پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
5 بهترین جوراب مردانه 2024
نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1402
بازدید : 32
نویسنده : کاربر

جوراب ها جزئیات مهم و در عین حال اغلب نادیده گرفته شده از راحتی روزانه شما هستند. کارشناسان لباس ما قبل از انتخاب 13 مورد از محبوب ترین گزینه ها برای خرید برای آزمایش مقایسه ای ، بازار را بررسی کردند. ما به راحتی ، فاسد شدن و تنفس ، گرما و دوام هر جفت نگاه کردیم. درزهای حجیم ، مواد خراش دار یا توانایی های ضعیف رطوبت زدایی می تواند شما را به یک کمپینگ ناراضی تبدیل کند ، به خصوص اگر تمام روز برای کار یا بازی روی پاهای خود باشید. از بسته های چندگانه بودجه تا جفت های برتر ، بررسی عمیق ما به شما کمک خواهد کرد تا جفت جوراب مناسب را برای نگه داشتن پاهای خود در حرکت به جلو در سبک و راحتی پیدا کنید.

یک جفت جوراب خوب یک مکان عالی برای شروع برای قرار دادن پاهای شما در یک جفت کفش یا چکمه با کیفیت بالا است. به عنوان مثال ، اگر به دنبال قدم زدن به کفش های دویدن جدید هستید ، خرید یک جفت جوراب مورد علاقه ما را که برای دویدن طراحی شده است ، در نظر بگیرید. اگر به چیزی کمی با دوام تر با بالش بیشتر برای جفت کردن با چکمه های پیاده روی مورد علاقه خود نیاز دارید ، یک جفت جوراب پیاده روی با رتبه بالا را در نظر بگیرید. ما همچنین بهترین جوراب های زنانه روزمره را آزمایش کرده ایم.

Darn Tough به خاطر زندگی کردن به اسمش شناخته شده است ، و یک بار دیگر ، آنها آن را ثابت کرده اند. جوراب متوسط کفش پیاده روی که از پشم مرینو نرم تشکیل شده است ، فوق العاده راحت است و دارای مقدار قابل توجهی از تنفس برای جوراب متوسط است ، تا حدی به دلیل پانل های تنفس داخلی. به غیر از این پانل ها ، پودینگ متوسط وزن فراوان است ، به از بین بردن رطوبت کمک می کند و پای شما را راحت ، گرم و خشک نگه می دارد. این جوراب ها به پوست تنگ هستند و ما هیچ نقطه داغ یا دسته ای را در طول آزمایش مشاهده نکردیم. علاوه بر این ، انگشت" بدون درز " یک لایه راحتی اضافی را ارائه می دهد. در حالی که ما هیچ مشکلی با دوام این جوراب های سخت نداشتیم ، شما راحت می دانید که اگر آنها شکست بخورند ، می توانید ضمانت عمر را اعمال کنید.

نقص اصلی این جفت قیمت است. اينها جوراب هاي تو نيستن اگر شما نیاز به سرمایه گذاری در جفت های مختلف دارید ، این جوراب ها در حساب بانکی شما یک شکاف ایجاد می کنند. با این حال ، یک چیز که باید در اینجا توجه داشته باشید این است که پشم مرینو به طور طبیعی ضد میکروبی و مقاوم در برابر بو است. در واقع ، در طول آزمایش ، تصمیم گرفتیم این جوراب ها را برای هفته ها بدون شستن آنها بپوشیم در حالی که همه چیز را انجام می دادیم از کار کردن در روزهای عرق زده تا استراحت در کنار آتش ، و در نهایت ، ما متوجه کمی فانک نشدیم. در حالی که ما لزوما این روش را برای بهداشت جوراب توصیه نمی کنیم ، توصیه می کنیم که آنها را بیش از یک بار بدون شستن آنها بپوشید. نکته دیگری که باید توجه داشت این است که این جوراب های پشمی متوسط هستند ، بنابراین ممکن است برای تنظیمات خاص خیلی گرم باشند. اگرچه ، دوباره ، این توسط پشم مرینو و اثربخشی آن در از بین بردن رطوبت کاهش می یابد. حتی پس از روزهای گرم کاری ، پای ما در پایان روز راحت و خشک بود. اگر جوراب با دوام و پاهای شاد می خواهید ، توصیه می کنیم که یک جفت جوراب متوسط از Darn Tough را سرمایه گذاری کنید. و اگه دنبال يه چيز سبک تر ميگردي ، به گروه چندگانه ي "ديکي دري-تک" نگاه کن.

جوراب هایی که در بسته های چند ارزش وجود دارند اغلب در آزمون زمان مقاومت نمی کنند. آنها می توانند سریع بپوشند ، و ما گاهی اوقات سوراخ ها یا لاستیک ها را قبل از اینکه دور آزمایش ما کامل شود ، می بینیم. با این حال ، Dickies Dri-Tech Crew multipack ما را با ساخت و ساز سنگین خود با قیمت مناسب شگفت زده کرد. کفپوش ضخیم یک لایه راحت از پودینگ را فراهم می کند که پاهای ما را در طول روزهای طولانی در محل کار یا بازی خوشحال نگه می دارد. همچنین ، ادعاهای سازنده در مورد قابلیت های رطوبت کش پلی استر در هم تنیده ثابت شد که ثابت شده است. جوراب های پنبه ای معمولا برای کاربردهای فعال عالی نیستند زیرا رطوبت را نگه می دارند و خشک شدن آنها کند است ، اما مواد مصنوعی در خشک کردن خوب هستند و سریع خشک می شوند و این جوراب ها را به لبه می دهند. شما می توانید آنها را در بسته های چندگانه از 6 یا 12 خریداری کنید ، و به هر حال ، شما مطمئن خواهید بود که این جوراب ها را برای مدتی در کشو خود نگه دارید.

همانطور که اشاره کردیم ، از عملکرد این جوراب به ظاهر ارزان شگفت زده شدیم. با این حال ، در برخی موارد ، شکل گیری درست بود. اگرچه کف پا ضخیم تر است ، دستبند پا و کفی بسیار نازک است. این ممکن است مشکلی نباشد چون دستبند پا یک نقطه ی رایج از فرسایش نیست ، اما ما فکر کردیم که ارزش ذکر کردن دارد. علاوه بر این ، پوشش پا سنگین به پشت پاشنه گسترش نمی یابد ، بنابراین این یک نقطه برای مراقبت از فرسایش زودهنگام است. اگر کفش یا چکمه های تنگ دارید که قصد دارید با این جوراب ها بپوشید ، باید بدانید که درز انگشت پا حجیم است و ممکن است دسته ای باشد که ممکن است منجر به ناراحتی شود. همچنین ، اگر جوراب هایی را به طور خاص برای استفاده فعال خریداری می کنید ، ممکن است بخواهید چیزی غیر از جوراب های پنبه ای را در نظر بگیرید. در حالی که این جوراب ها شامل برخی از مواد مصنوعی هستند ، که آنها را بهتر از جوراب های کاملا پنبه ای در از بین بردن رطوبت می کند ، آزمایش ما نشان می دهد که هنوز یک جوراب پنبه ای است و به خوبی جوراب هایی که برای فعالیت های فعال ساخته شده اند ، عمل نمی کند. در کل ، ما Dickies Dri-Tech را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه توصیه می کنیم که پاهای شما را در محل کار یا در دفتر راضی نگه می دارد. اگر یک جوراب ارزان قیمت با قیمت پایین اولویت شما است ، فراموش نکنید که به CelerSport Ankle Athletic مراجعه کنید ، بهترین جوراب بودجه ای که برای ورزش های با تأثیر بالا مانند دویدن مناسب است.

جوراب ورزشی مچ پا کرفس به نام خود که برای ورزش ساخته شده است ، عمل می کند. با مچ پا تقویت شده و پاشنه های بالش ، این جوراب ها برای ورزش های پایدار عالی عمل می کنند. بعد از یک روز طولانی از پیاده رو یا مسیرهای خاک آلود ، پاهای ما خشک ، بدون بو و راحت ماندند.

در حالی که برای دویدن یا ورزش های دیگر عالی است ، این جوراب هایی نیست که ما برای دفتر یا برای یک شب در شهر می پوشیم. مچ پا بالش دار CelerSport باعث می شود که آشیل شما روی کفش های شما مالش نکند ، اما صفحه ی بزرگ و واضح که در پشت کفش شما قرار دارد ، خیلی معمولی است و به دنبال چیزی جز لباس های تفریحی است. اگر به دنبال یک جوراب شیک تر برای پوشیدن در شهر هستید ، آیکون 3-Pack را بررسی کنید که بهتر به آن طاقچه خدمت می کند.

آروین کالاها بهترین قدم خود را به جلو می گذارند و هدفشان تولید جوراب هایی است که پاهای شما را خوشحال نگه می دارد و همچنین برای سیاره خوب است. با یک فرآیند تولید که از مواد بازیافتی استفاده می کند و یک برنامه بازیافت که در آن آنها جوراب های شما را پس می گیرند وقتی که آنها در نهایت منفجر می شوند ، این یک خرید است که شما می توانید احساس خوبی در مورد آن داشته باشید. ضخیم تر از جوراب های معمولی بدون حضور شما ، آنها به طرز شگفت انگیزی راحت هستند که در تمام طول روز در اطراف ایستاده باشند ، و قطعه لاستیکی اضافه شده در پاشنه آنها را از لغزش نگه می دارد. اگرچه در حالی که کفش می پوشید پنهان شده است ، رنگ های سرگرم کننده این جوراب ها برای یک ظاهر شیک در حالی که در اطراف بدون کفش است.

نکته ای که در مورد جوراب های بدون حضور وجود دارد این است که اگر با کفش های کم برش جفت نشوند ، پوشش کم آنها می تواند باعث خارش استخوان مچ پا شود. ما عاشق این جوراب ها برای لباس های معمولی یا دفتر هستیم ، اما برای ورزش یا کار دستی مناسب نیستند. قهرمان عدم حضور یکی دیگر از گزینه های کم برش است که در یک بسته 6 برای قیمت فوق العاده مقرون به صرفه می آید.

جوراب های استانس در فرهنگ اسکیت بورد و اسنوبورد به خاطر سبک های سرگرم کننده شان شناخته شده اند. این شرکت برای ساخت جوراب و لوازم جانبی برای انواع مختلفی از فعالیت ها ، از جمله لباس های روزمره ، تکامل یافته است. نماد موضع دارای جزئیات سبک ظریف است که شما را به خوبی نگاه می کند اما هنوز هم به عنوان لباس کار مناسب است. با مقدار کمی از بالش پاشنه و پشتیبانی قوس لاستیکی ، آنها راحتی بیشتری را برای نگه داشتن شما در تمام طول روز فراهم می کنند. مواد اختصاصی تقریبا در برابر پوست شما لغزنده به نظر می رسند ، اما تناسب به اندازه کافی محکم است که آنها از ساق های شما پایین نمی آیند. با توانایی های رطوبت زدایی خوب ، برای روزهای گرم و عرق زده ای که روی پاهای شما می گذرد عالی هستند.

در حالی که ما این نماد را برای لباس های معمولی در تمام طول روز راحت می دانیم ، آنها اولین انتخاب ما به عنوان یک جفت پیاده روی یا دونده نیستند. این جوراب های شیک شما را از دفتر به پارک اسکیت می برند و در یک چنگال ، در یک دوره کوتاه عملکرد خوبی دارند. اگر جوراب برای فعالیت های با خروجی بالا چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، فراموش نکنید که نگاهی به چکمه های پیاده روی مردان سخت در وزن متوسط بیندازید. این یک تعادل خوب از گرما و تنظیم گرما را در حالی که شما در مسیر هستید فراهم می کند ، و آن را نیز بی سبک نیست.

ادامه مطلب

مقاله مرتبط: https://joorab-sona.ir