت:

کنترل پرونده آنها را حفظ کنید
غرامت بیشتری دریافت کنید
پیشگیری از جرم را تشویق کنید
عدالت و پاسخگویی بیشتر را بدست آورید
دعاوی مدنی همچنین دارایی جدی دیگری را در اختیار کسانی قرار می دهد که به آنها ظلم شده است: اثبات بار سختگیرانه کمتر.

دعاوی مدنی و بار اثبات

یکی از بزرگترین تفاوتهای بین دادرسی های مدنی و کیفری فراتر از محل برگزاری ، اثبات بار است.

در یک پرونده جنایی ، وکیل وظیفه دارد پرونده خود را با استفاده از "اثبات فراتر از یک تردید منطقی" ثابت کند. به عبارت دیگر ، باید برای همگان کاملاً واضح باشد که متهم تنها از طریق شواهد مجرم است.

بار اثبات دعاوی مدنی بسیار کمتر است. آنها فقط به برتری شواهد نیاز دارند. یک طرف باید نشان دهد که 51 درصد احتمال دارد که طرف مقابل مرتکب اشتباه شده باشد.

تفاوت در استانداردهای بار اثبات در O.J. دادگاه سیمپسون. سیمپسون به دلیل قتل همسر سابق و دوستش تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. هیئت منصفه در پرونده کیفری وی را "بی گناه" در اتهامات تشخیص داد زیرا بار اثبات کمتر از "اثبات فراتر از تردید منطقی" بود.

پس از محاکمه ، خانواده نیکول براون و رون گلدمن تصمیم گرفتند به جرم "مرگ غیرقانونی" شکایت مدنی را علیه سیمپسون مطرح کنند. قاضی پرونده مدنی به این نتیجه رسید که سیمپسون مسئول هر دو مورد مرگ است و با این حکم 33.5 میلیون دلار خسارت صادر کرد.

چرا وکیل مدنی استخدام می شود
وکلای مدنی فقط برای رفع بی عدالتی های ملی کار نمی کنند. آنها همچنین برای اصلاح کشتی در مورد بی عدالتی های شخصی تلاش می کنند. یک وکیل مدنی معمولاً در پرونده های مربوط به موارد زیر کار می کند:

طلاق
اعتماد می کند
وصیت نامه ها
قراردادها
وامها
عناوین
وصیت نامه ها
صدمه شخصی
غرامت کارگران
آنها همچنین در حقوق مدنی ، قانون تجارت و قانون جراحات شخصی شرکت دارند. در بسیاری از موارد دیگر ، وکلا برای ارائه مشاوره برای افرادی که با رویه های پیچیده کار می کنند در دسترس هستند.

چگونه یک وکیل مدنی می تواند کمک کند
وکلای مدنی در این موارد وظایف اساسی را انجام می دهند. وظیفه اصلی آنها جمع آوری شواهد لازم برای ارائه طرف پرونده شما به مخالفان و در برخی موارد قاضی است. آنها شواهدی را پیدا می کنند که به دلیل تجربه آنها در کار در این موارد ، حتی فکرش را هم نمی کنید.

هدف آنها فقط اثبات آنچه اتفاق افتاده نیست بلکه نشان دادن دلیل وقوع این واقعه است تا هرگز برای شخص دیگری اتفاق نیفتد.

فراتر از جمع آوری شواهد ، یک وکیل مدنی به گوشه ای از داستان شما گوش می دهد و می خواهید چگونه خود را به مخالفان معرفی کنید. به این ترتیب وکلای مدنی بیش از وکلای جنایی یا وکلای منطقه پیشنهاد می دهند. هدف این وکلا این است که کارهای بد مجازات را به جای تمرکز بر نیازهای شما مجازات کنند.

در نهایت ، یک دادخواست مدنی برای شما عدالت است - نه فقط مجازات برای طرف مقابل.

آیا به یک وکیل دادگستری مدنی احتیاج دارید؟
اگر برای حل و فصل اختلافات نبرد سختی را پشت سر گذاشته اید ، ممکن است از خدمات وکیل مدنی بهره مند شوید. یک وکیل مدنی قصد دارد ضمن تأیید تأیید یک عمل ناشایست از طرف طرف مقابل ، به شما در یافتن عدالت کمک کند. بسته به پرونده شما ، حتی ممکن است نیازی به محاکمه نداشته باشید.( ترجمه از سایت : https://www.reevesandlyle.com )

 



بازدید : 163
نویسنده : کاربر

اگر تجارت شما موفقیت آمیز است و اجاره نامه فعلی شما در آستانه انقضا است ، ممکن است بخواهید به جای ادامه فضای اجاره برای تجارت کوچک خود ، به خرید فضای تجاری یا فضای صنعتی بپردازید. اجاره مشاغل و خرید یک فضای تجاری هم فراز و نشیب هایی دارند. بررسی دقیق هر دو به شما کمک می کند بهترین تصمیم را برای تجارت خود بگیرید.

موقعیت مکانی ، موقعیت مکانی

وقتی به فکر خرید ساختمان شخصی خود برای تأمین محل کار خود هستید ، به یاد داشته باشید که مکان هنگام خرید فضای تجاری به همان اندازه که در لیزینگ است اهمیت دارد. اگر اساس مشتری شما در قسمت خاصی از شهر باشد ، احتمالاً باید نزدیک به مکان فعلی خود به کار ادامه دهید. ممکن است مکان دیگری مورد توجه مشتریان شما قرار نگیرد. و اگر بازار تنگ است ، یافتن مکان برای خرید در همان منطقه دشوار است.

 

مزایای خرید ملک تجاری

هزینه های کم مالی: با نرخ بهره فعلی در پایین ترین سطح ، می توانید از نرخ پایین رهن برای داشتن محل شخصی خود استفاده کنید ، در نتیجه ارزش مالکیت خود را به جای پرداخت مالک پرداخت کنید.

سربار ثابت: مالکیت محل کسب و کار شما بدان معنی است که شما می دانید هزینه های آینده شما چقدر خواهد بود - نرخ وام مسکن برای چندین دهه کاهش یافته است و مانند برخی مواقع اجاره نوسان نمی کند. با داشتن ملک ، قسمت عمده ای از اجزای املاک و مستغلات سربار مشاغل شما برای دوره رهن ثابت می شود. از طرف دیگر ، هزینه های اجاره تحت تأثیر بهبود ساختمان ، تغییر ارزش املاک و مستغلات ، تقاضا و سایر عوامل تأثیر می گذارد. هنگام اجاره مشاغل ، هیچ تضمینی برای ادامه تمدید اجاره نامه خود تحت شرایط مشابه وجود ندارد.

ثبات: اگر مشاغل شما از تجهیزات ، ماشین آلات یا وسایل خاصی استفاده می کند که جابجایی آنها دشوار یا گران است ، یا اگر کسب و کار نیاز به بازسازی گسترده دارد ، ممکن است مالکیت مکان ترجیح داده شود. در غیر این صورت ، اگر موجر در زمان انقضا مدت اجاره شما را تمدید نكرد ، می توانید با هزینه های زیادی روبرو شوید ، به ویژه اگر در اجاره نامه شرط شده باشد كه هنگام ترك باید محل را به شرایط اولیه برگردانید.

قدردانی احتمالی از نظر ارزش: اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که می توانید یک ساختمان در یک منطقه آینده یا در پایین چرخه املاک و مستغلات خریداری کنید ، ممکن است در آینده ارزش ملک بسیار افزایش یابد.

وثیقه: محل های متعلق به تجارت ، دارایی است که می تواند به عنوان وثیقه برای تأمین مالی بدهی یا حقوق صاحبان سهام مورد استفاده قرار گیرد.

آزادی از مالک: همه صاحبخانه یکسان ایجاد نشده اند و برخی از صاحبخانه ها با غفلت از نگهداری ، امنیت و بهبود سرمایه مستعد کاهش هزینه ها هستند.

اجاره بها برای درآمد اضافی: اگر یک ملک تجاری خریداری می کنید و فضای اضافی در محل وجود دارد ، ممکن است با اجاره بها درآمد اضافی داشته باشید. این شرط می تواند پردرآمد باشد ، به شرط آنکه تقاضای مداوم فضا در محل زندگی شما و تأمین خوب مستاجر با کیفیت وجود داشته باشد. با این حال ، همانطور که هرکسی که تا به حال صاحبخانه بوده است می تواند به شما بگوید ، برخورد با مستاجر بسیار ناامیدکننده و وقت گیر است و این مسئله بیشتر در یک اقتصاد کند به وجود می آید.

معایب خرید ملک تجاری

کاهش احتمالی ارزش ملک: اگر بعد از سالها در یک مکان خاص ، جابجایی لازم شود ، داشتن فضای تجاری خود می تواند یک نقص بزرگ باشد. کاهش شرایط شغلی ، تغییرات در محله یا افزایش مالیات محلی ممکن است باعث کاهش ارزش شود و فروش املاک تجاری شما را با مشکل مواجه کند.

بستن سرمایه: اگر تجارت شما در مرحله شروع یا رشد قرار دارد ، ترجیح می دهید سرمایه خود را در تجارت سرمایه گذاری کنید تا خرید فضای تجاری.

نوسان نرخ بهره: نرخ کم بهره به معنای افزایش احتمالی افزایش است که در صورت داشتن وام با نرخ قابل تنظیم می تواند مشکل ساز شود.

پس انداز هزینه ممکن است ناچیز باشد: هنگام اجاره مشاغل ، هزینه های مالیات بر املاک ، نگهداری و تعمیرات ، امنیت ، پارکینگ ، بیمه و موارد دیگر بیشتر در قرارداد اجاره گنجانده شده است. در صورت خرید ملک ، این هزینه ها به عهده شما خواهد بود. هر تصمیمی برای خرید یا اجاره باید شامل مقایسه ای اجمالی از هزینه اجاره در مقابل مالکیت باشد. اگر قصد خرید دارید ، باید بودجه سالانه تعمیر و نگهداری داشته باشید که شامل پول اختصاص یافته برای تعمیرات اساسی مانند تعویض سقف ، مرمت و بازسازی پاکت ساختمان و غیره باشد. تمدید قرارداد اجاره موجود می تواند در دوره های کند تقاضا و به نفع شما باشد. نرخ پایین اشغال در چنین شرایطی - اگر رابطه خوبی با صاحبخانه داشته باشید - ممکن است بتوانید در مورد شرایط اجاره بهتر مانند نرخ پایین تر ، مدت اجاره طولانی تر یا بهبود اماکن مذاکره کنید.

آیا واقعاً می خواهید صاحب و صاحبخانه شوید؟ حسابدار شما می تواند بودجه های عملیاتی شما را تجزیه و تحلیل کند ، مسائل مالیاتی را بررسی کند و در مورد جوانب مثبت و منفی خرید در مقابل اجاره از منظر مالی مشاوره دهد ، اما همچنین باید در نظر بگیرید که با مالک و صاحبخانه بودن چه مقدار از وقت اضافی صرف خواهد شد . رسیدگی به مسائل مربوط به نگهداری و مستاجر (در صورت اجاره سوئیت) می تواند زمان زیادی را مصرف کند که ممکن است بهتر صرف تمرکز بر فعالیت های تجاری شما شود.

آیا تجارت شما در حال رشد است یا رو به زوال است؟ مالکیت یک ملک تجاری می تواند مشکل ساز شود اگر کسب و کار شما در مرحله رشد (یا کاهش) قرار داشته باشد که در آن شما ممکن است نیاز به فروش مکان های موجود برای بدست آوردن فضای اضافی یا کاهش نیاز به فضای خود داشته باشید. مذاکره مجدد در مورد اجاره نامه برای مشاغل شما بسیار دشوارتر است.

آیا مشاغل مستقر در خانه را در نظر گرفته اید؟

هنگامی که فضای بعدی را برای انجام کار خود در نظر می گیرید ، گزینه دیگری وجود دارد که می توانید به آن فکر کنید. اگر مشاغل شما مناسب باشد ، داشتن مشاغل خانگی مزایای زیادی دارد. جدا از اینکه مجبور به رفت و آمد به محل کار یا نگرانی در مورد اجاره در مقابل خرید در خارج از ساختمان نیستند ، صاحبان مشاغل خانگی به طور معمول تعادل زندگی و زندگی را بهتر دارند و هزینه های مربوط به بخشی از خانه مورد استفاده برای تجارت ممکن است از مالیات کسر شود.

 

اجاره سوله بهداشتی اطراف تهران



چرا خرید سوله یک امر سرمایه گذاری است؟
نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 275
نویسنده : کاربر
همانگونه که می دانید افرادی هستند که به خاطر سرمایه گذاری اقدام به خرید سوله می کنند البته بعضی از اشخاص هم که غالبا یا تولیدکننده هستند یا صنعتگر از خرید سوله دنبال راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعه کسب و کار فعلی خود هستند.
در هر حال چون ارزش ملک هیچوقت کاهش نمی یابد لذا می توان گفت خرید سوله همواره یک سرمایه گذاری محسوب می گردد.
اگر به دنبال خرید سوله هستید و میخواهید که دچار گرفتاریهای بعد از خرید نشوید بهتر است از املاکی هایی خرید کنید که اعتبار بالایی دارند مثلا برای خرید سوله اگر به سوله تاپ مراجعه کنید بی شک با کارشناسانی که این مجموعه دارد کامل ترین قرارداد ها بسته می شود.
جا دارد از سایر عزیزانی که در حوزه خرید و فروش املاک صنعتی کار می کنند و فعالیتشان قابل ستایش هست نام ببریم از جمله مجموعه های کارخونه ، سوله چی و ...
حال به ادامه مقاله توجه نمایید :
 
سوله های صنعتی می توانند در بهترین ، اما نادیده گرفته شده ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات قرار بگیرند. بازگشت سرمایه با ساختاری مانند این معمولاً بهتر از ROI در یک ساختمان آجر و ملات است.
 
سوله های صنعتی پتانسیل و مزایای زیادی دارند که شاید شما در نظر نگرفته باشید. اگر به دنبال ساختمانی برای خرید با بازگشت سرمایه شدید هستید ، استفاده از آن آسان خواهد بود و یا یافتن مستاجر برای آن ، به دنبال یک سوله صنعتی نباشید.
 
 
آنها مقرون به صرفه هستند
 
سوله های صنعتی این مزیت را دارند که نسبتاً ارزان قیمت برای خرید هستند ، اما فروش آنها با قیمت بالاتر از مبلغی که برای آن پرداخته اید آسان است. ساخت آنها بسیار ارزان است ، به لطف مواد ارزانتری که می توان از آنها استفاده کرد. یک سوله صنعتی می تواند با مبلغ بسیار کمی کمتر از یک ساختمان اداری در همان اندازه ساخته شده با آجر و ملات ساخته شود که به مواد بسیار گران تری احتیاج دارد. با تشکر از این ساختمان مقرون به صرفه و قیمت خرید مقرون به صرفه ، یک سوله صنعتی می تواند منجر به بازده بیشتر سرمایه و زمان کوتاهتر برای بازپرداخت سرمایه اصلی شما شود.
 
بسیاری از سوله های صنعتی با فولاد ساختاری ساخته می شوند. این ممکن است در هنگام ساخت ، گرانتر از سایر مواد باشد اما در طولانی مدت قاب بندی فولادی مقرون به صرفه است. به دلیل عدم نگهداری مورد نیاز برای نگهداری از فولاد سازه ای در شرایط مناسب ، یک سوله صنعتی ساخته شده با این سرعت بسیار کندتر از ساختمانهای ساخته شده با مواد دیگر پیر می شود. فولاد شکاف ، تار ، ترک یا پوسیدگی نخواهد داشت ، بنابراین نیازی به تعمیر یا جایگزینی پرهزینه ندارد.
 
آنها سازگار هستند
 
سوله صنعتی فضایی کاملاً کاربردی است. اکثر ساختمانهای آجر و ملات فقط با یک هدف ساخته شده اند و تبدیل آنها به چیز دیگری بسیار دشوار است. با این حال ، تبدیل سوله صنعتی به هر آنچه که شما نیاز دارید بسیار آسان تر است. می توان از آنها برای فضای اداری استفاده کرد و در صورت نیاز به فضای بیشتر به راحتی به انبار تبدیل می شوید.
از آنها به عنوان فضای خرده فروشی یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید استفاده کنید. بیشتر سوله های صنعتی به عنوان فضای ذخیره سازی یا انبار ساخته شده اند ، اما تبدیل آنها به فضای اداری یا استفاده برای اهداف مختلف به طرز شگفت آوری آسان است. برای ایجاد دفتر کار در فضای انبار می توان سطح میزانسنی را ایجاد کرد.
 
زمان و هزینه لازم برای تبدیل یک سوله صنعتی نیز بسیار کمتر از هزینه ای است که شما می خواهید یک ساختمان آجر و ملات تبدیل کنید. سوله صنعتی فضای بسیار سازگار تری است و برای تأمین نیازهای کسب و کار یا اقتصاد محلی برای کمک به شما در دریافت بیشترین اجاره از فضا ، تغییر آن آسان است.
 
آنها درآمد بالاتری ایجاد می کنند
 
شما می توانید درآمد بیشتری از یک سوله صنعتی از یک ساختمان در همان اندازه کسب کنید. املاک تجاری براساس متراژ مربع اجاره دریافت می کنند. یک سوله صنعتی بسیار انعطاف پذیر است و شما می توانید به راحتی فضای بیشتری را در داخل اضافه کنید ، به این معنی که می توانید اجاره بیشتری را پرداخت کنید. هرچه بیشتر بتوانید شارژ کنید ، درآمد بیشتری کسب می کنید و از همان اول سریعتر می توانید سرمایه اولیه خود را در خرید ملک پس بگیرید.
 
آنها اجاره نامه طولانی تر دارند
 
بیشتر سوله های صنعتی را می توان برای مدت طولانی تری از بیشتر ساختمان ها اجاره داد. بیشتر ساختمان ها دوره اجاره معمولی شش تا دوازده ماه دارند ، اما بیشتر سوله های صنعتی را می توان برای چند سال اجاره داد.
 
این برای مالک ساختمان خوب است ، زیرا شما می توانید یک مستاجر پرداخت کننده را برای مدت طولانی تری در سوله نگه دارید ، با خطر کمتری که فضای بین اجاره ها خالی بماند ، و بدون هزینه تمدید ، یا تبلیغات برای مستاجران جدید. اگر مستاجر بتواند فضا را سفارشی کند ، به احتمال زیاد بیشتر می ماند و به شما اجاره بیشتری پرداخت می کند.
 
آنها کم نگهداری می شوند
 
سوله های صنعتی با استفاده از فولاد ساخته می شوند ، که این امر باعث می شود گزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم باشد ، به این معنی که برای نگهداری ساختمان خود باید زمان و بودجه کمتری را هزینه کنید. فلزی که سوله ها ساخته شده اند برای محافظت از آن در برابر آب و هوا گالوانیزه شده و باعث زنگ زدگی آن نمی شود.
 
این فلز همچنین از خوردگی محافظت شده و اثرات آن را کاهش می دهد. برای محافظت از فلز ممکن است لازم باشد هر چند سال یک بار دیگر سوله را رنگ آمیزی کنید ، اما به غیر از این ، تقریباً به هیچگونه نگهداری احتیاج نیست. این امر نگهداری آنها را بسیار ارزانتر می کند که برای سرمایه گذاران بسیار جذاب است.
آنها با دوام هستند
 
سوله های صنعتی سازه های بسیار محکمی هستند که این یک مزیت بزرگ است. صدمه زدن به فلز ماده آسانی نیست ، به این معنی که این سوله ها پناهگاه انعطاف پذیر و با دوام طولانی برای تجارت داخلی ارائه می دهند. حتی سوله های صنعتی ساخته شده با پلاستیک دارای تقویت کننده های فلزی در ساختار پشتیبانی هستند که آنها را بسیار مقاوم نیز می کند. اگر یک سوله صنعتی دارید ، می توانید از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان داشته باشید.
 
قاب بندی فولادی در سوله های صنعتی معمول است که ماده ساختمانی بسیار پایداری است. در صورت استفاده صحیح ، از اسکلت فلزی یک ساختار سخت و محکم ایجاد می شود. فولاد سازه ای نسبت مقاومت به وزن بسیار بالایی دارد. این بدان معنی است که قاب های فولادی با گذشت زمان تاب نمی خورند یا ترک نمی خورند. فولاد سازه ای در برابر آب و هوا مقاوم در برابر انقباض و انبساط است که به محافظت از سایر مواد استفاده شده در ساختمان کمک می کند.
 
از آنجا که فولاد بسیار محکم است ، دیواره های سوله صنعتی مستقیم باقی می مانند و از مربع بودن گوشه های سوله اطمینان حاصل می کنند. همچنین وقتی بارهای سنگینی روی آن قرار می گیرد خم نمی شود و این برای ایده آل برای سایبان طراحی شده برای ذخیره سازی مناسب است. با وجود این مقاومت ، فولاد نیز بسیار سبک است و ساخت آن را آسان تر می کند.
 
اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک هوشمند هستید ، می توانید یک ساختمان اداری سنتی انتخاب کنید ، اما باید یک سوله صنعتی خریداری کنید. به لطف انعطاف پذیری آنها ، آنها برای مشاغل شخصی شما خوب کار می کنند وگرنه اجاره دادن به مشاغل دیگر و بازپرداخت سرمایه گذاری شما آسان خواهد بود. این سوله ها به لطف دوام و سازگاری مقرون به صرفه هستند. شما می توانید به راحتی و با اجاره طولانی مدت این فضاها را با قیمت مناسب اجاره کنید و به راحتی بازدهی بالایی از سرمایه داشته باشید.

 

منبع : https://sites.google.com/site/tekyenave/




کابین آسانسور چوبی
نوشته شده در یک شنبه 28 دی 1399
بازدید : 289
نویسنده : کاربر

آسانسور بهسواران صنعت مبین تمامی اجزا و متعلقات کابین آسانسور را برای تمامی هموطنان عزیز محیا می نماید و این آمادگی را دارد که تمامی مدل های کابین لوکس آسانسور و کابین سوپر لوکس آسانسور و کابین استیل آسانسور و کابین ام دی اف آسانسور کابین mdf آسانسور و کابین ام دی اف استیل آسانسور موجود در سایت را برای شما طراحی و تولید نماید.

کابین آسانسور چوبی بیشترین استفاده را در آسانسور های مسکونی و اداری دارد. این کابین در طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شود. به دلیل قیمت مناسبی که دارد یکی از پراستفاده ترین کابین های آسانسور است. مجموعه فنی مهندسی آسانسور بهسواران دارای یک واحد مجزا در جهت طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور است که توانسته باکیفیت ترین و زیباترین کابین های آسانسور را به مشتریان در سراسر کشور ارائه دهد.

 

کابین آسانسور چوبی

کابین یکی از اصلی ترین قطعات آسانسور محسوب می شود. سازندگان کابین آسانسور، این قطعه را با استفاده از اجناس مختلف طراحی و تولید می کنند. چوب (یا ام دی اف) یکی از اجناسی است که در تزئینات داخلی کابین آسانسور می توان از آن استفاده نمود.

اجناس دیگر همچون استیل، فرمیکا و شیشه نیز در طراحی داخلی کابین بکار برده می شوند. هر کدام از این اجناس باتوجه به سلیقه و دلخواه مشتریان در دکوراسیون کابین آسانسور بکار برده می شوند.

کابین آسانسور چوبی در واحد طراحی و تولید کابین آسانسور بهسواران در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی ساخته می شود.

 

کابین آسانسور چوبی ،توضیحات

کابین آسانسور چوبی به لحاظ تنوع در طرح و رنگ مخاطبان بسیاری دارد.

فضای داخلی این کابین تماما از چوب یا همان ام دی اف ساخته شده است. این کابین در شهر ها و مناطقی که آب و هوای شرجی و مرطوبی دارند کاربرد چندانی ندارد. چرا که رطوبت به بافت چوب آسیب زده و زودتر از حد تصور دچار فرسودگی می شود.

بنابراین کابین آسانسور چوبی بیشتر در مناطق با آب و هوای غیر شرجی استفاده می شود. در بیشتر مراکز اداری و ساختمان های مسکونی می بینیم که این نوع کابین در آسانسور ها نصب می شود.

معمولا به کسانی که متقاضی یک کابین آسانسور باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای هستند این کابین پیشنهاد می شود.

قیمت کابین آسانسور چوبی

قیمت این نوع کابین با توجه به نوع چوب و کیفیت آن محاسبه می شود. البته از موارد دیگری که در قیمت کابین آسانسور چوبی دخالت دارند می توان به طرح و رنگ نیز اشاره نمود. بسیاری از این کابین های چوبی در رنگ های :

  • طلایی،
  • کرم،
  • قهوه ای،
  • سفید
  • و … با طرح چوب،
  • طرح برجسته و طرح های متنوع دیگر تولید می شوند که هر کدام دارای قیمت بخصوصی می باشند.

در برخی از این کابین ها آینه نیز استفاده می شود که این موضوع می تواند در قیمت گذاری کابین آسانسور چوبی مؤثر باشد. نورپردازی و طرح سقف کابین نیز می تواند در قیمت واقعی آن نقش داشته باشد.

گاهی در طراحی کابین آسانسور چوبی از استیل هم استفاده می شود که معمولا به آن کابین آسانسور ام دی اف استیل می گویند. که قیمت آن به دلیل استفاده از استیل کمی بیشتر است.

اما همانطور که می دانید قیمت کابین در خرید پک کامل آسانسور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که این قطعه به دلیل متنوع بودنش دارای قیمت های متفاوتی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66690925-021 تماس بگیرید.

 منبع : https://behsavaran.ir/elevator-cabin/wooden-elevator-cabin


:: برچسب‌ها: سرویس تعمیر آسانسور ,



بازدید : 267
نویسنده : کاربر

لیست مشخصات املاک صنعتی در تهران

با توجه به اینکه تاکنون همه سعی و تلاش این مجموعه این بوده که در تمامی مراحل رضایت کاربران عزیز فراهم شود و به خواسته خود رسیده و هرگونه نیازی که در زمینه خرید و فروش ، رهن و اجاره  املاک صنعتی دارند با مراجعه به این سایت و یا تماس تلفنی و مشاوره با کارشناسان مربوطه مرتفع گردد لذا تصمیم گرفتیم در این نوشته لیست مشخصات املاکی های صنعتی که در تهران فعال دارند را خدمت هموطنان عزیزمان ارائه نماییم.

امیدواریم با کمک و نظرات سازنده شما عزیزان بتوانیم بیشتر و بهتر به وظایف خود عمل  نموده تا در ارائه خدمات موفق تر باشیم.

  • یادآوری می کنیم برای ورود به هر کدام از املاکی ها کافی است روی آدرس سایت مربوطه کلیک نمایید.
ردیف
نام املاک صنعتی
آدرس سایت
1
سوله تاپ
soletop.ir
2
کارخونه
karkhoneh.com
3
شهر صنعت
ctsanat.com
4
پایتخت
paytakhtmelk.ir
5
ایران صنعت
iransanat-rezaei.ir
6
آریا سوله
ariasule.ir
7
صنعت یار
soleamlak.ir
8
ایران کارخانه
irankarkhane.com
9
توسعه
amlaktosee.ir
10
هشتگرد
8ire.ir
11
مخصوص
sulesara.ir
12
سازه
amlak73.ir
13
حکمت
amlakhekmat.com
14
بزرگ
bigmelk.com
15
سوله کار
sulekar.com
16
سوله
sooleh.net
17
ایران کارخانه
iranfactory.com
18
سوله چی
sulechi.ir
19
پارس
amlakepars.ir
20
آشیان گستر
ashiyangostar.ir
21
ایران کارخانه
clickmaster.ir
22
فتح
fathe.ir
23
سوله آکام فلز
soleakamfelez.ir
24
پرشین صنعت
persiansanat.net

 

موفق باشید

 

 منبع : https://b2n.ir/608032



درباره املاک صنعتی فتح | سوله تاپ
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1399
بازدید : 271
نویسنده : کاربر

به دلیل اینکه چند نفر از دوستان و عزیزان در خصوص املاک صنعتی معتبر که بتوانند کاملا به کارشان اطمینان داشته باشند سوال پرسیده بودند که به کجا برای خرید یا اجاره سوله به کجا مراجعه کنند که یک مطلبی در خبرگزاری ایسنا مشاهده نمودم که خوب است این دوستان هم مطالعه نمایند :

درباره املاک صنعتی فتح ( سوله تاپ )


املاک صنعتی فتح (سوله تاپ) یکی ازاملاک های صنعتی فعال با سابقه حدود ۳۰ سال در حوزه خرید و فروش واحدهای صنعتی است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام سوله تاپ، رحمان علی‌نژاد مدیر موسسه و املاک صنعتی فتح از پیشتازان طرح خرید و فروش واحدهای صنعتی در کشور ما است که در جهت تسهیل خرید و فروش در این بازار گام های مثبتی برداشته و اکنون نیز در اندیشه ارتقای سطح کیفیت و توسعه این امر در فضای مجازی علی الخصوص وب سایت سوله تاپ است. گفت‌وگویی که در زیر می‌خوانید، در این باره است:

در مورد سایت سوله تاپ ( soletop.ir ) و امکانات آن توضیح دهید؟

سوله تاپ به خریداران امکان می‌دهد تا بدون مراجعه به آژانس املاک و بازدید موقعیت ملک با مراجعه به سایت از مشخصات واحد صنعتی مطلع شوند و با دیدن تصاویر متنوع از امکانات درونی و همچنین از طریق سایت google earth از موقعیت مکانی واحد صنعتی مطلع شوند.

همچنین خریداری که مثلا قصد خرید سوله و یا اجاره سوله را دارد می تواند با مراجعه به سوله تاپ اطلاعات جزئی در مورد قیمت ملک و متراژ آن به دست بیاورد و از این‌رو قیمت املاک صنعتی را در موقعیت مشابه بررسی کند.

 

این‌کار چه مزایا و معایبی دارد؟

رقابت در تمام حرفه‌ها اکنون حرف اول را می‌زند مثلا اگر بخواهیم در همین حوزه فعالیت املاک صنعتی از همکاران خوبمان نامی برده باشیم می‌توان به سوله چی، سوله، ایران کارخانه و یا کارخونه اشاره کرد اما هیچکدام به اندازه سوله تاپ محبوبیت ندارند زیرا زیرمجموعه املاک صنعتی فتح است که حدود ۳۰ سال است که بطور مستمر به صنعتگران و بازرگانان کشور خدمات مطلوب ارائه می دهد.

استفاده از فضای مجازی و اینترنت مخصوصا در این شرایط که یک سال از شیوع ویروس کرونا می گذرد و به واسطه آن برخی از کسب و کارها تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند می تواند کمک زیادی به فعالان عرصه تولید ، صنعت و خدمات کند مثلا در مواقع بیکاری و یا هنگام استراحت در منزل، موارد متعددی از خرید و فروش سوله یا رهن و اجاره سوله و سایر املاک موارد متعدد املاک صنعتی مثل سوله یا کارخانه را در سایت سوله تاپ ببینند و در صورت مطابقت سوله یا کارخانه مورد نظر با شرایط مالی آنها برای بازدید از محل اقدام نمایند.

همچنین در این سایت امکان مقایسه واحدهای صنعتی مختلف و قیمت‌ها فراهم شده است. در این‌صورت فروشندگان می‌توانند با بررسی واحدهای صنعتی، واحد صنعتی خود را قیمت‌گذاری کنند. در این سایت برای کاربران این امکان فراهم شده است تا اطلاعات جزئی متراژ سوله، انبار و بخش اداری، نوع نما و امکانات در اختیار آنها قرار گیرد.

استفاده از اینترنت به ما این امکان را می‌دهد تا به خریداران و فروشندگان بیشتری سرویس دهیم، از آن جایی که بیشتر مراجعه‌کنندگان به املاک، صنعتگرانی هستند که زمان برایشان بسیار مهم است می‌توانند در زمان کمتر از یک ساعت ۲۰ مورد را ‌ببیند.

ایجاد سایت سوله تاپ چه سودی برای املاک صنعتی فتح دارد؟

مشاورین املاک که در املاک صنعتی فتح مشغول به فعالیت هستند در بهترین شرایط با توجه به خارج از شهر بودن املاک صنعتی می‌توانند ۵ مورد را به خریداران نشان دهند اما در این صورت وقت مشاورین املاک آزادتر است.

شما در چه محدوده جغرافیایی فعالیت می‌کنید؟

سایت سوله تاپ در کل ایران به صورت اینترنتی فعالیت می‌کند، اما بیشتر فعالیت‌ها در محدوده های جاده مخصوص تهران کرج (لشگری) ، جاده قدیم تهران کرج (فتح) و کلیه شهرک های صنعتی تهران و حومه است.

 

نظر شما درباره پروانه تخصصی برای مشاوران املاک چیست؟

مشاوران املاک مانند بدن انسان هستند که با رشد بیشتر قسمتی از آن فرد عقب افتاده می‌شود. از این رو سازماندهی آن باید هم‌جهت و همراستا صورت گیرد تا مبادا قسمتی بیشتر رشد و بخشی عقب بماند.ایجاد مراکز حل اختلاف یکی از برنامه‌های سازماندهی مشاوران املاک بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

ما به عنوان مشاوران املاک از این همکاری و همیاری سازمان‌های دیگر استقبال می‌کنیم، اما زمانی که به عنوان یک مشاور املاک به اداره ثبت و اسناد رسمی کشور مراجعه می‌کنیم تا قبل از معامله سند را استعلام و سپس جهت معامله آن اقدام کنیم.

متاسفانه به ما پاسخی داده نمی‌شود. در صورتی که با ایجاد امکانات استعلام اسناد ملکی تا حدود زیادی می‌توان از حجم شکایات واصله در مراکز حل اختلاف اتحادیه و پرونده‌های واصله به مرکز قضایی کاست.

متاسفانه عدم همکاری فقط به سازمان ثبت اسناد کشور نیست، بلکه عدم همکاری بانک‌ها باعث ایجاد پرونده‌هایی در مراکز حل اختلاف شده است، این در حالی است که با همکاری شعب بانک‌ها با مشاوران املاک دیگر به اختلافاتی از این دسته برخورد نمی‌کنیم.

در بین مردم مساله‌ای حاکم است که مشاوران املاک در افزایش قیمت‌ها نقش دارند، نظر شما چیست؟

برخی از دوستان کم‌لطفی می‌کنند و می‌گویند مشاوران املاک باعث افزایش قیمت‌ها هستند، ولی ما مشاورین املاک به هیچ عنوان دوست نداریم که گرانی بر بازار خرید و فروش ملک حاکم شود، زیرا باعث رکود و سپس باعث کاهش میزان معامله می‌شود که در گام اول به ضرر خود ما است.

همیشه ارائه قیمت‌های متنوع برای یک ملک از سوی مشاوران و آژانس‌های مختلف مساله‌ساز بوده است.پس مشاوری که قیمت کمتر به خریدار ارائه می‌دهد در کارش موفق است، زیرا تمام تخفیفات لازم را از فروشنده گرفته و قیمت نهایی را اعلام کرده است و همچنین مشاور املاکی که قیمت کمتری به فروشنده می‌دهد، تمام تخفیفات آن را لحاظ کرده است.




بهترین نکات در خرید کارخانه
نوشته شده در چهار شنبه 10 دی 1399
بازدید : 426
نویسنده : کاربر

موضوع این مقاله خرید کارخانه است که امری مهم در صنعت است.

برای ورود ، برای شروع تولید ، به مکانی برای نصب امکانات و تجهیزات تولید و مکان دیگری برای ذخیره کالاهای تولیدی نیاز داشتم. در ابتدا به فکر ساختن این سوله ها و ساختمانهای اداری افتادم ، سپس دیدم که بهتر است از کارخانه هایی که در این منطقه کار می کنند بازدید کنم و فروشنده قصد دارد کارخانه را بفروشد و بررسی کند که ترجیح بیشتری دارد.

در اینجا بود که من از طریق یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین آشنایان با مدیر یک وب سایت به نام کارخونه آشنا شدم و پس از تحقیقات لازم و مشاوره با متخصصان مجموعه های کارخانه ، تصمیم به خرید کارخانه گرفتم و دو سال گذشت. من کاملا راضی هستم.

لازم به ذکر است که متخصصین و خبرگان باتجربه ای وجود دارند که با توضیحات کامل و دقیق من را متقاعد به خرید بهترین کارخانه کردند. البته برخی از وب سایت های دیگر مانند وب سایت ایران کارخانه یا وب سایت املاک صنعتی سوله نیز موارد مربوطه را داشتند که به نظر من وب سایت کارخونه بهترین و کاملترین آنها است.

اگر قصد خرید کارخانه دارید ، می خواهم توجه شما را به نکات مهم در این زمینه جلب کنم:

شما یک کارخانه خواهید خرید. قبل از شروع به خرید کارخانه ، همه چیز را بررسی کنید و جای هیچ گونه تردیدی باقی نگذارید. اگر به تمام سوالات پاسخ منطقی و قانع کننده ای دارید و نکات قانونی را به خوبی تسلط دارید ، در این صورت مطمئن باشید که قادر خواهید بود کارخانه مناسب نیاز خود را انتخاب کنید.

 

 مجوزها و قوانین مربوطه را بدانید

محدودیت ها و مجوزهایی را که منطقه شما باید خرید و فروش کارخانه ها را بررسی کند. به عنوان مثال ، بسیاری از شهرها و محله ها فاصله مشخصی را از خط املاک یا خط حصاری که کارخانه باید از آن دور باشد تعیین می کنند. این می تواند تعیین کند که چه نوع و اندازه کارخانه را می توانید خریداری یا ایجاد کنید. همچنین ، آیا شما باید فرم یا مجوز خاصی ارائه دهید یا خیر؟ یا این مجوزها را باید به کدام مراکز تحویل داد؟

 

هدف از خرید کارخانه چیست؟

به چگونگی استفاده از کارخانه بیندیشید تا به شما در داشتن بهترین اندازه و ویژگی های کارخانه کمک کند. آیا شما یک کارخانه برای کارگاه یا باغبانی می خواهید که می خواهد وقت زیادی را در کارخانه بگذراند؟ اگر می خواهید زمان زیادی را در آن بگذرانید ، حتماً نور ، تهویه و نیاز به سقف استاندارد را در نظر بگیرید. بسیاری از سوله ها دارای ویژگی های اضافی مانند پنجره هایی هستند که دارای نورگیرهای تمام قد هستند.

 

یا فقط کالاها را ذخیره کنید؟ اگر چنین است ، چه نوع ذخیره سازی؟ تجهیزات بزرگ و حجیم؟ آیا مقدار تقریبی کالا یا تجهیزات با منطقه کارخانه متناسب است؟

 

همچنین به یاد داشته باشید که چگونه از کارخانه برای تعیین نوع و محل درهای کارخانه برای شما مناسب تر است. اگر وسایل بزرگ را ذخیره می کنید ، حتماً به دنبال کارخانه های دو درب کاملاً باز باشید. برای دسترسی راحت تر به همه تجهیزات ، آیا باید درهای شما در قسمت کمتری از کارخانه قرار گیرد تا فضای “پارکینگ” مستقیم تر و عمیق تری برای شما فراهم کند؟

 

اندازه و ابعاد کارخانه

مساحت و اندازه کارخانه تقریباً در هر سایزی موجود است. همیشه اندازه ای بزرگتر از آنچه فکر می کنید ، برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید فضای موجود برای کالاها 2000 متر مربع است ، شما یک کارخانه با حدود 2500 متر مربع خریداری خواهید کرد.

 

برای کل فضای ذخیره سازی ، نیازهای مکان فعلی خود را تخمین بزنید و برای تأمین نیازهای ذخیره سازی آینده 25٪ آن را افزایش دهید. فقط بخاطر داشته باشید که ممکن است بعضی مناطق دارای قوانین و مقرراتی باشند که شما را از ساختن هر چیزی بالاتر از خط حصار منع می کند ، بنابراین همیشه بپرسید که آیا پس از خرید کارخانه ساخت برج مخابراتی بی سیم یا داخلی امکان پذیر است؟ این را مرور کنید

پایه کارخانه

مهمترین قسمت کارخانه شما ، صرف نظر از نوع و اندازه کارخانه ای که خریداری می کنید ، پایه و اساس شماست. گیاه شما باید روی یک سطح صاف ساخته شود ، در غیر این صورت ممکن است در آینده مشکلات ساختاری وجود داشته باشد.

 

برخی از تولیدکنندگان دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه ساخت پایه ای را که مخصوص کارخانه شما خریداری شده است ارائه می دهند. اگر کارخانه شما شامل دستورالعمل های پایه نیست و هیچ کتاب محاسبه ای وجود ندارد ، حتماً تحقیق کنید و با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید تا تمام جنبه های فنی طراحی کارخانه را شامل شود و معمولاً از استانداردهای مناسب و تجربه فنی برخوردار باشید و از کارخانه خود اطمینان حاصل کنید. برای جلوگیری از نشت آب به کارخانه در منطقه کوچک است.

منبع : رکورد جدید




5 نکته‌ای که باید قبل از خرید سوله بدانید
نوشته شده در دو شنبه 8 دی 1399
بازدید : 273
نویسنده : کاربر

شما که قصد خرید یک سوله را دارید. می‌بایست قبل از شروع به خرید سوله ، مطمئن شوید که همه چیز را بررسی نموده و جای هیچگونه شک وشبهه ای نیست. اگر پاسخ منطقی و قانع کننده به همه سؤالات داشته و نکات حقوقی پیرامون آن را بخوبی حلاجی نموده‌اید، پس یقین داشته باشید که قادر خواهید بود یک سوله مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید.

قبل از آنکه به نکات مهم در خرید سوله اشاره کنیم لازم است به این نکته هم توجه داشته باشید که خریدهای اینترنتی توسعه پیدا نموده و بسیاری از کسب و کار در فضای مجازی فعال‌تر شده‌اند. اینجاست که نقش سایت‌ها علی الخصوص وب سایت سوله تاپ که در زمینه خرید سوله و املاک صنعتی دیگر مثل کارخانه و بحث اجاره آنها هم به خوبی مشخص می‌شود.

  1. مجوزها و قوانین مربوطه را کامل بدانید

محدودیت‌ها و مجوزهایی را که منطقه شما برای خریدوفروش سوله‌ها لازم دارد را بررسی کنید. به‌عنوان‌مثال، بسیاری از شهرها و محله‌ها فاصله مشخصی را از یک خط ملک یا خط حصار تعیین می‌کنند که باید یک سوله از آن فاصله داشته باشد. این ممکن است تعیین کند که چه نوع و اندازه سوله را می‌توانید بخرید یا بسازید. همچنین، آیا شما نیاز به ارائه فرم یا مجوز خاصی دارید یا نه؟ و یا اینکه این مجوزها باید به چه مراکزی تحویل داده شود؟

  1. هدف از خرید سوله چیست؟

به این فکر کنید که چگونه می‌خواهید از سوله خود استفاده کنید تا به شما کمک کند مشخص شود چه سایز و ویژگی‌های سوله بهترین کارایی را خواهد داشت. آیا در حال خرید سوله‌ای برای کارگاه یا باغبانی هستید که قصد دارید زمان زیادی را در سوله بگذرانید؟ اگر می‌خواهید زمان زیادی را در داخل آن سپری کنید، حتماً به فکر نور، تهویه و نیاز به سقف استاندارد باشید. بسیاری از سوله‌ها از ویژگی‌های اضافی مانند پنجره‌هایی که پنجره‌های سقفی باز و تمام طول دارند، برخوردار هستند.

یا فقط برای ذخیره‌سازی کالا است؟ اگر برای ذخیره‌سازی باشد، چه نوع ذخیره‌ای؟ تجهیزات بزرگ  و حجیم؟ میزان تقریبی کالا یا تجهیزات با مساحت سوله تناسب دارد؟

همچنین به یاد داشته باشید که چگونه از سوله استفاده می‌کنید تا به تعیین نوع و محل قرارگیری درهای سوله که برای شما بهترین کار را دارد، بپردازید. اگر وسایل بزرگ را ذخیره می‌کنید، حتماً به دنبال سوله‌هایی با درهای دوتایی باشید که کاملاً بازشوند. آیا برای دسترسی آسان‌تر به همه وسایل، آیا درهای شما باید در قسمت کوتاه‌تر سوله قرار بگیرند تا فضای “پارکینگ” مستقیم و عمیق‌تری به شما بدهند؟

 

  1. اندازه و ابعاد سوله

مساحت و اندازه سوله‌ها تقریباً در هر سایزی موجود هستند. همیشه روی اندازه بزرگ‌تر ازآنچه فکر می‌کنید نیاز دارید برنامه‌ریزی کنید. مثلاً اگر به نظرتان مقدار جا گرفتن کالا 1000 مترمربع است شما برای حدود 1250 مترمربع برنامه خرید سوله داشته باشید.

برای ذخیره‌سازی عمومی، نیازهای مکانی فعلی خود را ارزیابی کرده و برای تأمین نیازهای ذخیره‌سازی آینده 25٪ آن را افزایش دهید. فقط به یاد داشته باشید، بعضی از مناطق ممکن است قانون و مقرراتی داشته باشند که مانع از ساختن چیزی بلندتر از خط حصار می‌شود، بنابراین همیشه دوباره بررسی کنید که مثلاً آیا پس از خرید سوله می‌توان یک دکل به یسیم یا مخابراتی داخلی ساخت؟

  1. پایه و اساس سوله

مهم‌ترین قسمت سوله شما، صرف‌نظر از نوع یا اندازه سوله‌ای که می‌خرید، پایه و اساس شماست. سوله شما باید روی یک سطح هموارساخته‌شده باشد وگرنه احتمال دارد در آینده دچار مشکلات سازه‌ای شود.

برخی از تولیدکنندگان دستورالعمل‌های گام‌به‌گام را برای نحوه ساخت پایه‌ای به‌اندازه خاص برای سوله‌ای که خریداری کرده‌اید، در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر سوله شما شامل دستورالعمل‌های فونداسیون نیست و دفترچه محاسبات ندارد، حتماً تحقیق کنید و از یک کارشناس ذیصلاح مشاوره بگیرید تا همه موارد فنی در ساخت سوله لحاظ شده و درمجموع دارای استانداردهای مربوطه بوده و تأییدیه کارش است فنی را داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که سوله شما در منطقه‌ای کم ارتفاع قرار ندارد تا از تخلیه آب به سوله جلوگیری کند.

 

  1. مواد ساخت سوله

همان‌طور که دربند چهارم به آن اشاره شد برای اطمینان خاطر از نقشه، نحوه و نوع  مواد بکار رفته در سوله ساخته‌شده  نیاز دارید تا یک کارشناس خبره بررسی‌های خود را به عمل‌آورده و نظر خود را به‌صورت کتبی اعلام نموده و تأیید کند تا سایر مراحل خرید سوله نیز با دقت بیشتری ادامه پیدا کند و طرفین معامله از آن راضی و منتفع گردند.




تعمیر سرویس آسانسور
نوشته شده در شنبه 6 دی 1399
بازدید : 277
نویسنده : کاربر

در دهه های اخیر آسانسورها بسیار مستعد حوادث هستند و هر ساله چندین نفر به دلیل نقص عملکرد آسانسور جان خود را از دست می دهند.
این امر مقامات را به فکر فرو برد و پس از تحقیقات فراوان دریافتند که بسیاری از این حوادث ناشی از عدم تعمیر سرویس آسانسور بوده است.

یکی از سخت ترین کارها بررسی شرکت های آسانسوری و انتخاب یکی از آنها برای گرفتن خدمات از آنهاست که من در بین این همه شرکت بهسواران را انتخاب نمودم.

ناگفته نماند شرکت های دیگری هم دارای سابقه خدماتی خوب نیز هستند که از آن جمله می توان به آسانسورچی و آقای آسانسور اشاره نمود.
این امر منجر به تصویب قانونی برای نگهداری و نگهداری آسانسورها شد.
با این وجود هنوز بسیاری از مردم در سراسر کشور از سرویس نگهداری آسانسور استفاده نمی کنند!
از نظر قانونی و فنی ، تعمیر و نگهداری آسانسور باید ماهانه توسط سرویس آسانسور مجرب انجام شود.
تعمیر و نگهداری آسانسور به معنی داشتن قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با یک شرکت معتبر نگهداری آسانسور است.

سرویس و نگهداری آسانسور چیست؟

هدف از نگهداری و نگهداری آسانسور ، بازرسی از قسمتهای بالابر و نظارت بر عملکرد کلی آن است.
هر سیستم پس از نصب به تعمیر و نگهداری نیاز دارد و این امر باعث عملکرد بهتر و ایمنی دستگاه در حین کار می شود.
توجه داشته باشید که خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور به اندازه نصب آسانسور دارای اهمیت است و شما باید به اندازه نصب آن زمان صرف کنید.
نگهداری و نگهداری از آسانسورها در تهران ، سرویسی است که برای راحتی ساکنین در مناطق مختلف تهران طراحی شده است و می تواند احتمال این خطرات را به حداقل برساند و لازم است ماهی یک بار توسط متخصصان انجام شود.

همچنین ، نگهداری و نگهداری آسانسورها در تهران برای ساکنان شمال ، شرق و غرب تهران مقرون به صرفه خواهد بود.
زیرا در صورت خرابی یک قطعه و تعویض سریع و به موقع قطعات دیگر آسیبی نخواهد دید و در نتیجه سیستم دچار خسارت کلی نمی شود.
به عنوان مثال ، توجه داشته باشید که در صورت آسیب دیدن سیم های بالابر یا طناب های بکسل ، این امر می تواند به بالابرهای کششی آسیب برساند و در نهایت ممکن است طناب های بکسل شکسته و بالابر سقوط کند و این امر صدمات مالی و جانی زیادی را به بار آورد. مرد وارد می شود.

برخی از افراد می دانند که هزینه سرویس و نگهداری آسانسور غیرضروری و اضافی است و فقط در صورت خرابی آسانسور به دلیل ضرورت وقت برای تعمیر آسانسور اختصاص می دهند.
آنها فقط برای تعمیر آسانسور کار می کنند اما در سرویس آسانسور کار نمی کنند.
در این مقاله نشان می دهیم که نگهداری و نگهداری آسانسور برای شما مقرون به صرفه تر از تعمیرات آسانسور است.

بررسی اجمالی مطالب
در دهه های اخیر آسانسورها بسیار مستعد حوادث هستند و هر ساله چندین نفر به دلیل نقص عملکرد آسانسور جان خود را از دست می دهند.
این امر مقامات را به فکر فرو برد و پس از تحقیقات فراوان دریافتند که بسیاری از این حوادث ناشی از عدم نگهداری و نگهداری مناسب از آسانسورها بوده است.
این امر منجر به تصویب قانونی برای نگهداری و نگهداری آسانسورها شد.
با این وجود هنوز بسیاری از مردم در سراسر کشور از سرویس نگهداری آسانسور استفاده نمی کنند!
از نظر قانونی و فنی ، تعمیر و نگهداری آسانسور باید ماهانه توسط سرویس آسانسور مجرب انجام شود.
تعمیر و نگهداری آسانسور به معنی داشتن قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با یک شرکت معتبر نگهداری آسانسور است.

سرویس و نگهداری آسانسور چیست؟

هدف از نگهداری و نگهداری آسانسور ، بازرسی از قسمتهای بالابر و نظارت بر عملکرد کلی آن است.
هر سیستم پس از نصب به تعمیر و نگهداری نیاز دارد و این امر باعث عملکرد بهتر و ایمنی دستگاه در حین کار می شود.
توجه داشته باشید که خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور به اندازه نصب آسانسور دارای اهمیت است و شما باید به اندازه نصب آن زمان صرف کنید.
نگهداری و نگهداری از آسانسورها در تهران ، سرویسی است که برای راحتی ساکنین در مناطق مختلف تهران طراحی شده است و می تواند احتمال این خطرات را به حداقل برساند و لازم است ماهی یک بار توسط متخصصان انجام شود.

همچنین ، نگهداری و نگهداری آسانسورها در تهران برای ساکنان شمال ، شرق و غرب تهران مقرون به صرفه خواهد بود.
زیرا در صورت خرابی یک قطعه و تعویض سریع و به موقع قطعات دیگر آسیبی نخواهد دید و در نتیجه سیستم دچار خسارت کلی نمی شود.
به عنوان مثال ، توجه داشته باشید که در صورت آسیب دیدن سیم های بالابر یا طناب های بکسل ، این امر می تواند به بالابرهای کششی آسیب برساند و در نهایت ممکن است طناب های بکسل شکسته و بالابر سقوط کند و این امر صدمات مالی و جانی زیادی را به بار آورد. مرد وارد می شود.

برخی از افراد می دانند که هزینه سرویس و نگهداری آسانسور غیرضروری و اضافی است و فقط در صورت خرابی آسانسور به دلیل ضرورت وقت برای تعمیر آسانسور اختصاص می دهند.
آنها فقط برای تعمیر آسانسور کار می کنند اما در سرویس آسانسور کار نمی کنند.
در این مقاله نشان می دهیم که نگهداری و نگهداری آسانسور برای شما مقرون به صرفه تر از تعمیرات آسانسور است.

سرویس و نگهداری آسانسور

علل نقص در سیستم آسانسور را بررسی کنید
هر آسانسور برای کار صحیح باید از اصول فنی پیروی کند تا کارایی آن به خطر نیفتد و بالاترین کیفیت را شاهد باشیم. در اینجا برخی از آنها ذکر شده است:

ظرفیت یک شخص را تعیین کنید
سرعت
مقدار قد
کنترل درب
محل آسانسور
ولتاژ منبع تغذیه
و ...
البته نمی توان انتظار داشت که دستگاهی با چنین مقیاس ، طراحی و تجهیزات بدون بررسی دقیق و طولانی مدت بدون بررسی دقیق این پارامترها توسط مهندسان مربوطه ، بطور منظم مورد استفاده قرار گیرد.

هر چقدر مصالح و تجهیزات مورد استفاده در ساخت آسانسور خوب باشد ، باز هم احتمال آسیب و سو mal عملکرد آنها وجود دارد و حضور افراد متخصص و باتجربه مورد نیاز است که می توانند بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه دهند.


:: برچسب‌ها: سرویس و نگهداری آسانسور،تعمیر سرویس و نگهداری آسانسور ,



خرید سوله و ایسنا
نوشته شده در سه شنبه 25 آذر 1399
بازدید : 447
نویسنده : کاربر

در خرید سوله یا کارخانه که تفاوت بسیار بالایی با املاک مسکونی مانند آپارتمان، خانه کلنگی یا مستغلات دارد به همین جهت در این نوشته به نکاتی که از اهمیت بالایی برخوردار است، اشاره می کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سوله تاپ، در زمان خرید سوله صنعتی اگر داخل شهرک صنعتی باشد قبل از تنظیم هرگونه مبایعه نامه یا قولنامه حتما به دفتر هیات مدیره شهرک مراجعه نموده و از کم و کیف دادگاه مورد معامله آگاه شوید چرا که این مرجع همان حکم اداره ثبت و اسناد و املاک را دارد که رزومه و سوابق آن ملک در آن می باشد در این جا شما می توانید از بدهی های احتمالی خلع ید یا مسایل حقوقی یا موارد رهنی ملک مطلع شده و سپس اقدام به خرید نمایید .

راهنمای خرید سوله

یکی از مراحل مهم در خرید سوله موضوع قیمت گذاری آن است که فاکتورهای زیادی بر آن تاثیر می گذارد:

•    یکی از این فاکتورها کیفیت مواد مورد استفاده در اجزا سوله می باشد.

•    ابعاد و اندازه سوله که عمدتا با افزایش اندازه طول و عرض سوله قیمت ها هم افزایش می یابد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.


:: برچسب‌ها: خرید سوله،خرید سوله در جاده مخصوص،خرید سوله در جاده قدیم،خرید سوله در شهرک صنعتی ,



خرید سوله برای ذخیره سازی گیاهان
نوشته شده در یک شنبه 2 آذر 1399
بازدید : 464
نویسنده : کاربر

Rubb یک مرکز ذخیره سازی گیاه برای دولت جزیره معراج طراحی ، ساخته و نصب کرده است.

دهانه 18 متر ، طول 35 متر و 5 متر پایه BVR در جزیره آتشفشانی میانه آتلانتیک نصب شد تا یک محلول محکم برای چندین قطعه بزرگ تجهیزات ساختمانی به دولت محلی ارائه دهد.

 

ورود آسان تجهیزات با استفاده از دو درب کرکره ای ، اندازه هر کدام 5 متر عرض x 4.5 متر ارتفاع فراهم می شود. برای پرسنل ، یک درب دسترسی منفرد به شیروانی جلو و دیگری در عقب تعبیه شده است.

 

این سازه از چارچوب فولادی بادوام Rubb بهره می برد که برای محافظت در برابر خوردگی ، گالوانیزه گرم است. این قاب کاملاً با پارچه پلی استر با روکش PVC مقاوم در برابر شعله بالا پوشانده شده است که طول عمر آن تا 25 سال است. برای این سازه روکش خاکستری Goosewing و همچنین ناودانهای فولادی برای هر دو طرف درخواست شده است.

 

کل ساختار در اواخر سال 2019 در یک کانتینر باز کن کن 40 فوت و سه فوت 20 فوت به جزیره معراج حمل شد.

 

نظارت بر نصب سایت تحت نظارت Rubb Site ، Trevor Sarginson انجام شد: «ما 46 شب با یک سفر سه روزه برای رسیدن به آنجا و دو روز برای بازگشت دور بودیم. در ابتدا کار در گرما یک چالش بود اما ما به آن عادت کردیم. "

 

تیم Rubb شامل سه پرسنل اضافی بود و آنها برای تکمیل پروژه با یکی از اعضای تیم دولت محلی همکاری کردند.

 

ترور افزود: "این سازه برای ماشین آلات و کارخانه های دولتی از جمله جرثقیل ، میکسر سیمان و تجهیزات مشابه استفاده خواهد شد. هوا در اینجا بسیار شور و خورنده است ، بنابراین ساختمان Rubb به محافظت از تجهیزات و ابزار کمک خواهد کرد. "

 

در حالی که Trevor و تیم مشغول ساخت ساختمان ذخیره سازی Rubb بودند ، هنوز فرصت هایی برای خرابی وجود داشت.

 

Trevor اضافه کرد: "جزیره معراج یکی از بهترین مکانها در جهان است که بهترین افرادی را دارد که باعث می شوند شما مانند خانواده باشید. ما به کوه سبز ، بلندترین نقطه جزیره ، که یک جنگل بارانی استوایی بود ، نزدیک بودیم. ما فرصتی برای دیدن لانه شدن لاک پشت ها در ساحل و بچه هایشان که به دریا می روند دیدیم. ما حتی به ماهیگیری رفتیم و ماهی تن گرفتیم و کوسه گالاپاگوس را دیدیم. این یک تجربه واقعی بود. " (https://www.rubbuk.com)

لینک مرتبط : https://bit.ly/3pJ3CaR

 

 




بهترین خرید سوله
نوشته شده در دو شنبه 26 آبان 1399
بازدید : 283
نویسنده : کاربر

این نکته قابل تأمل است ، با توجه به اینکه قیمت خرید هر متر مربع سوله به شدت افزایش یافته است ، به طوری که تمایل افرادی که به دنبال خرید سوله ، انبار یا سالن هستند کاهش یافته و به جای خرید ، آنها مجبور به اجاره سوله ، انبارها و سالن ها می شوند. دستور کار خود را تنظیم کنید.

یک سوله اجاره کنید
به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید یک کانکس با کیفیت ، استاندارد و کاربردی بسازید و آن را بفروشید یا اجاره کنید ، نباید فقط از فاکتور قیمت ملاک استفاده کنید ، زیرا اگر به کیفیت توجه نکنید ، ممکن است در آینده باشد. در آینده ای نه چندان دور متحمل هزینه های چند برابری شوید.

سوله تاپ ، شرکتی با سابقه بسیار طولانی و درخشان که در زمینه اجاره ، خرید و فروش انواع سوله ها و سازه های فلزی فعالیت دارد ، ساعی در تلاش است تا تخمین دقیق تری از سوله را در اختیار شما قرار دهد. تا پایان این مقاله با ما باشید.

اکنون قابل توجه است که ساختمانهای مختلف با سازه های فلزی در موارد مختلف ساخته می شوند ، مانند سالن های ورزشی و انبارها ، که به قابهایی با دهانه های بزرگ احتیاج دارند. و توسط املاک و مستغلات صنعتی اجاره یا فروخته می شوند.

لینک مرتبط : 

https://usermhb.splashthat.com/


:: برچسب‌ها: خرید سوله در شهرک صنعتی،خرید سوله در تهران،خرید سوله جاده مخصوص ,



بازدید : 377
نویسنده : کاربر

یکی از مشاغلی که این روزها رونق دارد اجاره سوله،اجاره انبار،خرید سوله،خرید انبار،خرید کارخانه به ویژه در شهرک های صنعتی اطراف تهران است زیرا به تهران نزدیک هستند.
کار ما مشاوره و تخصص در زمینه املاک و مستغلات صنعتی است و البته روزانه درخواست و درخواست زیادی برای اجاره سوله و انبارها داریم.
در ماه های اخیر ، نیاز به اجاره انبارهای کانتینر از مردم به شدت افزایش یافته است. چیزی که ما بعنوان مشاور املاک صنعتی کمتر انتظار آن را داشتیم. چرا قبل از تاج گذاری و افزایش قیمت ، بیشترین خواسته ها از صنعتگران و تولیدکنندگان بود ، نه از مردم عادی.
دلیل اجاره انبار کانتینر توسط مردم چیست؟
انتظار می رفت که قیمت اجاره ها پس از بسته شدن ویروس کرونا کاهش یابد ، اما بر خلاف این نظر ، قیمت املاک صنعتی ، به ویژه اجاره ها ، به شدت افزایش یافت.
بسیاری از افراد در فصل اجاره بدنبال مکانی برای جابجایی هستند ، اما با توجه به زمان لازم برای یافتن خواسته های خود و پایان اجاره قبلی ، ممکن است نیاز باشد که وسایل خود را در محل خود نگه دارند.
انبارهای کانتینر برای این منظور بسیار مناسب هستند. زیرا این انبارها دو ویژگی مهم دارند:
انبارهای کانتینر در مقایسه با سایر انبارهای موجود نسبتاً کوچک هستند.
قیمت اجاره انبارهای کانتینری بسیار کمتر از انبارهای دیگر است.
مدت اجاره انبار را می توان روزانه یا ماهانه محاسبه کرد. (مانند سایر انبارها ، دیگر نیازی به قراردادهای بلند مدت یک ساله و شش ماهه نیست)
کدام مناطق برای اجاره انبار مناسب است؟
اگر میزان اجاره برای شما مهم نیست ، جاده مخصوص کرج می تواند گزینه مناسبی برای اجاره انبار باشد. این منطقه صنعتی به دلیل همجواری با تهران برای توزیع کنندگان بسیار ارزشمند است. به ویژه فعالان دارویی ؛ اما به خاطر داشته باشید که هزینه اجاره انبار در این مناطق بسیار زیاد است.
اگر در تهران زندگی می کنید و می توانید به دنبال انبارهای کانتینر در آزادگان باشید ، آزادگان فضای مناسبی برای اجاره دارد که علاوه بر کانتینر ، سوله های پیش ساخته نیز در این منطقه ساخته می شود.

لینک های مرتبط : 

http://louisodrg58147.slypage.com/1539054/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://alexistgvj70359.howeweb.com/1107842/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://jaredqfth69258.theideasblog.com/1096798/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://donovanodqf58147.idblogz.com/1067611/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://dominickeujw25814.webbuzzfeed.com/1082822/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://fernandomape57136.luwebs.com/1184318/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://kameronmbqe58147.blogofchange.com/1261583/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://knoxpdsh68247.59bloggers.com/1053864/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://conneraodr02692.blogdal.com/1610054/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://claytonlapc47036.spintheblog.com/1376465/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://angelowlzn81570.bloginder.com/1616295/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://brooksetix25814.dailyblogzz.com/1338251/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://ricardoixla36925.blogvivi.com/1440749/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://louisodrg58147.bleepblogs.com/2134864/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://troylapc47036.newsbloger.com/1808567/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی
http://jaspervkzm81470.get-blogging.com/1882848/اجاره-سوله-در-تهران-و-شهرک-های-صنعتی




اهمیت اجاره سوله برای تولیدکنندگان
نوشته شده در پنج شنبه 8 آبان 1399
بازدید : 393
نویسنده : کاربر

همانگونه که می دانید وضعیت اقتصادی کشور در رکود کامل بسر می برد و بدلیل مدیریت های اشتباه و تحریم های ظالمانه معیشت مردم به خطر افتاده است.

در این اوضاع نابسامان طبق صحبت های رهبر انقلاب می بایست بسمت تولید رفت تا نیاز مملکت از بیگانه مرتفع گردد. 

بی شک در بحث تولید مهمترین مسئله ، وجود امکانات مناسب برای بهره وری بهتر می باشد. در این میان خرید سوله و یا اجاره سوله برای نصب تجهیزات کارخانه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

برای اجاره سوله و یا خرید آن مراجعه به املاک صنعتی معتبر و شناخته شده توصیه می گردد تا از مشاوران املاکی موارد مختلف را بررسی و بهترین آن را انتخاب نمود.

لینک های زیر در این رابطه مرتبط می باشند :

http://knoxodsg68248.shotblogs.com/-10432394
http://caidenkzmb47025.bloguetechno.com/--29244880
http://lorenzozocr03682.blogocial.com/--29383804
http://zionjxnc47036.blogolize.com/--33918210
http://archersgvj60268.full-design.com/--37224261
http://daltonuixl70469.blog5.net/36126079/
http://cruzpdsg69258.onesmablog.com/--32626785
http://elliottapdr03692.affiliatblogger.com/45404744/
http://cesarlaoc47036.diowebhost.com/49224495/
http://fernandoncsf58147.fitnell.com/34473371/
http://andretixl80469.tinyblogging.com/--35638094
http://manueljyma36025.dbblog.net/25950596/
http://landenqesg69258.pointblog.net/--33761711
http://garrettbqft03793.ezblogz.com/25753223/
http://augustcrft14702.designertoblog.com/25377534/
http://franciscoeujw25814.bluxeblog.com/26028289/
http://travisfuhv14803.blogs-service.com/25451340/
http://erickgwky26824.mpeblog.com/19761960/
http://lukasdthv24803.articlesblogger.com/19574058/
http://trevorncqf58147.arwebo.com/19527701/
http://rafaelukzm81470.blogerus.com/19652410/
http://spencerdsjx25814.bloggin-ads.com/19675247/
http://josuepeti69258.blogpostie.com/19669015/
http://juliustiwl70369.blogprodesign.com/19507166/
http://zionguix25814.qowap.com/53580512/
http://tituspesh69258.blog2learn.com/42241277/
http://codyyncp92581.jiliblog.com/53561027/


:: برچسب‌ها: اجاره سوله در تهران،خرید سوله،اجاره سوله، ,



برای اجاره سوله کجا بریم؟
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1399
بازدید : 412
نویسنده : کاربر

برای اجاره سوله و نیز سایر املاک صنعتی که از دغدغه های صنعتگران و بازرگانان می باشد می بایست به املاک صنعتی که در این حوزه فعالیتدارند مراجعه شود البته از بین آنها باید املاکی را انتخاب نمود که دارای سابقه درخشان باشد و همه امور مربوطه بطور رسمی انجام گیرد. در زیر به نمونه مشهور و معتبر یکی از املاک صنعتی اشاره مختصر می کنیم :

SoleTop یکی از زیر مجموعه های املاک و مستغلات صنعتی فتح است که مدرن ترین و اولین مرکز املاک و مستغلات صنعتی در ایران است. این مجموعه دارای گسترده ترین بایگانی املاک صنعتی در اقصی نقاط ایران بوده و دارای شعبه و نمایندگی در مناطق صنعتی ایران و همچنین پوشش کلیه مناطق و شهرکهای صنعتی استان تهران در هر زمان آماده ارائه و معرفی اقلام (خرید اقلام) می باشد. سوله و اجاره سوله) توسط مشتریان. قابل احترام است

در همین راستا سوله تاپ ، SoleTop ، به عنوان مرجعی برای جستجوی املاک صنعتی ، با هدف و سیاست معرفی صحیح و متنوع تحت نظارت مجرب ترین کارشناسان املاک و مستغلات در یک فضای تخصصی ، تبلیغات را در محدوده وسیعی در مناطق مختلف صنعتی تهران و ایران.

همچنین سوله ها فقط برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار نمی گیرند ، بلکه در دنیای ورزش نیز از سوله ها برای ساخت سالن های ورزشی چند منظوره کوچک ، محلی ، بزرگ ، منطقه ای و حتی ملی استفاده می شود و فضای ورزشی داخل سالن را برای علاقه مندان و رشته ها ورزش های مرتبط را قرار می دهد.

این پناهگاه ها همچنین به افراد در بحران هایی مانند سیل و زلزله کمک خواهند کرد و پناهگاه ها و پناهگاه های موقت برای مقابله با خطرات بلایای طبیعی خواهند بود.

سوله تاپ؛ معرفی و خرید و فروش کانکس ، رهن و اجاره کانکس

دستاوردهای املاک و مستغلات صنعتی فتح

یکی از ویژگی های این مجموعه که براساس تجربه به دست آمده از تلاش بیش از 30 سال فعالیت موثر است ، ترکیب صحیح و کارشناسی شده روش های سنتی و مدرن املاک و مستغلات صنعتی است. این مجموعه با جمع آوری کارشناسان مجرب و متخصص املاک و مستغلات و مشاوران حقوقی حضوری و تلفنی ، پذیرای مشتریان محترم و مشاوره فنی و تخصصی در تمام زمینه های مالکیت صنعتی از جمله ارائه مشاوره حقوقی و مالیاتی و ثبت نام و فروش جهاد شهرداری و کشاورزی از سوله ، اجاره سوله و همچنین جذب سرمایه گذار و راه اندازی کارخانه ها راکد است و در پایان معرفی مالکیت صنعتی متناسب با درخواست متقاضی براساس بودجه ، مساحت و مساحت است. علاوه بر این ، با گسترش فعالیت های شغلی در فضای اینترنت با ایجاد یک سرپناه ، گامی بزرگ در جهت تسریع نیازهای مشتری است. با در نظر گرفتن تمام موارد تخصصی و فنی.

تاریخچه و موفقیت املاک و مستغلات صنعتی فتح (تنها صفحه)
طی سالهای فعالیت م ،ثر ، املاک و مستغلات صنعتی فتح موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از مقامات و مقامات مربوطه مانند دریافت تندیس از رئیس جمهور و آقای رحمان علی نژاد ، مدیر این مجموعه در به منظور اجرای خط. سیاست حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد کارخانه های راکد و به طور کلی حمایت از رونق در چرخه صنعتی مفتخر به دریافت عنوان کارآفرینی است زیرا یکی از اهداف این گروه با مدیریت شخصی آقای علی نژاد حمایت از سرمایه گذاران است. تا بهترین مکان را برای محصولات خود انتخاب کنند. وی معتقد است برای تصمیم گیری بهتر که نتیجه آن علاوه بر موفقیت سرمایه گذار منجر به رونق املاک و مستغلات صنعتی و ایجاد اشتغال شود ، تأسیس کارخانه نه تنها مهم است ، بلکه همچنین برای تأمین نیروی انسانی ، فروش در بازار و غلبه بر قوانین دست و پاگیر. مهمتر و چشم نوازتر است.

لینک های زیر مرتبط با مضمون این نوشتار می باشد : 

http://andresfth68147.isblog.net/-13820578
http://landenujwl71379.ambien-blog.com/1613375/اجاره-سوله-سالن
http://cristianjymz36924.total-blog.com/-21575084
http://cesarkymz36814.blog-gold.com/1632565/اجاره-سوله-سالن
http://beckettiymb47026.atualblog.com/1590899/اجاره-سوله-سالن
http://simonznbp92580.bloggerswise.com/1622901/اجاره-سوله-سالن
http://keeganhwky36814.blogadvize.com/1651827/اجاره-سوله-سالن
http://rylanznfs03581.blogacep.com/1528236/اجاره-سوله-سالن
http://dominickzocp93692.blog-a-story.com/1614897/اجاره-سوله-سالن
http://caidenkyma36925.bloggosite.com/1696592/اجاره-سوله-سالن
http://israelaodq93692.bloggerbags.com/1626669/اجاره-سوله-سالن
http://jeffreycshv14702.blogrelation.com/1607395/اجاره-سوله-سالن
http://beauwkym70364.blogoscience.com/1592081/اجاره-سوله-سالن
http://jaidencqft04602.blogproducer.com/1684652/اجاره-سوله-سالن
http://alexisrfth69258.blogsidea.com/1659269/اجاره-سوله-سالن
http://dominickvjwk70258.blogrenanda.com/1675660/اجاره-سوله-سالن
http://martinlzod47036.csublogs.com/1523973/اجاره-سوله-سالن
http://sethetiw15713.blue-blogs.com/1635912/اجاره-سوله-سالن
http://messiahapdr36958.blogthisbiz.com/1579583/اجاره-سوله-سالن
http://andresaqes03692.develop-blog.com/1693132/اجاره-سوله-سالن


:: برچسب‌ها: اجاره سوله در تهران،خرید سوله،اجاره سوله، ,



بازار اجاره سوله
نوشته شده در شنبه 3 آبان 1399
بازدید : 430
نویسنده : کاربر

سایر ساختمانهای صنعتی دارای امکانات ذخیره سازی - در حالی که برخی دیگر از بخشهای املاک و مستغلات مثل اجاره سوله برای تأمین تقاضا تلاش کرده اند ، رشد سالم داشته اند. از سال 2012 ، رشد اجاره بهای سالانه (YOY) مثبت بوده و نرخ در دسترس بودن همچنان رو به کاهش است. 1 از 2014 تا 2018 ، بازار املاک و مستغلات صنعتی جذب خالص نزدیک به 1.4 میلیارد فوت مربع را تجربه کرده است. 2 قوی رشد را می توان در شاخص REITs صنعتی Nareit در بورس اوراق بهادار فایننشال تایمز (FTSE) مشاهده کرد که دارای بازده کل سالانه 16.2 درصد در پنج سال تا 15 آوریل 2019 است. 3 در مقایسه با این ، شاخص های FTSE Nareit برای All Equity REITs ، Office REITs و REITs خرده فروشی در همین مدت به ترتیب 9.9 ، 7 و 4.6 درصد بازده داشتند

عوامل اقتصادی کلان ، نیازهای مستاجر ، تحویل در آخرین مایل و تحول سریع فناوری احتمالاً تقاضا و طراحی فضای انبار را تغییر شکل می دهد.

با این حال ، تغییرات بالقوه در بازار ممکن است حفظ این حرکت را برای پیشرفت با چالش بیشتری روبرو کند. طی چند سال آینده ، عوامل اقتصادی کلان ، نیازهای مستاجر ، تحویل در آخرین مایل و تحول سریع فناوری احتمالاً تقاضا و طراحی فضای انبار را تغییر شکل می دهد. برای درک بهتر چگونگی تأثیر عوامل مختلف اقتصاد کلان بر بخش املاک و مستغلات صنعتی ، ما مدل پیش بینی تقاضای املاک و مستغلات صنعتی را ایجاد کردیم. مدل Deloitte Center for Financial Services با همکاری تیم اقتصاد ایالات متحده Deloitte ساخته شده است ، تقاضای آینده برای املاک و مستغلات صنعتی را تخمین می زند (برای جزئیات بیشتر به بخش "روش مطالعه" مراجعه کنید). در اینجا پیش بینی های کلیدی بر اساس مدل آورده شده است:

تقاضا برای املاک و مستغلات صنعتی تا سال 2023 با افزایش 850 میلیون فوت مربع ، به 14.8 میلیارد فوت مربع افزایش خواهد یافت.
رشد دو رقمی در فروش تجارت الکترونیکی تقاضا برای خرید املاک و مستغلات صنعتی را برانگیخته است.
افزایش نرخ در دسترس بودن و هزینه بالاتر سرمایه باعث کاهش تقاضا خواهد شد ، زیرا انتظار می رود رشد اقتصادی ایالات متحده در سال 2020 کند شود.
در این گزارش ، ما عمیق تر به آنچه می تواند تقاضا در بازار املاک و مستغلات صنعتی را طی چند سال آینده ایجاد کند ، خواهیم پرداخت. ما همچنین توصیه هایی را برای چگونگی سازگاری مالکان با سرعت بالقوه کندتر رشد ارائه خواهیم داد.

انتظار می رود فروش تجارت الکترونیکی تقاضای انبار را افزایش دهد
از لحاظ تاریخی ، بخشهای تولید و خرده فروشی تقاضا برای املاک و مستغلات صنعتی را ایجاد کرده اند. با این حال اخیراً ، شرکتهای تجارت الکترونیکی که رشد فروش دو رقمی را تجربه می کنند ، فضای بیشتری را برای انبارهای بیشتر برای انجام تحویل آنلاین مشتری در نظر می گیرند. داده های اداره سرشماری ایالات متحده نشان می دهد از سال 2012 تا 2017 ، فروش تجارت الکترونیکی سالانه 14.4 درصد رشد داشته است ، در حالی که این میزان در سال های 2007–2012 از 11 درصد افزایش داشته است. فضای صنعتی منعکس کننده این روند است ، زیرا رشد تقاضا از 0.7 درصد سالانه در یک دوره پنج ساله از 2007 تا 2012 ، به 1.1 درصد سالانه از 2012 تا 2017 رسیده است.

از قضا فروش تنها دلیل نیاز شرکتهای تجارت الکترونیکی به فضای بیشتر نیست. بازده محصول نیز قفسه های پر را می دهد. مشتریان سه برابر بیشتر در مقایسه با کالاهایی که از یک فروشگاه خرده فروشی خریداری کرده اند ، محصولات خود را به صورت آنلاین پس می گیرند. 7 و شرکت های تجارت الکترونیکی به 20 درصد فضای بیشتر برای مدیریت تدارکات معکوس در مقایسه با فروش عادی نیاز دارند .8 علاوه بر این ، با تجارت الکترونیکی انتظار می رود فروش سالانه 15 درصد رشد کند و تا سال 2023 به 14.8 درصد از فروش خرده فروشی برسد ، تعداد بازده محصول نیز افزایش خواهد یافت که فضای صنعتی بیشتری را می طلبد.

انتظار می رود که همراه با تجارت الکترونیکی ، افزایش موجودی تجاری واقعی و افزایش قیمت بنزین به افزایش تقاضای انبار نیز کمک کند. پیش بینی می شود موجودی های تجاری واقعی بین سال های 2018 و 2023 سالانه 1.3 درصد افزایش یابد که دلیل آن افزایش مستمر هزینه های مصرف کننده و افزایش اعتماد به نفس در تجارت است که فضای بیشتری برای انبار نیاز دارد. انتظار می رود قیمت گاز به طور متوسط ​​2.89 دلار آمریکا در هر گالن از 2019 تا 2023 در مقابل 2.77 دلار آمریکا در هر گالن در دوره 5 ساله قبلی باشد ، 9 مستأجر را وادار می کند فضای انبار بیشتری را در مکان های نزدیک به مصرف کننده جستجو کنند تا هزینه حمل و نقل کاهش یابد.

بر اساس این روند ، از 2019 تا 2023 ، مدل ما تقاضا برای 850 میلیون فوت مربع املاک و مستغلات صنعتی در ایالات متحده را تخمین می زند - یا از نظر عملی ، تقریباً فضای املاک و مستغلات صنعتی موجود در آتلانتا و نمک 10. دریاچه سیتی

از 2019 تا 2023 انتظار داریم 850 میلیون فوت مربع املاک و مستغلات صنعتی در ایالات متحده با هدایت تجارت الکترونیکی تقاضا کنیم.
افزایش موجودی انبارها و رشد نمایی نسبت تجارت الکترونیکی به خرده فروشی

مدل ما نشان دهنده رشد کندتر تقاضای افزایشی است
با وجود افزایش تقاضای انبار ، رشد کندتری پیش بینی می شود. در پنج سال آینده ، نرخ رشد تقاضای سالانه احتمالاً به کمی زیر 0.9 درصد کاهش می یابد - تقریباً نیمی از سطح 2018. این امر احتمالاً به دلیل در دسترس بودن فضای موجود در بازار و هزینه بیشتر سرمایه است.

با در دسترس بودن فضای بیشتر ، میزان در دسترس بودن ممکن است افزایش یابد
مدل ما کاهش رشد تقاضا را نشان می دهد ، زیرا نرخ دسترسی به احتمال زیاد از 7.0 درصد در سال 2018 به 10.3 درصد تا سال 2023 افزایش می یابد .11 این بیشتر به این دلیل است که فضای صنعتی جدید احتمالاً در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال ، از 2019 تا 2020 پیش بینی می شود 510 میلیون فوت مربع فضای جدید املاک و مستغلات صنعتی وارد بازار شود و از 421 میلیون فوت مربع تقاضای اضافی پیش بینی شده پیشی بگیرد. 12

به غیر از تحولات جدیدی که به بازار وارد می شود ، بسیاری از استارت آپ های انبارداری درخواستی ، مانند Flexe و Flowspace ، فضاهای مستغلات صنعتی کم مصرف را جمع می کنند تا نیازهای انبارداری فصلی را برآورده کنند.

 


:: برچسب‌ها: اجاره سوله در تهران،خرید سوله، ,



خرید سوله
نوشته شده در یک شنبه 27 مهر 1399
بازدید : 430
نویسنده : کاربر

خرید سوله عملی است که افراد با اهداف مختلف دنبال می‌کنند، زیرا این ساختار کاربردی در متنوع‌ترین مناطق کاربردهای زیادی دارد؛ بنابراین هرساله خرید سوله بسیار رونق دارد.

خرید سوله

خرید سوله

گروه‌های مختلف صنعتی و تولیدی زیادی در حال فعالیت هستند که بسیاری از آن‌ها، در مکان فیزیکی نامناسبی مستقرشده و مشغول کار با حداقل امکانات هستند. حال‌آنکه همگان می‌دانند که خرید سوله به‌عنوان فضای کار مناسب و مجهز، یکی از اصول زیر بنایی لازم برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب‌وکاری به‌حساب می‌آید. تا همین چند سال قبل هم شاهد حضور پراکنده و بی‌نظم پیشه ترجمان و تولیدکنندگان صنوف مختلف در سطح شهرها و در کوچه‌ها و خیابان‌ها بودیم. اکنون اما به دنبال برنامه‌ریزی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و اقدامات سازمان شهرک‌های صنعتی، اقدامات مناسبی در مدیریت این نابسامانی به‌عمل‌آمده است.

سوله درواقع یک سازه فلزی است که به دلیل مزایای بسیار خصوصاً هزینه بسیار پایین در بسیاری از زمینه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازجمله متداول‌ترین و پررونق‌ترین برنامه‌هایی که منجر به رونق زیادی در خریدوفروش کانکس شده است:

استفاده از سوله در ساخت مرغداری: برای ساخت مزارع مرغداری، خرید سوله مناسب‌ترین گزینه است، زیرا این سازه‌ها تهویه بسیار خوبی دارند که منجر به مناسب‌ترین شرایط برای روند جوجه ریزی و مرغداری می‌شود. البته باید توجه داشت که سوله‌های طیور از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند، به‌طوری‌که این سوله‌ها بر اساس اصول جداگانه طراحی، اجرا و ساخته می‌شوند.

کاربرد سوله درزمینهٔ ساخت سالن‌های ورزشی: از ویژگی‌های این سازه وسعت زیاد آن است. مساحت زیاد سوله‌ها استفاده از آن‌ها به‌عنوان سالن ورزشی را گزینه بسیار خوبی قرار داده است. البته علاوه بر سالن بدن‌سازی، از این ویژگی سوله‌ها می‌توان برای راه‌اندازی انواع درس گروهی‌ها، جلسات بزرگ و موارد دیگر از این قبیل استفاده کرد.

کاربرد سوله در ساخت اماکن تجاری: ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مطلوبی که سوله‌ها باعث شده است از آن‌ها درزمینهٔ مختلف تجاری استفاده شود. ازجمله بارزترین برنامه‌های تجاری خرید سوله می‌توان به برپایی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف درزمینهٔ مختلف (مانند کتاب، اتومبیل، غذا و …)، احداث پارکینگ، ساخت مراکز خرید انواع کالاها و اقلام اشاره کرد.

خرید سوله

خرید سوله

به‌طورکلی، کاربردهای این ساختار بسیار بیشتر و بیشتر از این موارد است، بنابراین خرید سوله مشتریان قابل‌توجهی دارد که همیشه به دنبال یک روش مناسب برای خرید هستند.

یکی از راه‌هایی که روزبه‌روز در حال گسترش است و مزایای خوب و زیادی هم برای آن متصور است مراجعه به انواع وب سایت‌های فروش سوله و کسب اطلاعات بیشتر و بهتر و یا حتی انتخاب و تصمیم نهایی برای خرید سوله هست.

با انتخاب این روش از خرید و مراجعه به وب‌سایت سوله تاپ می‌توانید از مزیت‌های بسیار زیادی بهره‌مند شوید که این شرکت در راستای منافع مشتری‌ها برای تقاضاکنندگان خود تدارک دیده است. جستجو از وب‌سایت سوله تاپ که از طریق منوی بالای سایت قابل‌استفاده هست را می‌توان به‌عنوان یکی از معتبرترین و رضایتمندانِ تریم روش‌های خرید انواع سوله اعم از خرید سوله بزرگ و خرید سوله کوچک نام برد، زیرا دارای ویژگی‌های مثبتی چون موارد ذیل هست:

به کارشناسان و مدیران ما که بیش از 5000 پرونده به‌روز شده در این زمینه‌دارند اعتماد کنید – می‌توانید پَروَنجا موردنظر را از طریق وب‌سایت soletop.ir جستجو کرده و در مورد قیمت و شرایط با ما تماس بگیرید.

سیاست‌های تشویقی خوبی نظیر معافیت مالیاتی ده‌ساله و تخفیف ویژه در خرید سوله، از سوی مقامات ذی‌ربط به اجرا درآمده است که نقش به سزایی در تمرکز صنوف داشته است. هرچند این مورد به‌تنهایی کافی نبوده و در پاره‌ای از موارد، به‌ناچار به سیاست‌های جریمه‌ای و تنبیهی نیز متوسل شده‌اند که لازم بوده است. تولید زیرزمینی و زیر پله‌ای و دکانی که شیوه مرسوم چند دهه قبل ما بوده، امروز جای خود را به‌طور کامل به سوله ‌سازی صنعتی داده است تا چرخه تولید و صنعت ایران، در مسیر صحیح توسعه گام بردارد.

برای خرید سوله باکیفیت با شماره 48200-021 تماس بگیرید

خرید بهترین سوله

سوله های با کیفیت بالا : سوله ها سازه های ساخته شده از فلز فولاد هستند که برای ساخت آنها باید رعایت شود. ساختار سوله به صورت شیب دار ساخته می شود. به طور کلی ، هر زمان که مکانی باید پوشانده و بسته شود ، سوله بهترین انتخاب در این زمینه است.

بهترین نوع سوله : سوله ها ها با روش های زیر ساخته می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند:

سوله سبک خرپایی
سوله UBM
سوله تیر ورقی

بهترین نوع سوله

طراحی سوله بهتر است در کارخانه توسط نرم افزار مخصوص طراحی سازه انجام شود. از جمله عوامل تأثیرگذار در طراحی:

منطقه اجرای سوله
قاب های سازه ای
عرض دهانه سوله
ارتفاع و طول سوله
شیب و پوشش سوله
طراح می تواند با در نظر گرفتن همه موارد بالا طراحی کند. هر یک از اینها تأثیر بسزایی در طراحی سوله دارد. طراحی سوله نیز در ساخت نهایی سوله نقش بسیار مهمی دارد. طراحان و مهندسان باید همیشه در این زمینه مراقب باشند. در این مرحله ، یک طرح جامع سوله شامل نقشه پی ، دفتر محاسبه ، نقشه سیم کشی و نقشه تاسیسات تهیه می شود.

بهترین نوع سوله باید با توجه به قابلیت ها و مزایای آنها تعیین شود. در حال حاضر کاملترین و کارآمدترین سوله در بازار سوله خرپایی است که با استفاده از تمام ابزارها و امکانات موجود می توان سوله ای با درجه کیفیت A ساخت که همیشه حفظ امنیت و مقاومت سازه ها است.

خرید سوله برای کسب‌وکار فعلی شما

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز به تولید سنتی مشغول هستید و فضای کاری شما به‌هیچ‌عنوان با استانداردهای صنعت همخوانی ندارد، دیر یا زود باید نسبت به خرید سوله و جابجایی فیزیکی اقدام نمایید. متأسفانه هنوز هم شاهد هستیم که در بافت‌های مسکونی یا درزمینهٔ ای فاقد کاربری تولیدی و صنعتی واقع در حومه شهرها، عده زیادی مشغول به کار هستند که این موضوع ایرادات بسیاری دارد. آلودگی‌های زیست‌محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و نیز عدم امکان خدمت‌رسانی مناسب به واحدهای صنعتی، از بزرگ‌ترین معضلات کار به سبک و سیاق سنتی است. خرید سوله و یا اجاره سوله می‌تواند گامی درخشان در تغییر مدل کاری یک واحد تولیدی محسوب شود که زمینه لازم برای رشد و توسعه را هموار می‌سازد. البته توجه به کاربری سوله و در نظر گرفتن ملزومات کاری، مواردی هستند که پیش از اقدام به خرید سوله، باید در نظر گرفته شود.

خرید سوله برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید

هنگامی‌که یک ایده تولیدی یا صنعتی، مراحل مطالعاتی و امکان‌سنجی را پشت سر گذاشته و پس از اثبات توجیه اقتصادی به مرحله اجرا می‌رسد، نیاز به تأمین فضای فیزیکی برای استقرار ماشین‌آلات و برپایی خط تولید احساس خواهد شد. خرید سوله با ابعاد مناسب و در مکان مناسب، دست‌کم چند هفته الی چند ماه ذهن مدیران مشاغل تازه تأسیس را درگیر خود می‌سازد تا به پاسخ مناسب برای تأمین این نیاز دست پیدا کنند.

اقدام به خرید سوله از شهرک‌های صنعتی

شهرک‌های صنعتی در سراسر کشور، مکان‌هایی هستند که جمع کثیری از صنوف و مشاغل را در کنار هم و در یک مکان متمرکز می‌کنند. چنانچه نیازمند خرید سوله و یا اجاره سوله برای مشاغل خود هستید، اگر تهران هستید یکی از راه‌ها آن است که با مراجعه به دفتر مدیریت املاک صنعتی فتح در جاده مخصوص کرج بعد از آزادگان، اقدام به استعلام قیمت و عقد قرارداد نمایید که البته بهترین پیشنهاد ما همین است نه به خاطر اینکه این موسسه متعلق به ماست بلکه اولاً این تصمیم منطقی‌تر به نظر می‌رسد و هیچ جای ریسکی را باقی نمی‌گذارد و با خیالی آسوده و اطمینان خاطر اقدام می‌کنید (ازلحاظ احتمال سوءاستفاده‌ها و کلاه‌برداری‌هایی که در حوزه املاک متصور است) و ثانیاً همیشه این نکته را باید مدنظر قرارداد که حضور در شهرک‌های صنعتی موجب محدودیت‌هایی می‌شود چون سوله سازی در شهرک‌های صنعتی با یک استاندارد پیش‌فرض انجام می‌شود، متقاضی خرید سوله در جایگاه مشتری عملاً حق انتخاب چندانی در حوزه طراحی ندارد و صرفاً می‌تواند روی متراژ سوله اعمال‌نظر نماید.

خرید سوله

به چه مشخصاتی در خرید سوله باید دقت کرد؟

اشتباهاتی که هرگز نباید به هنگام خرید سوله مرتکب شوید!

سوله را کیلویی نخرید!

سوله استاندارد را باید بر اساس مترمربع کف سوله خریداری نمود و خرید سوله بر اساس تُناژ فولاد به‌کاررفته در سازه، کاری اشتباه است. برخی تولیدکنندگان نامعتبر با اقدام به فروش کیلویی سوله و سنگین کردن بدون علت اسکلت فلزی، هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می‌کنند که از اصول اخلاق حرفه‌ای به دور است. سوله باید به‌صورت مترمربع به مشتری عرضه شود و شرکت سوله سازی موظف است با استفاده بهینه از فولاد مرغوب، وزن سازه را نیز در حد مطلوبی حفظ نماید.

 در تخمین نیازهای خود دقت کنید!

تعداد زیادی از متقاضیان خرید سوله هستند که تخمین درستی از متراژ و ملزومات موردنیاز کسب‌وکار خود ندارند و معمولاً دچار خطا در تصمیم‌گیری می‌شوند. گروهی از خریداران نیاز خود را بیش ازآنچه هست برآورد می‌کنند و لذا هزینه‌های زیادی به آن‌ها تحمیل خواهد شد. برخی از مشتریان هم هستند که برآورد کمتر از واقعیت می‌زنند و خیلی زود متوجه خواهند شد که سوله خریداری‌شده، با نیازها و مطلوبات آن‌ها تطابق ندارد. برای اینکه دچار اشتباه نشوید، به توصیه‌های مهندسین، متخصصان و مشاوران این حوزه، توجه ویژه داشته باشید.

 

برای مشاوره رایگان با شماره  48200-021 تماس بگیرید

 

سقف بودجه خود را پنهان نکنید!

اگر از ابتدا نهایت توانایی مالی خود را اظهار کنید، شرکت سوله ‌ساز بهتر می‌تواند شمارا راهنمایی کند تا به کامل‌ترین و بهینه‌ترین انتخاب ممکن در خرید سوله دست پیدا کنید. بدین ترتیب ابتدا اسکلت فلزی سوله و استراکچر سقف سوله با توجه به سقف بودجه، به‌عنوان مهم‌ترین بخش مدنظر قرار می‌گیرد و پس‌ازآن، سایر المان‌ها در بازه قیمتی موردنظر انتخاب خواهند شد.

یک پیشنهاد استثنائی برای خرید سوله

موسسه و املاک صنعتی فتح باسابقه بیش از 25 سال در حوزه خریدوفروش و اجاره سوله و سایر املاک صنعتی (کارخانه، انبار و سالن) و بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و مجرب در خدمت هم‌وطنان محترم بوده است. چنان چه قصد خرید سوله باقیمت مناسب رادارید، برای مشاهده موارد استثنایی به بخش آگهی‌های سایت مراجعه فرمانید. همچنین اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری کسب کنید با شماره پنج‌رقمی 48200 -021 تماس گرفته تا مشاوران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

مرجع : https://bit.ly/3dCMuxV 

 


:: برچسب‌ها: خرید سوله در تهران،خرید انبار،خریدکارگاه،خرید کارخانه ,



خرید و اجاره سوله
نوشته شده در یک شنبه 20 مهر 1399
بازدید : 418
نویسنده : کاربر

خرید سوله و اجاره سوله در املاک صنعتی فتح

لطفا مشاهده کنید :

https://youtu.be/GTidw_znCx4




تاریخچه ساخت سوله
نوشته شده در سه شنبه 15 مهر 1399
بازدید : 403
نویسنده : کاربر

تاریخچه ساخت این محراب به سالهای گذشته برمی گردد زمانی که انسان به دنبال سرپناهی برای ساختن تجارت خود بود. سازه های فلزی معرفی شدند که مزایای بسیاری نسبت به ساختمانهای بتونی داشتند. این مقاله به طور خلاصه تاریخچه ساخت سوله ها را شرح می دهد.

سیلوها مهمترین و بهترین نوع سازه های فلزی هستند که در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرند. سابقه ساخت سوله به سالها پیش و زمانی که بشر نیاز به ایجاد واحدهای صنعتی ، اقتصادی ، تولیدی و ... داشت ، برمی گردد. یک پناهگاه وجود داشت و سوله ها می توانستند این نیاز را به خوبی برآورده کنند و کارفرما توانست واحد خود را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کند.

سیلوها سازه های محکمی هستند که در برابر هرگونه حادثه مقاوم هستند. این مقاومت و پایداری سوله ها باعث شده است تا آنها در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند.

مدت هاست که استفاده از آهن های کم کربن برای ساخت شبکه های مشبک و سازه های فلزی به اشکال مختلف در بین مردم معمول بوده و استفاده از آهن های چکش یا کم کربن به تدریج جایگزین استفاده از فولاد شده است. دلایل این استفاده از فولاد را می توان وزن سبک - انعطاف پذیری - و کیفیت بالا در ساخت و ساز دانست.

تاریخچه سوله و استفاده از آن برای ایجاد مکان هایی در کاربری های مختلف که نتیجه تغییرات و انقلاب صنعتی در کشورهای پیشرفته بوده است ، در ایران 70 سال سابقه طولانی دارد. توجیه ایجاد و استفاده از این اماکن را می توان گسترش نیاز و استفاده مردم و صنعتگران برای داشتن فضاهای بزرگ و داخلی و در عین حال قوی و کم هزینه دانست.

سالهاست که مهندسان سازه بدنبال این هستند که بتوانند در ساخت سازه های صنعتی و غیرصنعتی تغییراتی ایجاد کنند و از این رو همواره در صدد کشف و استفاده از راه حل هایی برای رفع نقص در سازه های اساسی بوده اند.

در ادامه بحث در مورد تاریخچه سوله ، ذکر این نکات در ارتباط با اتصال سازه ها خالی از لطف نیست.

ساختارهای اسکلتی در ابتدا با جوشکاری به هم متصل می شدند ، اما گزارش تخریب اجزای متصل به یکدیگر ، ایده استفاده از پیچ و مهره را ایجاد کرد. سازندگانی باید تشکیل شوند که تأثیر بسزایی در راه اندازی سریع سازه ها و افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی های مختلف و همچنین مقاومت در برابر آتش زیاد داشته و باعث افزایش استفاده از این روش در اتصال اجزا شده است. .

امروزه ، در ساخت سازه های مدرن UBM ، علاوه بر استفاده از این روش ها ، استفاده از دستگاه پخت و پز نیز محبوب شده است.


:: برچسب‌ها: اجاره سوله مناسب انبار،اجاره سوله در فتح،اجاره سوله در واحد صنعتی،اجاره سوله جاده مخصوص کرج،اجاره سوله جهت انبار،نکات مهم در اجاره سوله،خرید سوله با ارتفاع 9 متر،خرید سوله کوچک،انبار برای اجاره،انبار اجاره ای در تهران ,



انواع سوله های صنعتی
نوشته شده در سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 361
نویسنده : کاربر

سوله ها از نظر معماری و ساخت به انواع مختلفی تقسیم می شوند ، سوله های HSS یا قوسی ، سوله های UBM ، سوله های سبک و سوله های خرپایی مهمترین سوله هایی هستند که ساخته می شوند. هر یک از این سوله ها دارای روش ساخت ، مزایا و موقعیت های خاصی هستند که با توجه به نوع سوله و نیاز کارفرما و نوع منطقه ساخت سوله انتخاب می شوند.

 

انواع سوله های صنعتی

 

سوله های تک دهانه
سوله های دارای دو یا چند دهانه با ستون های مشترک
سوله دو روزنه
سوله های قوسی
سوله چند ضلعی

انواع سوله از نظر نوع کاربرد

 

سوله مرغداری
سوله گاو داری
سوله و سالن رستوران
سوله ورزشی
سوله سالن کنفرانس
سوله های آشیانه هواپیما
سوله ها برای انبار و نگهداری
سوله سردخانه
سوله کارگاه
سوله کارخانه

انواع سوله از نظر اندازه:

 

سوله  با مساحت 200 متر
سوله با مساحت 300 متر
سوله با مساحت 500 متر
سوله با مساحت 1000 متر
سوله به مساحت 2000 متر
سوله با مساحت 5000 متر

انواع سوله از نظر نوع ساخت

 

سوله خرپایی
سوله قوسی
سلول UBM
SSS HSS
سوله های سبک و مدرن

انواع سوله از نظر اتصالات

 

ساخت سوله با اتصالات اسکلتی پیچ و مهره
ساخت سوله با اتصالات اسکلت جوش داده شده

داستان سوله سازی و انواع آن

 

به عنوان یک تولید کننده ، احتمالاً از اهمیت داشتن فضای کار کافی آگاه هستید. نوسانات تقاضا می تواند نیاز شما به ظرفیت موقت افزایش یافته را فراهم کند که در آن می توانید به کار خود ادامه داده و نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.

انبارهای صنعتی گزینه انعطاف پذیر و قابل اعتمادی را برای افزودن ظرفیت موقتی به سایت تولیدی شما فراهم می کنند. آنها در صورت لزوم به شما اجازه می دهند عملیات خود را گسترش دهید تا تقاضای بیشتری را تأمین کنید. در اینجا برخی از انواع صنایع دستی رایج وجود دارد که باید برای تجارت خود در نظر بگیرید.

انبار کارخانه

 

محل کارخانه یکی از سازه های بسیار کارآمد برای حفظ عملیات تولید خود است. آنها ساختارهای جامد و جامدی هستند که می توانند در اشکال و اندازه های مختلف ساخته شوند. مونتاژ و جداسازی آنها نیز آسان است و به همان راحتی که به نظر می رسند راحت است.

انبار کارخانه با ساخت و ساز قوی ، کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد مشخص می شود. از سقف های سنگین گرفته تا رقابت با پریزهای برق ، این سایبان حاوی مواردی است که برای اطمینان از عدم سفارش مشتری از آن نیاز دارید.

سایبان سفارشی

 

آیا شما با محصولات منحصر به فردی که نیازهای خاصی دارند کار می کنید؟ سایبان های سفارشی را می توان متناسب با محیط عملیاتی خاص مورد نیاز شما طراحی کرد. به عنوان مثال ، ممکن است با محصولی کار کنید که به شرایط خاص دما و فشار نیاز دارد.

سایبان های سفارشی صنعتی می توانند به ویژگی های تبرید ، غلاف های فشار و سایر تجهیزات مجهز شوند که می توانید در محل از آنها استفاده کنید تا به طور منظم کار خود را ادامه دهید.

سقف پیش ساخته

 

با افزایش محبوبیت سازه های مدولار ، انبارهای صنعتی نیز از قلم نیفتاده اند. در حقیقت سایبان های صنعتی پیش ساخته را می توان کاملاً خارج از سایت ساخت و تحویل داد تا بتوانید آنها را به مقصد برسانید. این روند طراحی سازه ای را که نیازهای خاص آنها را برآورده کند برای سازندگان مشتاق آسان می کند.

بسته به سایت ، می توانید سایبان های پیش ساخته را با ابعاد بسیار دقیق و مواد با کیفیت طراحی کنید که نیاز به نگهداری کمتری دارند.

در این مقاله ما فقط می خواهیم انواع سوله ها و نام سوله ها را به شما معرفی کنیم. امیدوارم از مقاله انواع سوله های صنعتی و فلزی استفاده کرده باشید. در ادامه ما بهترین مطالب را به شما معرفی خواهیم کرد.


:: برچسب‌ها: سوله خرپایی , سوله سالن , خرید سوله , ساخت سوله ,



رهن و اجاره سوله املاک صنعتی
نوشته شده در شنبه 5 مهر 1399
بازدید : 368
نویسنده : کاربر

دراین راستا سوله تاپ به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سوله تاپ زیر مجموعه ای است از موسسه و املاک صنعتی فتح که مدرن ترین و اولین مرکز املاک صنعتی در ایران می باشد این مجموعه بادارابودن گسترده ترین فایلینگ املاک صنعتی در اقسانقاط ایران و داشتن شعبه ها و نمایندگی ها در مناطق صنعتی ایران و همچنین پوشش کلیه مناطق و شهرک های صنعتی استان تهران در هر زمانی آماده ارائه ومعرفی نمودن موارد (خرید سوله و اجاره سوله) مورد تقاضا از جانب مشتریان محترم می باشد.دراین راستا سوله تاپ  به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

دست آوردهای املاک صنعتی فتح(سوله تاپ)

 از ویژگیهای این مجموعه که بر اساس کسب تجربه حاصل از تلاش بالغ بر 30سال فعالیت موثر می باشد تلفیق صحیح و کارشناسی محور روش های سنتی و مدرن املاک صنعتی می باشد.این مجموعه با گردآوری کارشناسان خبره ملکی مجرب و متخصص ودارابودن مشاورین حقوقی به صورت حضوری وتلفنی پذیرای مشتریان محترم و ارائه مشاوره فنی و تخصصی در کلیه ابعاد  املاک صنعتی  از جمله ارائه مشاوره حقوقی ومالیاتی و ثبت و شهرداری و جهادکشاورزی،فروش سوله،اجاره سوله و...وهمچنین جذب سرمایه گذار و راه اندازی کارخانجات راکد و....بوده ودرآخر معرفی ملک صنعتی متناسب در خواست متقاضی بر اساس بودجه و متراژ ومحدوده میباشد و علاوه بر آن با گسترش فعالیت های شغلی در فضای اینترنت با ایجاد سوله تاپ گام بلندی را در جهت تسریع رفع نیاز مشتریان با در نظر گرفتن کلیه موارد تخصصی و فنی برداشته است.                                                                                                                              

سوابق و موفقیت های املاک صنعتی فتح(سوله تاپ)

املاک صنعتی فتح در طی سالها فعالیت موثر موفق به دریافت تندیس ها و لوح های تقدیر متعددی از مقامات ومراجع ذیربط شده است که از نمونه های آن دریافت تندیس از شخص رئیس جمهورو...می باشد ضمنا آقای رحمن علی نژاد که مدیریت این مجموعه می باشد در راستای اجرای خط مشی حمایت از سرمایه گزاران و راه اندازی کارخانجات راکد وبه طور کلی حمایت از رونق در چرخه صنعتی مفتخر به دریافت عنوان کارآفرینی نمونه شده است چرا که یکی از اهداف این گروه با مدیریت شخص آقای علی نژاد حمایت از سرمایه گزاران جهت انتخاب بهترین مکان برای تولیداتشان در جهت اخذ بهترین تصمیم که نتیجه آن علاوه بر موفقیت سرمایه گزار موجب رونق املاک صنعتی و اشتغال زایی می باشد به اعتقاد ایشان صرفا راه اندازی یک کارخانه کار مهمی تلقی نمی گردد بلکه تهیه ومواداولیه تامین نیروی انسانی و دستیابی به بازارفروش و فائق آمدن بر قوانین دست وپاگیر مهمتر وچشم گیر میباشد.

 منبع : https://cutt.ly/HfNLgXw


 

اجاره کارگاه نوعی اجاره ملک است. ما می دانیم که بسیاری از واحدهای تولیدی برای فعالیتهای کاری خود به کارگاههای مجهز نیاز دارند. همانطور که از نامش پیداست ، کارگاه محلی است که می توانید هدف و وظیفه خاصی داشته باشید.
این کارگاه ها با توجه به کاری که انجام می دهند به کارگاه های تولیدی و صنعتی تقسیم می شوند. از نظر کاربر ، املاک کارگاه املاک تجاری محسوب می شود زیرا یک تجارت تجاری در آنجا وجود دارد. بسیاری از بنگاه های صنعتی ، کشاورزی ، معدنی ، ساختمانی ، حمل و نقل ، مسافر ، خدماتی ، تجاری و تولیدی دارای کارگاه های تخصصی هستند که در آن کارگران ، پیمانکاران و مهندسان کار می کنند. علاوه بر این م institutionsسسات و شرکتهای بزرگ ، کارگاهها برای کسب و کارهای نوپا و مشاغل کوچک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فرم های اجاره کارگاه را می توانید برای 50 متر فضا و فضای بزرگتر اجاره کنید. در اینجا ملاک تهیه مکانی برای کار است. نمونه قرارداد اجاره کارگاه نیز برای این منظور تهیه شده است.

لینک مرتبط : 

https://sites.google.com/site/weblogfathe/


:: برچسب‌ها: رهن و اجاره انبار , اجاره سوله ,



ارزان ترین سوله
نوشته شده در چهار شنبه 2 مهر 1399
بازدید : 361
نویسنده : کاربر

ارزانترین سوله

 

ارزانترین سوله را با بررسی‌هایی که بر همهٔ انواع سوله‌ها انجام می‌دهیم، معرفی خواهیم کرد. اگر بخواهیم به بحث هزینه‌های ساخت سوله و انتخاب ارزان‌ترین سوله با توجه به نوع کاربری آن بپردازیم، ابتدا باید توضیح مختصری درباره ۳ نوع سوله بدهیم که عبارت‌اند از سوله‌های تیرورقی – سوله‌های خرپایی – سوله‌های ubm.

 

سوله های تیرورقی :

این سوله‌ها به دلیل استفاده از فولاد هزینه بالایی دارند و امروزه کمتر استفاده می‌شوند سقف این سوله‌ها شیب‌دار است و برای کاربری صنعتی و کشاورزی و … استفاده می‌شود.
 

سوله‌های خرپایی:

 
  • این سوله‌ها به شکل خرپا ایجاد می‌شوند.
  • از پروفیل لوله یا قوطی ساخته‌شده و از فولاد کمتری در مقایسه با سوله‌های تیرورقی استفاده می‌شود.
  • . ساخت این سوله‌ها نیاز به نیروی کار کمتری دارد.
  • باوجود سبکی سازه استحکام بالایی دارد و در مقابله با فشارهای وارده به دلیل ساختار مثلثی شکل به‌خوبی عمل می‌کند.
  • هزینه حمل این سوله‌ها پایین است و برای حمل ۵۰۰ متر از این سازه نیاز به یک کفی است.
  • نصب و جداسازی دوباره این سازه‌ها با هزینه کم و سرعت بالایی امکان‌پذیر است.

سوله

 

 سوله‌های ubm :

 
  • سوله‌های پیش‌ساخته قوسی شکل از جنس گالوانیزه هستند.
  • توسط دستگاه‌های ubm ساخته می‌شوند و برای ساخت نیاز به کارخانه نیست چون این دستگاه مثل یک کارخانه عمل می‌کند.
  • این سوله‌ها در محل پروژه ساخته‌شده و توسط دستگاه‌های دوخت به هم وصل می‌شوند.
  • در ساخت آن‌ها از جوش و پیچ و مهره استفاده نمی‌شود.
  • به دلیل اینکه در ساخت آن‌ها از فولاد استفاده نمی‌شود وزن کمتری دارند.

اما جابجایی و نصب دوباره این سازه‌ها وقت بر و هزینه‌بر است و فقط در فواصل مکانی کم امکان‌پذیر است. ساخت سوله‌هایی با ظاهر متفاوت امکان‌پذیر نیست و برای همه صنایع مثل داروسازی و مواد غذایی نمی‌توان از آن استفاده کرد.

با توجه به توضیحاتی که در مورد هر سه سوله بیان کردیم اگر ظاهر و هزینه ساخت سوله مهم باشد  و بخواهیم ارزان‌ترین سوله را بشناسیم سوله‌های خرپایی گزینه مناسبی برای انتخاب است.

اولا از شما عزیزانی که مطالب این سایت را دنبال می کنید کمال تشکر و قدردانی را داریم و ثانیا خواهشمندیم اگر مطلب جدیدی در زمینه سوله دارید برای ما بفرستید تا با انتشار آن دیگر دوستان نیز بهره مند شوند. سپاس فراوان

 
 
 اگر تمایل دارید در خصوص اجاره و یا خرید و فروش سوله ، سالن و انبار در جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید با شماره 021-48200 تماس گرفته و بهترین پاسخ ها و راهنمائیها را دریافت نمایید.
 
منبع : سوله

:: برچسب‌ها: اجاره سوله مناسب انبار،اجاره سوله در فتح،اجاره سوله در واحد صنعتی،اجاره سوله جاده مخصوص کرج،اجاره سوله جهت انبار،نکات مهم در اجاره سوله،خرید سوله با ارتفاع 9 متر،خرید سوله کوچک،انبار برای اجاره،انبار اجاره ای در تهران ,



مراحل ساخت و تکمیل سوله
نوشته شده در سه شنبه 1 مهر 1399
بازدید : 291
نویسنده : کاربر

مراحل ساخت سوله

سـاخــت اسکـلـت فـلـــزی ســولـــه در کــارخـانـــه :

در این مرحله ساخت اسکلت سوله اعم از جوشی و یا پیچ و مهره‌ای بر اساس نقشه تأییدشده با ورق و آهن‌آلات مرغوب و معین‌شده توسط مهندس محاسب در سالن سرپوشیده کارخانه شروع می‌شود. در ساخـت اسکلت سوله متر یال و دستگاه‌های جـوشـکـاری (دستگاه جوش الکترود، دستگاه جوش تو پودری، دستگاه جوش زیر پودری، دستگاه جوش خودکار دروازه‌ای) و برشکاری (دستگاه هوابرش، قیچی و گیوتین، دریل، فرز، …) از موارد مهمی در تعیین کیفیت و طول عمر سوله هست.

هرچه دستگاه‌های جوشکاری پیشرفته‌تر و یا ترجیحاً خودکار بوده و الکترود و سیم جوش‌ها از نمانام‌های معتبر و استاندارد باشد کیفیت اتصالات مقاطع بالاتر بوده و درنتیجه سازه دارای استحکام بیشتری هست. استفاده از آزمودن‌های غیر مخرب مانند RT و بازرسی‌های جوش تأییدی قابل‌قبول بر کیفیت جوشکاری مقاطع هست. پس از مرحله فوق اسکلت سوله برای سند بلاست و رنگ‌کاری به سالن رنگ منتقل می‌شود تا با استفاده از رنگ مرغوب و استاندارد و دستگاه‌های رنگ‌کاری خودکار، تمامی سطوح اسکلت با دقت بالا و ضخامت رنگ استاندارد (میزان میکرون مورد تأیید قسمت QC کنترل کیفیت) رنگ‌کاری گردد و پس از خشک شدن رنگ، اسکلت آماده بارگیری و حمل به محل احداث و نصب سوله شود.

آماده‌سازی، خاک‌برداری، فـونـداسیـون سوله و پی‌ریزی سوله : هم‌زمان با ساخت اسکلت در کارخانه مراحل آماده‌سازی زمین، خاک‌برداری، فونداسیون و پی‌ریزی در محل پروژه صورت می‌پذیرد تا آماده نصب اسکلت شود. در این مرحله بتن‌ریزی و فونداسیون اختصاصی در صورت نصب ماشین‌آلات در سوله با توجه به کالری سوله نیز انجام می‌پذیرد. همچنین در صورت نیاز به تردد متوالی هرگونه ماشین‌آلات حمل‌ونقل مانند لیفتراک و تریلر، کف سازی اولیه و زیرین سوله باید متناسب با وزن این ماشین‌آلات تقویت و انجام شود. نـصـب اسکـلـت سوله: پس از انتقال اجزا اسکلت به محل احداث پروژه، مرحله نصب اسکلت توسط تکنسین‌های مربوطه شروع می‌شود. مرحله نصب اسکلت سوله که ممکن است جوشی یا پیچ و مهره‌ای باشد باید با دقت تمام و رعایت جزییات و مقادیر دقیق نقشه صورت پذیرد تا به‌اصطلاح اسکلت سوله گونیا شود، یعنی اجزا سوله متقارن و زا وی‌ای اجزا متناسب باشد.

اگر نصب اسکلت سوله توسط متخصصین کار انجام نشود، مشاهده‌شده است که اندازه اسکلت سوله در ابتدا و انتها و یا سقف و کف دارای تفاوت مقدار می‌گردد و یا زوایا و گوشه‌های سازه دارای اختلاف درجه می‌گردد که در صورت ادامه مرحله نصب به همین منوال باعث تحمیل فشار مازاد به مقاطع اتصال و بروز خطرات تخریبی پس زمان کوتاهی می‌گردد.

 

ساخت سوله

سوله سازی/ساخت سوله/قیمت سوله/سوله سبک/ساخت سوله سبک/ساخت سوله خرپایی

مقاوم‌سازی ساختمانها از تئوری تا عمل :

زلزله بم موجبات تأثر و تأسف عمومی را نسبت به فجایعی که برای مردم منطقه پیش‌آمده، فراهم آورد. لیکن زلزله مازندران با لرزش شدیدی که در تهران احساس شد علاوه بر همدردی با مردم آن دیار، باعث نگرانی و تشویش بیش‌ازحد برای ساکنین پایتخت گردید و همدلی با دیگران را با نگرانی برای خود در هم آمیخت. مجدداً بحث مقاوم‌سازی، سخن روز همه مسؤولین و حتی مردم گردید. عده‌ای مقاوم‌سازی را به‌عنوان «ساختن مقاوم ساختمان‌های نوساز» مطرح نمودند وعده‌ای دیگر بحث «مقاوم‌سازی ساختمان‌های قدیمی» را مدنظر دارند.

ولی نکته نگران‌کننده این است که متأسفانه حتی بعد از وقوع زلزله‌های اخیر، هنوز ساختمان‌های خصوصی، عمومی و آموزشی دولتی در تهران در حال احداث است که در کمال تأسف عمداً یا سهواً، ضوابط محاسباتی و اجرائی مقاوم‌سازی زلزله در مورد آن‌ها اجرا نمی‌شود و نظارت صحیحی هم بر آن‌ها حاکم نیست و معلوم نیست در کجای این هیاهو و غوغای مقاوم‌سازی، قرار دارند. کلیات سوله به‌هرحال مسئله مقاوم‌سازی در هر ۲ زمینه یادشده (چه ساختمان‌های قدیم و بافت فرسوده و چه ساختمان‌های نوساز) مطرح است.

در مورد نوسازی ساختمان‌ها نیاز به ضوابط منسجم‌تری برای کنترل دقیق طراحی، ساخت بر اساس نقشه‌های اجرائی، جوشکاری صحیح و بتن‌ریزی قابل‌اعتماد وجود دارد مخصوصاً حتی پس از محاسبات و طراحی مناسب، ضعف جوشکاری در ساختمان‌های فلزی و کم بودن مقاومت بتن در سقف و پی ساختمان‌های فلزی و در کل ساختمان‌های بتنی، معضل بزرگی است و هیچ نوع کنترلی بر آن‌ها وجود ندارد.

قابل‌ذکر است که اکثر بتن‌های مصرفی در ساختمان‌های ساخته‌شده حتی در چند سال اخیر از مقاومت محاسباتی ضعیف‌تر هستند و در هنگام وقوع زلزله، فجایع جبران‌ناپذیری را به وجود خواهند آورد. درحالی‌که نزد مردم، اسکلت بتنی ساختمان مقاوم‌تری را تداعی می‌نماید. «شن و ماسه شسته نشده، دانه‌بندی غلط، کم بودن عیار سیمان، شل و پر آب بودن بتن برای بتن‌ریزی راحت‌تر با پمپ و …»، همگی باعث کاهش مقاومت بتن می‌شوند.

شرکت‌های تولید بتن، در صورت کاستی مقاومت بتن از میزان تعهد شده، تحت شرایطی فقط حاضر به پرداخت بهای بتن می‌باشند و خسارات وارد بر ساختمان را نمی‌پذیرند. پیشنهاد می‌شود چنین امری مستوجب برخورد کیفری از طریق قوه قضائیه باشد. هرچند بین کسانی که در تهیه ملزومات و آهن‌آلات و بتن عمداً کوتاهی می‌نمایند و آنان که در این مورد دریغ نمی‌ورزند ولی به علت عدم اطلاع فنی لازم، ساختمان آن‌ها در اجرا ضعیف است تفاوت بسیاری وجود دارد ولی شاید در هنگام وقوع زلزله، سرنوشت هردوی آن‌ها یکی، یعنی نتیجه تخریب ساختمان و بروز فاجعه انسانی و مالی باشد بنابراین لحاظ نمودن ضوابط قوی‌تر اجرائی و نظارتی و کنترل مضاعف بسیار ضروری به نظر می‌رسد. در چائی که شهرداری گزارش مهندس ناظر مبنی بر عدم خلاف در متراژ ساختمان را با بازدید مضاعف عوامل شهرداری کنترل می‌نماید می‌بایست در مورد اصل بسیار مهم‌تر یعنی استحکام ساختمان، این کنترل مجدد و مضاعف نیز وجود داشته به اشدت و تنها به گزارش مهندس ناظر اکتفا ننماید، چون شرایط ساخت‌وساز و مسائل تحمیلی از طرف مالک و کارفرما، متأسفانه بنیان‌های این‌گونه نظارت را به‌کلی سست نموده است و نباید با طرح مسائل شعارگونه از واقعیت آن اجتناب نمود.

 

ساخت سوله

ساخت سوله

مسئله مهم بعدی، قطعات الحاقی و غیر باربر ساختمان مثل دیوارهای اطراف و تیغه‌ها، دست‌انداز بام و بالکن و پنجره و شیشه مخصوصاً نماهای شیشه‌ای است که به علت عدم اتصال کافی به سازه ساختمان در اثر وقوع زلزله حتی مواقعی که ساختمان ازنظر اسکلت فلزی مقاوم باشد، «احتمال جدائی و ریزش» آن‌ها به داخل و خارج ساختمان وجود دارد و حتی در برخی موارد آوار و شیشه‌بر سر افرادی که در حال خروج از ساختمان هستند فروریخته و باعث جراحت و یا فوت آن‌ها گردیده است. باید آیین‌نامه‌های اجرائی برای اتصال کامل این عناصر به سازه ساختمان ارائه گردد و در مورد نماهای شیشه‌ای نیز تجدیدنظر اساسی صورت پذیرد.

مسئله مهم بعدی بازسازی ساختمان‌های فرسوده است که ظاهر شکیلی به آن می‌دهد و ضعف‌های سازه‌ای آن‌ها می‌پوشاند و این در حقیقت خواسته یا ناخواسته نوعی تقلب در ساخت و فروش به‌حساب می‌آید. درحالی‌که شهرداری‌های مناطق به‌هیچ‌وجه نباید به ساختمان‌هایی که استحکام واقعی سازه‌ای ندارند اجازه بازسازی بدهد.

 

ساخت سوله

سوله سازی/ساخت سوله/سوله سبک/سوله خرپایی

این سوله نیاز به فونداسیون ندارد. به‌راحتی مراحل خاک‌برداری، تسطیح، ریختن مگر، آجرچینی برای قالب، آرماتوربندی و بتن‌ریزی سوله حذف می‌شود. صرفه‌جویی در هزینه‌های سوله. با حذف فونداسیون مبالغ قابل‌توجهی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌گردد. از طرفی ساختار خود سوله هم به نحوی است که قیمت سوله‌های معمولی قابل‌رقابت با این سوله نیست. کوتاه شدن زمان پروژه. علاوه بر اینکه با حذف فونداسیون زمان پروژه بسیار کوتاه می‌گردد از طرفی ساختار سوله‌های سبک ما به صورتی است که در زمان بسیار کوتاهی در محل نصب و آماده بهره به راداری می‌گردد. مقاومت سوله در برابر زلزله. سازه انعطاف‌پذیر سوله سبک‌های انحصاری ما به سازه توان مقاومت زیادی در برابر زلزله می‌دهد. قابلیت جابه‌جایی سوله. این سوله سبک را به‌راحتی می‌توان جمع‌آوری و مجدداً در نقطه‌ای دیگر برپا نمود. از همین لحاظ سازه‌ای استثنایی برای تجهیز کارگاه‌ها، اسکان کارگری، احداث کمپ برای شرکت‌ها و نهادها است. امکان اتصال سوله از پهلو و ایجاد سالن‌های با عرض ۲۰ متر، ۳۰ متر و… استفاده چندمنظوره از سوله. سوله صنعتی پیش‌ساخته LSF فواید سازه‌های Lsf.

  • در پایان این مقاله نیز جای دارد هم از شما دوستان و همکارانی که مطالب ما را دنبال می کنید و هم از ارسال مقالات و نوشته هایی که در این وبلاگ نیست و در این صنعت سوله جدید هستند استقبال می کنیم تا جهت استفاده سایرین منتشر کنیم. با تشکر

 منبع : سوله


:: برچسب‌ها: اجاره سوله جاده مخصوص کرج،اجاره سوله جهت انبار،نکات مهم در اجاره سوله،خرید سوله با ارتفاع 9 متر،خرید سوله کوچک،انبار برای اجاره،انبار اجاره ای در تهران،اجاره سوله ارزان،خرید سالن سوله،خرید ملک اداری در جاده مخصوص کرج،اجاره انبار جاده قدیم کرج،اجاره سوله شهرک صنعتی چهاردانگه،اجاره سوله اطاف تهران ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد