بهترین وکیل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین وکیل
نوشته شده در سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
بازدید : 229
نویسنده : کاربر
البته شما قرار نیست طلاق بگیرید ... همه چیز کاملا خوب است ، درست است؟ شما چیزی برای گفتگو با یکدیگر ندارید, رابطه جنسی نادر و شرم آور است و قبض تلفن همراه او چیزهای عجیب و غریب را به شما می گوید (نه این که نگاه کرده باشید) اما شما طلاق نمی گیرید. خوب ، حتی اگر قصد ندارید (هرگز) طلاق بگیرید ، در اینجا در بزرگسال دوست داریم آماده باشیم. بنابراین در اینجا لیستی از بهترین وکلای طلاق در کشور وجود دارد. می دانید ، به هر حال. (همه نرخ ها به اضافه مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود)
1. فیونا شکلتون
از کجا شروع می کنیم با بارونس شاکلتون؟ شاید این داستان کمک کند. یک زن پس از مواجه شدن با شوکلتون وقتی از شوهرش در طلاق خود وکالت می کرد چنان تحت تأثیر قامار گرفتت تکیر قامار گرفتت دیر قامار گردفت ازر قامار گرفتت کیر قامار گرفتت کیر قامار گردفت ازر قامار گرفتت کیر قامار گرفتت یر قامار گدرفتک ازر. مشتری گفت ، "من می دانستم که اگر هرگز دوباره طلاق بگیرم ، تو را در کنارم می خواهم." بنابراین بله او سخت ، گران قیمت و یک بار توسط هدر میلز خیس شد. اما او همچنین واقعاً اهمیت می دهد ، قهوه ای های باورنکردنی پخته و هرگز روی لباهایش آرام نمی گیرد. که قابل توجه است. او می گوید: "من یک وکیل هستم و نه یک شعبده باز." ما خیلی مطمئن نیستیم
نرخ ساعتی: 850 پوند به علاوه 5000 پوند برای جلسه اولیه (برای جلوگیری از قرارداد وی با وی - این بدان معنی است که اگر با یک وکیل روبرو شوید, حتی اگر یک بار باشد, همسر شما نمی تواند آنها را استخدام کند)
2. سیمون بروس
این وکیل عادی نیست. بروس وکیل فوق العاده است. و او خنده دار است. و یک بازیکن شطرنج واقعاً خوب است ، پس گند نزنید. اولین چیزی که او به مشتری می گوید؟ "من امیدوارم که شما هرگز مجبور شوید من را دوباره ببینید." وی که رئیس حقوق بین الملل خانواده در فارر است ، این توصیه را برای کسانی که به طلاق م، اندكیشد در فارر است ، این توصیه را برای کسانی که به طلاق م،ی اندكشند در م،ی اندكشند در م،ی اندكشند در م،ی. از ما فقط به عنوان مجری و مشاوره سطح بالا استفاده کنید. و اصرار در دانستن هزینه مالی داشته باشید. "همه اینها میانجیگری ، مدیتیشن ، مدیتیشن با اوست. آن و باشگاه فوتبال لیورپول.
3. استیفن فوستر
استفان فاستر شریک زندگی و رئیس قانون خانواده در قانون استوارتز است. او یازده سال پیش این بخش را تأسیس کرد و اکنون یک تیم 40 نفری اختصاصی دارد. همه چیز در مورد آرامش فاستر است. او آرام است. او می خواهد شما آرام باشید - بدون شدیقت گرفتن ، درعوض همه این است که همه "از سقف" خارج شوند و تصمیقتنت. همسری را که نوشت, "هم از من برای بدست آوردن توافقی که امنیت مالی را برای بقیه عمر تأمین کرد و هم از جهت حمایت عاطفی از او سپاسگزارم تا به او اعتماد به نفس بدهد تا آنچه را که لیاقتش را داشت تحمل کند." او همچنین جودو رقابتی را انجام می داد - مانترا او این است که "شما همیشه باید با شخصر مبارزه کنی - نه ندند." بنابراین بگذارید فاستر فشار را تحمل كند. و او خواهد کرد.
4. کاترین کاستلی
بله او نام بزرگی دارد. بله او یک جوان جوان و درخشان با پین هیکس بیچ است. بله او خود آرامش ، روشمند ، متفکر و مهربان است. اما کاسییتلی نیز از طرف زنانی که کار خود را رها می کنند تا مراقب خانواده خود باشند و سپسار ادددراساسار پادتی ،ود را راما می کنند تا مراقب خانواده خود باشند و سپسار پادد و سپساسار ادتی ،رراساسار پادتی راتراماقب خانواده خود باشند و سپساسار پاددی ،راراسار پادتبتنجار در اوقات فراغت او از مسابقات سه گانه لذت می برد. و دو مسابقه مرد آهنین را به اتمام رسانده است "روحیه رقابت در خانواده من عمیق است و من در حال مبارزه با خواهر, پدر و شوهر دوقلوی خود بودم فقط یکی از این سه نفر از کنار من رد شد اما من او را در. مرحله بعدی قرار می دهم ... "بنابراین بله ، او می تواند طلاق شما را اداره کند. اما او همچنین ممکن است شما را دوباره به هم برگرداند: "ما یک سال چهار آشتی داشتیم و در هر یک از این موارد زوجین آن را از سمت راست لبه عقب کشیدند وکلای طلاق یخ زده نیستند - بسیاری از ما در واقع قهرمان ازدواج هستیم. . "
5. ساندرا دیویس
ساندرا دیویس یک شریک قدرت در Mishcon de Reya است - او میش از 30 سال در این شرکت بوده است و "هنوز هم احساسا می غتتنمن احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم احساسا می کتتنمنم بنابراین او همه چیز در مورد "قانونگذاری مسئولانه" است. این بدان معناست که وی ممکن است یک درمانگر یا یک روانشناس کودک را به شما توصیه کند. حتی ممکن است در مورد مدیریت اعتبار مکالمه ای انجام شود (به هر حال Mishcon "یک شرکت کاملتاً خدمای" است). و بعد از آن او در تماس خواهد ماند. اما این بدان معنا نیست که او نرم است: "من از مبارزه نمی ترسم." به علاوه دیویس یک متخصص در جابجایی است - وقتی یکی از والدین می خواهد با فرزندان کشور.
6. اما هاتلی
آنها می گویند: "حالت عالی در کنار تختخواب" این فقط شروع آن است. این شریک تحصیلات کمبریج در قانون استوارتز روشن ، متشخص ، یک استراتژیست عالی و یکی از بهترین وکللا بهترین وکلا دندندين ولا دندندن استلادندندين استلا. به حدی که همكاران وكیل می خواهند او از عهده طلاق خود برآید - و آنها خود را به توصیه او می اندازند "بسیار باهوش, كوشا, سازنده, سریع, و او مشاوره های تجاری را ارائه می دهد, بدون نشستن روی حصار یا وافل . " و وقتی بزرگ شد می خواهد مری بری شود. ( ترجمه از سایت https://mp.antioquiatic.edu.co )

 

 چه نوع وکیلی به پرونده های مدنی رسیدگی می کند؟ یک وکیل مدنی در رسیدگی به دعاوی مدنی در رابطه با جراحات شخصی ، خانواده ، املاک و مستغلات ، شغل و سایر اختلافات حقوقی نقش اساسی دارد. وکلای مدنی با گذراندن سالها تحصیلات رسمی ، با دانش و کاربرد قانون از منافع مشتریان خود دفاع می کنند.

وکالت مدنی چیست؟
یک وکیل مدنی یا یک دادخواست با حوزه های غیر مجرمانه اختلاف حقوقی برخورد می کند. این اختلافات معمولاً شامل یک طرف یا نهاد است که خواهان جبران خسارت وارده از طرف یا نهاد دیگر است. ماهیت اختلافات مدنی تمرکز بر روی افراد ، روابط و دارایی است.

به دلیل ماهیت شغل ، یک وکیل مدنی باید از توانایی های بین فردی و حل تعارض استثنایی برخوردار باشد. از وكلاي مدني با استفاده از دانش اساسي خود در زمينه قانون آيين دادرسي خواستار تركيب حقايق و مطالب پيچيده براي نشان دادن بهتر منافع مشتريان خود مي شوند.

وکلای مدنی با وکلای جنایی متفاوت هستند زیرا وکلای کیفری با تخلف یک فرد علیه مردم ، دولت یا کل جامعه برخورد می کنند. در مقابل ، وكلاي مدني خود را درگير اختلافات مربوط به اشتباهاتي مي كنند كه بين افراد جامعه وجود دارد.

قانون مدنی طیف وسیعی از زمینه های عمل حقوقی را شامل می شود ، از جمله:

قانون جراحات شخصی
قانون خانواده
قانون شرکت
قانون استخدام
قانون مالکیت
قانون محیط زیست
وکلای مدنی معمولاً در یکی از این زمینه های عملی خاص تخصص دارند. با این حال ، برخی از وکلا ممکن است خدمات حقوقی را در بیش از یک زمینه عملی ارائه دهند. وکلای مدنی که تخصص خاصی ندارند ، به عنوان وکالت عمومی شناخته می شوند.

یک وکیل مدنی چه کاری انجام می دهد؟
همانطور که گفته شد ، یک وکیل مدنی نمایندگان موکلین در دعاوی غیر کیفری است. مشتریان می توانند افراد خصوصی ، نهادهای دولتی یا مشاغل باشند.

وکلای مدنی در مورد پرونده مدنی شما راهکارها و مشاوره های حقوقی ارائه می دهند. آنها در جلسات مختلف دادرسی ، از قبیل جلسات دادرسی پیش از محاکمه ، سپرده گذاری ، داوری ، میانجیگری و خود محاکمه ، نماینده شما خواهند بود.

برخی از وظایف اساسی وکلای مدنی در این امور شرکت خواهند کرد:

فعالیتهای تحقیقاتی مربوط به پرونده
تحقیق درباره قوانین مربوط
جلسات رسوب را انجام دهید یا در آن شرکت کنید
حرکات پرونده
از طرف موکلشان در دادگاه حضور پیدا کنید
تهیه اسناد قانونی
درباره شهرک ها مذاکره کنید
در بسیاری از موارد ، وکلای مدنی ممکن است در مواردی رسیدگی کنند که اختلاف آشکاری وجود نداشته باشد. در عوض ، مشتریان ممکن است به سادگی مشاوره حقوقی در زمینه های پیچیده مانند قانون مالیات ، معاملات املاک و مستغلات ، پرونده های مهاجرت یا برنامه ریزی املاک را بخواهند.

آیا من به یک وکیل دادگستری مدنی احتیاج دارم؟
اگر به دنبال یک دادخواست مدنی هستید ، ممکن است بخواهید یک وکیل در نظر بگیرید. وکلای دادخواست مدنی قدرت پرونده شما را ارزیابی می کنند و در مورد بهترین گزینه های حقوقی شما مشاوره می دهند.

هر دادخواست و شکایتی که ارائه شود به مرحله رسیدگی نخواهد رسید در حقیقت ، اکثر پرونده های قضایی تشکیل شده هرگز به سالن دادگاه نمی رسند. در عوض ، پرونده ها معمولاً از طریق مذاکره قبل از شروع دادرسی حل و فصل می شوند. وکلای دادگستری مدنی نقشی اساسی در تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری درمورد دادرسی یا حل و فصل دارند.

به همین ترتیب ، اگر طرف دیگری علیه شما اقدامات قانونی انجام دهد ، مشورت با وکیل پرونده مدنی عاقلانه است. نه تنها وکلا در مراحل مختلف حقوقی متخصص هستند ، بلکه آنها نیز به شما مشاوره مهمی می دهند تا از انجام هرگونه اشتباه پرهیز جلوگیری کنید. هنگامی که علیه شما شکایت می شود ، چیزهای زیادی می تواند در معرض خطر باشد و یک وکیل مدنی در کل مراحل به عنوان یک شبکه ایمنی عمل می کند.

وکالت مدنی چقدر هزینه می کند؟
هزینه یک وکیل دادگستری مدنی در نزدیکی شما چقدر است؟ فاکتورهای زیادی وجود دارد:

موقعیت جغرافیایی
حوزه عمل
دشواری پرونده
طول پرونده
تجربه وکالت
علاوه بر این ، وکلای مدنی در ساختارهای مختلف هزینه کار می کنند:

نرخ ساعتی: نرخ ساعتی وکلای مدنی بر اساس محل تمرین ، تجربه و هزینه های عملیاتی متغیر خواهد بود. نرخ متوسط ​​می تواند از حدود 100 دلار در ساعت شروع شود و تا 300 دلار در ساعت افزایش یابد. وکلای متخصص در کلانشهرهای بزرگ می توانند هزینه های بسیار بالاتری را پرداخت کنند.
هزینه مسطح: در پرونده های حقوقی ساده تر یا کاملاً مشخص ، مانند وصیت نامه ، پرونده ورشکستگی یا طلاق های بدون رأی ، معمول است.
نگهدارنده: مشتری ها وكیل را پیش پرداخت می كنند و به حساب اعتماد ویژه می گیرند. بر اساس نرخ ساعتی ، وکیل با ارائه خدمات خود پرداخت ها را کسر می کند.
هزینه احتیاطی: در ساختار هزینه احتیاطی ، مشتری هیچگونه پرداختی از قبل نمی کند. در عوض ، در صورت پیروزی در پرونده ، وكیل درصد مشخصی از مبلغ تسویه حساب به وی پرداخت می شود.
انتظارات از یک وکیل دادگستری چیست
کار با وکیل دادگستری در صورت ادامه مراحل قانونی مختلف ، شانس موفقیت بیشتری برای شما ایجاد می کند. خواه حل و فصل خصوصی باشد و هم به محاکمه بپردازد ، آنها در هر مرحله با شما قدم برمی دارند ، تا اطمینان حاصل کنید که از تمام حقوق قانونی خود آگاه هستید.

وکلای دعوی مدنی برای منافع شما می جنگند. آنها نه تنها بهترین خدمات حقوقی را ارائه می دهند ، وكیل مجرب نیز دلسوز خواهد بود و تلاش می كند تا مشتریان خود را در آرامش قرار دهد. آنها در هنگام پریشانی به شما آرامش خواهند داد. ( ترجمه از سایت https://valientemott.com )

 

یک وکیل مدنی چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانند به پرونده مدنی شما کمک کنند؟

یک وکیل مدنی چه کاری انجام می دهد و چگونه آنها به پرونده مدنی شما کمک می کنند؟
آیا شما یک دادخواست مدنی تشکیل داده اید؟ برای ارائه بهتر پرونده خود ، یک وکیل مدنی به شما کمک می کند از شما دفاع کند. آنچه وکلای مدنی انجام می دهند در اینجا است و آنها چگونه می توانند کمک کنند.
کلید واژه (ها): وکیل مدنی؛ وکیل مدنی ، وکلای مدنی ، وکیل مدنی ، وکیل مدنی چه می کند ، وکیل مدنی چیست

 

یک آمریکایی معمولی با فضای داخلی یک دادگاه نه از طریق تجربه شخصی بلکه از طریق رسانه های مشهور آشنا است. آنها تئاترهای مفروض دادگاه های جنایی را می شنوند و می بینند و آنها را با عدالت مرتبط می کنند.

همه عدالت کیفری نیست. در حقیقت ، پرونده های مدنی در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب تر برای حل اختلاف با دادگاه های منطقه ای ایالات متحده با رشد شش درصدی دادگاه های مدنی در سال 2017 است.

در اینجا یک واقعیت عجیب دیگر نیز وجود دارد: تعداد کمی از دادرسی های مدنی به محاکمه می روند. آزمایشات وقت گیر ، پرهزینه و غیرضروری هستند. امروز یک وکیل مدنی نگران آماده شدن برای دادگاه نیست. آنها به شما اطمینان می دهند که بدون یک روز حضور در دادگاه ، توافقی را که شایسته آن هستید به دست آورید.

آیا می دانید وکلای مدنی واقعاً چه کاری انجام می دهند و چگونه می توانند به شما کمک کنند؟ به مطالعه ادامه دهید تا بدانید چگونه وکلای مدنی جهان را تغییر داده اند و چگونه می توانند پرونده شما را تغییر دهند.

وکالت مدنی چیست؟
وکلای مدنی در بین مردم بیشتر به عنوان اصحاب دعوا شناخته می شوند. این متخصصان اصولاً در پرونده های قضایی مدنی که در دادگاه های مدنی تشکیل شده اند کار می کنند اما ممکن است در مراحل داوری و میانجیگری نیز شرکت کنند. این دادگاه ها و روندها ممکن است همیشه در دادگاه پیدا نشوند. آنها ممکن است در:

نمایندگی های اداری
دادگاه های خارجی
دادگاه فدرال
دادگاه ایالتی
دادگاه محلی
دعاوی مدنی غالباً تحت یکی از دسته های زیر قانون قرار می گیرد:

قانون مسکن
کار و اشتغال
ضد انحصاری
قانون محیط زیست
مالکیت معنوی
مسئولیت محصول
گرچه دادگاه های کیفری معمولاً در رسانه ها بازنمایی می شوند ، اما برخی از معروف ترین پرونده های قضایی در تاریخ ایالات متحده پرونده های مدنی بودند.

براون علیه هیئت آموزش (1954) پرونده ای در دادگاه عالی بین لیندا براون و هیئت آموزش کانزاس بود. قضات حکم دادند که مدارس تفکیک شده خلاف قانون اساسی هستند زیرا این عمل بر خلاف بند حمایت برابر اصلاحیه چهاردهم قانون اساسی ایالات متحده است.

دادخواست مدنی چیست؟
دادخواست مدنی اختلاف خصوصی بین دو طرف است. این اختلاف ممکن است شامل دو نفر یا دو گروه باشد. این دادخواست یک فرایند دادگاه است که به یک طرف اجازه می دهد طرف دوم را مسئول یک عمل قرار دهد ، معمولاً عملی که به طرف اول ظلم کرده است.

به عنوان مثال ، در پرونده Brown علیه هیئت آموزشی ، Topeka NAACP استدلال کرد که تفکیک در مدارس کانزاس اشتباه است زیرا این آزادی حقوق مدنی را در قانون اساسی ایالات متحده نقض می کند.

دعاوی مدنی خارج از سیستم عدالت کیفری دولت است. قضات دادگاه مدنی اختیارات قانونی مشابه قضات دادگاه کیفری را ندارند.

هر دو قاضی ممکن است فردی را وادار به جبران خسارت کنند. با این حال ، در حالی که قاضی دادگاه کیفری ممکن است حکم زندان صادر کند ، قاضی دادگاه مدنی معمولاً این حکم را صادر نمی کند. تنها احکام حبس صادره در طی دادخواست مدنی به دلیل تحقیر یا سرپیچی از حکم دادگاه است.

انتخاب روش مدنی حتی زمانی که خطا جنایی بود
بعضی اوقات ، نقش یک وکیل مدنی با سیستم عدالت کیفری همپوشانی دارد. تقریباً 30 میلیون آمریکایی سالانه قربانی یک جنایت می شوند ، اما سیستم عدالت کیفری همیشه به آنها خدمات خوبی نمی دهد. در این موارد ، شاکی می تواند دادخواست مدنی را تشکیل دهد.

اقدامات مدنی مزایای زیادی را به قربانیان ارائه می دهد از جمله فرصت:

کنترل پرونده آنها را حفظ کنید
غرامت بیشتری دریافت کنید
پیشگیری از جرم را تشویق کنید
عدالت و پاسخگویی بیشتر را بدست آورید
دعاوی مدنی همچنین دارایی جدی دیگری را در اختیار کسانی قرار می دهد که به آنها ظلم شده است: اثبات بار سختگیرانه کمتر.

دعاوی مدنی و بار اثبات

یکی از بزرگترین تفاوتهای بین دادرسی های مدنی و کیفری فراتر از محل برگزاری ، اثبات بار است.

در یک پرونده جنایی ، وکیل وظیفه دارد پرونده خود را با استفاده از "اثبات فراتر از یک تردید منطقی" ثابت کند. به عبارت دیگر ، باید برای همگان کاملاً واضح باشد که متهم تنها از طریق شواهد مجرم است.

بار اثبات دعاوی مدنی بسیار کمتر است. آنها فقط به برتری شواهد نیاز دارند. یک طرف باید نشان دهد که 51 درصد احتمال دارد که طرف مقابل مرتکب اشتباه شده باشد.

تفاوت در استانداردهای بار اثبات در O.J. دادگاه سیمپسون. سیمپسون به دلیل قتل همسر سابق و دوستش تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. هیئت منصفه در پرونده کیفری وی را "بی گناه" در اتهامات تشخیص داد زیرا بار اثبات کمتر از "اثبات فراتر از تردید منطقی" بود.

پس از محاکمه ، خانواده نیکول براون و رون گلدمن تصمیم گرفتند به جرم "مرگ غیرقانونی" شکایت مدنی را علیه سیمپسون مطرح کنند. قاضی پرونده مدنی به این نتیجه رسید که سیمپسون مسئول هر دو مورد مرگ است و با این حکم 33.5 میلیون دلار خسارت صادر کرد.

چرا وکیل مدنی استخدام می شود
وکلای مدنی فقط برای رفع بی عدالتی های ملی کار نمی کنند. آنها همچنین برای اصلاح کشتی در مورد بی عدالتی های شخصی تلاش می کنند. یک وکیل مدنی معمولاً در پرونده های مربوط به موارد زیر کار می کند:

طلاق
اعتماد می کند
وصیت نامه ها
قراردادها
وامها
عناوین
وصیت نامه ها
صدمه شخصی
غرامت کارگران
آنها همچنین در حقوق مدنی ، قانون تجارت و قانون جراحات شخصی شرکت دارند. در بسیاری از موارد دیگر ، وکلا برای ارائه مشاوره برای افرادی که با رویه های پیچیده کار می کنند در دسترس هستند.

چگونه یک وکیل مدنی می تواند کمک کند
وکلای مدنی در این موارد وظایف اساسی را انجام می دهند. وظیفه اصلی آنها جمع آوری شواهد لازم برای ارائه طرف پرونده شما به مخالفان و در برخی موارد قاضی است. آنها شواهدی را پیدا می کنند که به دلیل تجربه آنها در کار در این موارد ، حتی فکرش را هم نمی کنید.

هدف آنها فقط اثبات آنچه اتفاق افتاده نیست بلکه نشان دادن دلیل وقوع این واقعه است تا هرگز برای شخص دیگری اتفاق نیفتد.

فراتر از جمع آوری شواهد ، یک وکیل مدنی به گوشه ای از داستان شما گوش می دهد و می خواهید چگونه خود را به مخالفان معرفی کنید. به این ترتیب وکلای مدنی بیش از وکلای جنایی یا وکلای منطقه پیشنهاد می دهند. هدف این وکلا این است که کارهای بد مجازات را به جای تمرکز بر نیازهای شما مجازات کنند.

در نهایت ، یک دادخواست مدنی برای شما عدالت است - نه فقط مجازات برای طرف مقابل.

آیا به یک وکیل دادگستری مدنی احتیاج دارید؟
اگر برای حل و فصل اختلافات نبرد سختی را پشت سر گذاشته اید ، ممکن است از خدمات وکیل مدنی بهره مند شوید. یک وکیل مدنی قصد دارد ضمن تأیید تأیید یک عمل ناشایست از طرف طرف مقابل ، به شما در یافتن عدالت کمک کند. بسته به پرونده شما ، حتی ممکن است نیازی به محاکمه نداشته باشید.( ترجمه از سایت : https://www.reevesandlyle.com )

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: