پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید و اجاره سوله
نوشته شده در یک شنبه 20 مهر 1399
بازدید : 419
نویسنده : کاربر

خرید سوله و اجاره سوله در املاک صنعتی فتح

لطفا مشاهده کنید :

https://youtu.be/GTidw_znCx4




تاریخچه ساخت سوله
نوشته شده در سه شنبه 15 مهر 1399
بازدید : 404
نویسنده : کاربر

تاریخچه ساخت این محراب به سالهای گذشته برمی گردد زمانی که انسان به دنبال سرپناهی برای ساختن تجارت خود بود. سازه های فلزی معرفی شدند که مزایای بسیاری نسبت به ساختمانهای بتونی داشتند. این مقاله به طور خلاصه تاریخچه ساخت سوله ها را شرح می دهد.

سیلوها مهمترین و بهترین نوع سازه های فلزی هستند که در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرند. سابقه ساخت سوله به سالها پیش و زمانی که بشر نیاز به ایجاد واحدهای صنعتی ، اقتصادی ، تولیدی و ... داشت ، برمی گردد. یک پناهگاه وجود داشت و سوله ها می توانستند این نیاز را به خوبی برآورده کنند و کارفرما توانست واحد خود را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کند.

سیلوها سازه های محکمی هستند که در برابر هرگونه حادثه مقاوم هستند. این مقاومت و پایداری سوله ها باعث شده است تا آنها در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند.

مدت هاست که استفاده از آهن های کم کربن برای ساخت شبکه های مشبک و سازه های فلزی به اشکال مختلف در بین مردم معمول بوده و استفاده از آهن های چکش یا کم کربن به تدریج جایگزین استفاده از فولاد شده است. دلایل این استفاده از فولاد را می توان وزن سبک - انعطاف پذیری - و کیفیت بالا در ساخت و ساز دانست.

تاریخچه سوله و استفاده از آن برای ایجاد مکان هایی در کاربری های مختلف که نتیجه تغییرات و انقلاب صنعتی در کشورهای پیشرفته بوده است ، در ایران 70 سال سابقه طولانی دارد. توجیه ایجاد و استفاده از این اماکن را می توان گسترش نیاز و استفاده مردم و صنعتگران برای داشتن فضاهای بزرگ و داخلی و در عین حال قوی و کم هزینه دانست.

سالهاست که مهندسان سازه بدنبال این هستند که بتوانند در ساخت سازه های صنعتی و غیرصنعتی تغییراتی ایجاد کنند و از این رو همواره در صدد کشف و استفاده از راه حل هایی برای رفع نقص در سازه های اساسی بوده اند.

در ادامه بحث در مورد تاریخچه سوله ، ذکر این نکات در ارتباط با اتصال سازه ها خالی از لطف نیست.

ساختارهای اسکلتی در ابتدا با جوشکاری به هم متصل می شدند ، اما گزارش تخریب اجزای متصل به یکدیگر ، ایده استفاده از پیچ و مهره را ایجاد کرد. سازندگانی باید تشکیل شوند که تأثیر بسزایی در راه اندازی سریع سازه ها و افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی های مختلف و همچنین مقاومت در برابر آتش زیاد داشته و باعث افزایش استفاده از این روش در اتصال اجزا شده است. .

امروزه ، در ساخت سازه های مدرن UBM ، علاوه بر استفاده از این روش ها ، استفاده از دستگاه پخت و پز نیز محبوب شده است.


:: برچسب‌ها: اجاره سوله مناسب انبار،اجاره سوله در فتح،اجاره سوله در واحد صنعتی،اجاره سوله جاده مخصوص کرج،اجاره سوله جهت انبار،نکات مهم در اجاره سوله،خرید سوله با ارتفاع 9 متر،خرید سوله کوچک،انبار برای اجاره،انبار اجاره ای در تهران ,



انواع سوله های صنعتی
نوشته شده در سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 361
نویسنده : کاربر

سوله ها از نظر معماری و ساخت به انواع مختلفی تقسیم می شوند ، سوله های HSS یا قوسی ، سوله های UBM ، سوله های سبک و سوله های خرپایی مهمترین سوله هایی هستند که ساخته می شوند. هر یک از این سوله ها دارای روش ساخت ، مزایا و موقعیت های خاصی هستند که با توجه به نوع سوله و نیاز کارفرما و نوع منطقه ساخت سوله انتخاب می شوند.

 

انواع سوله های صنعتی

 

سوله های تک دهانه
سوله های دارای دو یا چند دهانه با ستون های مشترک
سوله دو روزنه
سوله های قوسی
سوله چند ضلعی

انواع سوله از نظر نوع کاربرد

 

سوله مرغداری
سوله گاو داری
سوله و سالن رستوران
سوله ورزشی
سوله سالن کنفرانس
سوله های آشیانه هواپیما
سوله ها برای انبار و نگهداری
سوله سردخانه
سوله کارگاه
سوله کارخانه

انواع سوله از نظر اندازه:

 

سوله  با مساحت 200 متر
سوله با مساحت 300 متر
سوله با مساحت 500 متر
سوله با مساحت 1000 متر
سوله به مساحت 2000 متر
سوله با مساحت 5000 متر

انواع سوله از نظر نوع ساخت

 

سوله خرپایی
سوله قوسی
سلول UBM
SSS HSS
سوله های سبک و مدرن

انواع سوله از نظر اتصالات

 

ساخت سوله با اتصالات اسکلتی پیچ و مهره
ساخت سوله با اتصالات اسکلت جوش داده شده

داستان سوله سازی و انواع آن

 

به عنوان یک تولید کننده ، احتمالاً از اهمیت داشتن فضای کار کافی آگاه هستید. نوسانات تقاضا می تواند نیاز شما به ظرفیت موقت افزایش یافته را فراهم کند که در آن می توانید به کار خود ادامه داده و نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.

انبارهای صنعتی گزینه انعطاف پذیر و قابل اعتمادی را برای افزودن ظرفیت موقتی به سایت تولیدی شما فراهم می کنند. آنها در صورت لزوم به شما اجازه می دهند عملیات خود را گسترش دهید تا تقاضای بیشتری را تأمین کنید. در اینجا برخی از انواع صنایع دستی رایج وجود دارد که باید برای تجارت خود در نظر بگیرید.

انبار کارخانه

 

محل کارخانه یکی از سازه های بسیار کارآمد برای حفظ عملیات تولید خود است. آنها ساختارهای جامد و جامدی هستند که می توانند در اشکال و اندازه های مختلف ساخته شوند. مونتاژ و جداسازی آنها نیز آسان است و به همان راحتی که به نظر می رسند راحت است.

انبار کارخانه با ساخت و ساز قوی ، کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد مشخص می شود. از سقف های سنگین گرفته تا رقابت با پریزهای برق ، این سایبان حاوی مواردی است که برای اطمینان از عدم سفارش مشتری از آن نیاز دارید.

سایبان سفارشی

 

آیا شما با محصولات منحصر به فردی که نیازهای خاصی دارند کار می کنید؟ سایبان های سفارشی را می توان متناسب با محیط عملیاتی خاص مورد نیاز شما طراحی کرد. به عنوان مثال ، ممکن است با محصولی کار کنید که به شرایط خاص دما و فشار نیاز دارد.

سایبان های سفارشی صنعتی می توانند به ویژگی های تبرید ، غلاف های فشار و سایر تجهیزات مجهز شوند که می توانید در محل از آنها استفاده کنید تا به طور منظم کار خود را ادامه دهید.

سقف پیش ساخته

 

با افزایش محبوبیت سازه های مدولار ، انبارهای صنعتی نیز از قلم نیفتاده اند. در حقیقت سایبان های صنعتی پیش ساخته را می توان کاملاً خارج از سایت ساخت و تحویل داد تا بتوانید آنها را به مقصد برسانید. این روند طراحی سازه ای را که نیازهای خاص آنها را برآورده کند برای سازندگان مشتاق آسان می کند.

بسته به سایت ، می توانید سایبان های پیش ساخته را با ابعاد بسیار دقیق و مواد با کیفیت طراحی کنید که نیاز به نگهداری کمتری دارند.

در این مقاله ما فقط می خواهیم انواع سوله ها و نام سوله ها را به شما معرفی کنیم. امیدوارم از مقاله انواع سوله های صنعتی و فلزی استفاده کرده باشید. در ادامه ما بهترین مطالب را به شما معرفی خواهیم کرد.


:: برچسب‌ها: سوله خرپایی , سوله سالن , خرید سوله , ساخت سوله ,



رهن و اجاره سوله املاک صنعتی
نوشته شده در شنبه 5 مهر 1399
بازدید : 368
نویسنده : کاربر

دراین راستا سوله تاپ به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سوله تاپ زیر مجموعه ای است از موسسه و املاک صنعتی فتح که مدرن ترین و اولین مرکز املاک صنعتی در ایران می باشد این مجموعه بادارابودن گسترده ترین فایلینگ املاک صنعتی در اقسانقاط ایران و داشتن شعبه ها و نمایندگی ها در مناطق صنعتی ایران و همچنین پوشش کلیه مناطق و شهرک های صنعتی استان تهران در هر زمانی آماده ارائه ومعرفی نمودن موارد (خرید سوله و اجاره سوله) مورد تقاضا از جانب مشتریان محترم می باشد.دراین راستا سوله تاپ  به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

دست آوردهای املاک صنعتی فتح(سوله تاپ)

 از ویژگیهای این مجموعه که بر اساس کسب تجربه حاصل از تلاش بالغ بر 30سال فعالیت موثر می باشد تلفیق صحیح و کارشناسی محور روش های سنتی و مدرن املاک صنعتی می باشد.این مجموعه با گردآوری کارشناسان خبره ملکی مجرب و متخصص ودارابودن مشاورین حقوقی به صورت حضوری وتلفنی پذیرای مشتریان محترم و ارائه مشاوره فنی و تخصصی در کلیه ابعاد  املاک صنعتی  از جمله ارائه مشاوره حقوقی ومالیاتی و ثبت و شهرداری و جهادکشاورزی،فروش سوله،اجاره سوله و...وهمچنین جذب سرمایه گذار و راه اندازی کارخانجات راکد و....بوده ودرآخر معرفی ملک صنعتی متناسب در خواست متقاضی بر اساس بودجه و متراژ ومحدوده میباشد و علاوه بر آن با گسترش فعالیت های شغلی در فضای اینترنت با ایجاد سوله تاپ گام بلندی را در جهت تسریع رفع نیاز مشتریان با در نظر گرفتن کلیه موارد تخصصی و فنی برداشته است.                                                                                                                              

سوابق و موفقیت های املاک صنعتی فتح(سوله تاپ)

املاک صنعتی فتح در طی سالها فعالیت موثر موفق به دریافت تندیس ها و لوح های تقدیر متعددی از مقامات ومراجع ذیربط شده است که از نمونه های آن دریافت تندیس از شخص رئیس جمهورو...می باشد ضمنا آقای رحمن علی نژاد که مدیریت این مجموعه می باشد در راستای اجرای خط مشی حمایت از سرمایه گزاران و راه اندازی کارخانجات راکد وبه طور کلی حمایت از رونق در چرخه صنعتی مفتخر به دریافت عنوان کارآفرینی نمونه شده است چرا که یکی از اهداف این گروه با مدیریت شخص آقای علی نژاد حمایت از سرمایه گزاران جهت انتخاب بهترین مکان برای تولیداتشان در جهت اخذ بهترین تصمیم که نتیجه آن علاوه بر موفقیت سرمایه گزار موجب رونق املاک صنعتی و اشتغال زایی می باشد به اعتقاد ایشان صرفا راه اندازی یک کارخانه کار مهمی تلقی نمی گردد بلکه تهیه ومواداولیه تامین نیروی انسانی و دستیابی به بازارفروش و فائق آمدن بر قوانین دست وپاگیر مهمتر وچشم گیر میباشد.

 منبع : https://cutt.ly/HfNLgXw


 

اجاره کارگاه نوعی اجاره ملک است. ما می دانیم که بسیاری از واحدهای تولیدی برای فعالیتهای کاری خود به کارگاههای مجهز نیاز دارند. همانطور که از نامش پیداست ، کارگاه محلی است که می توانید هدف و وظیفه خاصی داشته باشید.
این کارگاه ها با توجه به کاری که انجام می دهند به کارگاه های تولیدی و صنعتی تقسیم می شوند. از نظر کاربر ، املاک کارگاه املاک تجاری محسوب می شود زیرا یک تجارت تجاری در آنجا وجود دارد. بسیاری از بنگاه های صنعتی ، کشاورزی ، معدنی ، ساختمانی ، حمل و نقل ، مسافر ، خدماتی ، تجاری و تولیدی دارای کارگاه های تخصصی هستند که در آن کارگران ، پیمانکاران و مهندسان کار می کنند. علاوه بر این م institutionsسسات و شرکتهای بزرگ ، کارگاهها برای کسب و کارهای نوپا و مشاغل کوچک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فرم های اجاره کارگاه را می توانید برای 50 متر فضا و فضای بزرگتر اجاره کنید. در اینجا ملاک تهیه مکانی برای کار است. نمونه قرارداد اجاره کارگاه نیز برای این منظور تهیه شده است.

لینک مرتبط : 

https://sites.google.com/site/weblogfathe/


:: برچسب‌ها: رهن و اجاره انبار , اجاره سوله ,



ارزان ترین سوله
نوشته شده در چهار شنبه 2 مهر 1399
بازدید : 361
نویسنده : کاربر

ارزانترین سوله

 

ارزانترین سوله را با بررسی‌هایی که بر همهٔ انواع سوله‌ها انجام می‌دهیم، معرفی خواهیم کرد. اگر بخواهیم به بحث هزینه‌های ساخت سوله و انتخاب ارزان‌ترین سوله با توجه به نوع کاربری آن بپردازیم، ابتدا باید توضیح مختصری درباره ۳ نوع سوله بدهیم که عبارت‌اند از سوله‌های تیرورقی – سوله‌های خرپایی – سوله‌های ubm.

 

سوله های تیرورقی :

این سوله‌ها به دلیل استفاده از فولاد هزینه بالایی دارند و امروزه کمتر استفاده می‌شوند سقف این سوله‌ها شیب‌دار است و برای کاربری صنعتی و کشاورزی و … استفاده می‌شود.
 

سوله‌های خرپایی:

 
  • این سوله‌ها به شکل خرپا ایجاد می‌شوند.
  • از پروفیل لوله یا قوطی ساخته‌شده و از فولاد کمتری در مقایسه با سوله‌های تیرورقی استفاده می‌شود.
  • . ساخت این سوله‌ها نیاز به نیروی کار کمتری دارد.
  • باوجود سبکی سازه استحکام بالایی دارد و در مقابله با فشارهای وارده به دلیل ساختار مثلثی شکل به‌خوبی عمل می‌کند.
  • هزینه حمل این سوله‌ها پایین است و برای حمل ۵۰۰ متر از این سازه نیاز به یک کفی است.
  • نصب و جداسازی دوباره این سازه‌ها با هزینه کم و سرعت بالایی امکان‌پذیر است.

سوله

 

 سوله‌های ubm :

 
  • سوله‌های پیش‌ساخته قوسی شکل از جنس گالوانیزه هستند.
  • توسط دستگاه‌های ubm ساخته می‌شوند و برای ساخت نیاز به کارخانه نیست چون این دستگاه مثل یک کارخانه عمل می‌کند.
  • این سوله‌ها در محل پروژه ساخته‌شده و توسط دستگاه‌های دوخت به هم وصل می‌شوند.
  • در ساخت آن‌ها از جوش و پیچ و مهره استفاده نمی‌شود.
  • به دلیل اینکه در ساخت آن‌ها از فولاد استفاده نمی‌شود وزن کمتری دارند.

اما جابجایی و نصب دوباره این سازه‌ها وقت بر و هزینه‌بر است و فقط در فواصل مکانی کم امکان‌پذیر است. ساخت سوله‌هایی با ظاهر متفاوت امکان‌پذیر نیست و برای همه صنایع مثل داروسازی و مواد غذایی نمی‌توان از آن استفاده کرد.

با توجه به توضیحاتی که در مورد هر سه سوله بیان کردیم اگر ظاهر و هزینه ساخت سوله مهم باشد  و بخواهیم ارزان‌ترین سوله را بشناسیم سوله‌های خرپایی گزینه مناسبی برای انتخاب است.

اولا از شما عزیزانی که مطالب این سایت را دنبال می کنید کمال تشکر و قدردانی را داریم و ثانیا خواهشمندیم اگر مطلب جدیدی در زمینه سوله دارید برای ما بفرستید تا با انتشار آن دیگر دوستان نیز بهره مند شوند. سپاس فراوان

 
 
 اگر تمایل دارید در خصوص اجاره و یا خرید و فروش سوله ، سالن و انبار در جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید با شماره 021-48200 تماس گرفته و بهترین پاسخ ها و راهنمائیها را دریافت نمایید.
 
منبع : سوله

:: برچسب‌ها: اجاره سوله مناسب انبار،اجاره سوله در فتح،اجاره سوله در واحد صنعتی،اجاره سوله جاده مخصوص کرج،اجاره سوله جهت انبار،نکات مهم در اجاره سوله،خرید سوله با ارتفاع 9 متر،خرید سوله کوچک،انبار برای اجاره،انبار اجاره ای در تهران ,



مراحل ساخت و تکمیل سوله
نوشته شده در سه شنبه 1 مهر 1399
بازدید : 292
نویسنده : کاربر

مراحل ساخت سوله

سـاخــت اسکـلـت فـلـــزی ســولـــه در کــارخـانـــه :

در این مرحله ساخت اسکلت سوله اعم از جوشی و یا پیچ و مهره‌ای بر اساس نقشه تأییدشده با ورق و آهن‌آلات مرغوب و معین‌شده توسط مهندس محاسب در سالن سرپوشیده کارخانه شروع می‌شود. در ساخـت اسکلت سوله متر یال و دستگاه‌های جـوشـکـاری (دستگاه جوش الکترود، دستگاه جوش تو پودری، دستگاه جوش زیر پودری، دستگاه جوش خودکار دروازه‌ای) و برشکاری (دستگاه هوابرش، قیچی و گیوتین، دریل، فرز، …) از موارد مهمی در تعیین کیفیت و طول عمر سوله هست.

هرچه دستگاه‌های جوشکاری پیشرفته‌تر و یا ترجیحاً خودکار بوده و الکترود و سیم جوش‌ها از نمانام‌های معتبر و استاندارد باشد کیفیت اتصالات مقاطع بالاتر بوده و درنتیجه سازه دارای استحکام بیشتری هست. استفاده از آزمودن‌های غیر مخرب مانند RT و بازرسی‌های جوش تأییدی قابل‌قبول بر کیفیت جوشکاری مقاطع هست. پس از مرحله فوق اسکلت سوله برای سند بلاست و رنگ‌کاری به سالن رنگ منتقل می‌شود تا با استفاده از رنگ مرغوب و استاندارد و دستگاه‌های رنگ‌کاری خودکار، تمامی سطوح اسکلت با دقت بالا و ضخامت رنگ استاندارد (میزان میکرون مورد تأیید قسمت QC کنترل کیفیت) رنگ‌کاری گردد و پس از خشک شدن رنگ، اسکلت آماده بارگیری و حمل به محل احداث و نصب سوله شود.

آماده‌سازی، خاک‌برداری، فـونـداسیـون سوله و پی‌ریزی سوله : هم‌زمان با ساخت اسکلت در کارخانه مراحل آماده‌سازی زمین، خاک‌برداری، فونداسیون و پی‌ریزی در محل پروژه صورت می‌پذیرد تا آماده نصب اسکلت شود. در این مرحله بتن‌ریزی و فونداسیون اختصاصی در صورت نصب ماشین‌آلات در سوله با توجه به کالری سوله نیز انجام می‌پذیرد. همچنین در صورت نیاز به تردد متوالی هرگونه ماشین‌آلات حمل‌ونقل مانند لیفتراک و تریلر، کف سازی اولیه و زیرین سوله باید متناسب با وزن این ماشین‌آلات تقویت و انجام شود. نـصـب اسکـلـت سوله: پس از انتقال اجزا اسکلت به محل احداث پروژه، مرحله نصب اسکلت توسط تکنسین‌های مربوطه شروع می‌شود. مرحله نصب اسکلت سوله که ممکن است جوشی یا پیچ و مهره‌ای باشد باید با دقت تمام و رعایت جزییات و مقادیر دقیق نقشه صورت پذیرد تا به‌اصطلاح اسکلت سوله گونیا شود، یعنی اجزا سوله متقارن و زا وی‌ای اجزا متناسب باشد.

اگر نصب اسکلت سوله توسط متخصصین کار انجام نشود، مشاهده‌شده است که اندازه اسکلت سوله در ابتدا و انتها و یا سقف و کف دارای تفاوت مقدار می‌گردد و یا زوایا و گوشه‌های سازه دارای اختلاف درجه می‌گردد که در صورت ادامه مرحله نصب به همین منوال باعث تحمیل فشار مازاد به مقاطع اتصال و بروز خطرات تخریبی پس زمان کوتاهی می‌گردد.

 

ساخت سوله

سوله سازی/ساخت سوله/قیمت سوله/سوله سبک/ساخت سوله سبک/ساخت سوله خرپایی

مقاوم‌سازی ساختمانها از تئوری تا عمل :

زلزله بم موجبات تأثر و تأسف عمومی را نسبت به فجایعی که برای مردم منطقه پیش‌آمده، فراهم آورد. لیکن زلزله مازندران با لرزش شدیدی که در تهران احساس شد علاوه بر همدردی با مردم آن دیار، باعث نگرانی و تشویش بیش‌ازحد برای ساکنین پایتخت گردید و همدلی با دیگران را با نگرانی برای خود در هم آمیخت. مجدداً بحث مقاوم‌سازی، سخن روز همه مسؤولین و حتی مردم گردید. عده‌ای مقاوم‌سازی را به‌عنوان «ساختن مقاوم ساختمان‌های نوساز» مطرح نمودند وعده‌ای دیگر بحث «مقاوم‌سازی ساختمان‌های قدیمی» را مدنظر دارند.

ولی نکته نگران‌کننده این است که متأسفانه حتی بعد از وقوع زلزله‌های اخیر، هنوز ساختمان‌های خصوصی، عمومی و آموزشی دولتی در تهران در حال احداث است که در کمال تأسف عمداً یا سهواً، ضوابط محاسباتی و اجرائی مقاوم‌سازی زلزله در مورد آن‌ها اجرا نمی‌شود و نظارت صحیحی هم بر آن‌ها حاکم نیست و معلوم نیست در کجای این هیاهو و غوغای مقاوم‌سازی، قرار دارند. کلیات سوله به‌هرحال مسئله مقاوم‌سازی در هر ۲ زمینه یادشده (چه ساختمان‌های قدیم و بافت فرسوده و چه ساختمان‌های نوساز) مطرح است.

در مورد نوسازی ساختمان‌ها نیاز به ضوابط منسجم‌تری برای کنترل دقیق طراحی، ساخت بر اساس نقشه‌های اجرائی، جوشکاری صحیح و بتن‌ریزی قابل‌اعتماد وجود دارد مخصوصاً حتی پس از محاسبات و طراحی مناسب، ضعف جوشکاری در ساختمان‌های فلزی و کم بودن مقاومت بتن در سقف و پی ساختمان‌های فلزی و در کل ساختمان‌های بتنی، معضل بزرگی است و هیچ نوع کنترلی بر آن‌ها وجود ندارد.

قابل‌ذکر است که اکثر بتن‌های مصرفی در ساختمان‌های ساخته‌شده حتی در چند سال اخیر از مقاومت محاسباتی ضعیف‌تر هستند و در هنگام وقوع زلزله، فجایع جبران‌ناپذیری را به وجود خواهند آورد. درحالی‌که نزد مردم، اسکلت بتنی ساختمان مقاوم‌تری را تداعی می‌نماید. «شن و ماسه شسته نشده، دانه‌بندی غلط، کم بودن عیار سیمان، شل و پر آب بودن بتن برای بتن‌ریزی راحت‌تر با پمپ و …»، همگی باعث کاهش مقاومت بتن می‌شوند.

شرکت‌های تولید بتن، در صورت کاستی مقاومت بتن از میزان تعهد شده، تحت شرایطی فقط حاضر به پرداخت بهای بتن می‌باشند و خسارات وارد بر ساختمان را نمی‌پذیرند. پیشنهاد می‌شود چنین امری مستوجب برخورد کیفری از طریق قوه قضائیه باشد. هرچند بین کسانی که در تهیه ملزومات و آهن‌آلات و بتن عمداً کوتاهی می‌نمایند و آنان که در این مورد دریغ نمی‌ورزند ولی به علت عدم اطلاع فنی لازم، ساختمان آن‌ها در اجرا ضعیف است تفاوت بسیاری وجود دارد ولی شاید در هنگام وقوع زلزله، سرنوشت هردوی آن‌ها یکی، یعنی نتیجه تخریب ساختمان و بروز فاجعه انسانی و مالی باشد بنابراین لحاظ نمودن ضوابط قوی‌تر اجرائی و نظارتی و کنترل مضاعف بسیار ضروری به نظر می‌رسد. در چائی که شهرداری گزارش مهندس ناظر مبنی بر عدم خلاف در متراژ ساختمان را با بازدید مضاعف عوامل شهرداری کنترل می‌نماید می‌بایست در مورد اصل بسیار مهم‌تر یعنی استحکام ساختمان، این کنترل مجدد و مضاعف نیز وجود داشته به اشدت و تنها به گزارش مهندس ناظر اکتفا ننماید، چون شرایط ساخت‌وساز و مسائل تحمیلی از طرف مالک و کارفرما، متأسفانه بنیان‌های این‌گونه نظارت را به‌کلی سست نموده است و نباید با طرح مسائل شعارگونه از واقعیت آن اجتناب نمود.

 

ساخت سوله

ساخت سوله

مسئله مهم بعدی، قطعات الحاقی و غیر باربر ساختمان مثل دیوارهای اطراف و تیغه‌ها، دست‌انداز بام و بالکن و پنجره و شیشه مخصوصاً نماهای شیشه‌ای است که به علت عدم اتصال کافی به سازه ساختمان در اثر وقوع زلزله حتی مواقعی که ساختمان ازنظر اسکلت فلزی مقاوم باشد، «احتمال جدائی و ریزش» آن‌ها به داخل و خارج ساختمان وجود دارد و حتی در برخی موارد آوار و شیشه‌بر سر افرادی که در حال خروج از ساختمان هستند فروریخته و باعث جراحت و یا فوت آن‌ها گردیده است. باید آیین‌نامه‌های اجرائی برای اتصال کامل این عناصر به سازه ساختمان ارائه گردد و در مورد نماهای شیشه‌ای نیز تجدیدنظر اساسی صورت پذیرد.

مسئله مهم بعدی بازسازی ساختمان‌های فرسوده است که ظاهر شکیلی به آن می‌دهد و ضعف‌های سازه‌ای آن‌ها می‌پوشاند و این در حقیقت خواسته یا ناخواسته نوعی تقلب در ساخت و فروش به‌حساب می‌آید. درحالی‌که شهرداری‌های مناطق به‌هیچ‌وجه نباید به ساختمان‌هایی که استحکام واقعی سازه‌ای ندارند اجازه بازسازی بدهد.

 

ساخت سوله

سوله سازی/ساخت سوله/سوله سبک/سوله خرپایی

این سوله نیاز به فونداسیون ندارد. به‌راحتی مراحل خاک‌برداری، تسطیح، ریختن مگر، آجرچینی برای قالب، آرماتوربندی و بتن‌ریزی سوله حذف می‌شود. صرفه‌جویی در هزینه‌های سوله. با حذف فونداسیون مبالغ قابل‌توجهی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌گردد. از طرفی ساختار خود سوله هم به نحوی است که قیمت سوله‌های معمولی قابل‌رقابت با این سوله نیست. کوتاه شدن زمان پروژه. علاوه بر اینکه با حذف فونداسیون زمان پروژه بسیار کوتاه می‌گردد از طرفی ساختار سوله‌های سبک ما به صورتی است که در زمان بسیار کوتاهی در محل نصب و آماده بهره به راداری می‌گردد. مقاومت سوله در برابر زلزله. سازه انعطاف‌پذیر سوله سبک‌های انحصاری ما به سازه توان مقاومت زیادی در برابر زلزله می‌دهد. قابلیت جابه‌جایی سوله. این سوله سبک را به‌راحتی می‌توان جمع‌آوری و مجدداً در نقطه‌ای دیگر برپا نمود. از همین لحاظ سازه‌ای استثنایی برای تجهیز کارگاه‌ها، اسکان کارگری، احداث کمپ برای شرکت‌ها و نهادها است. امکان اتصال سوله از پهلو و ایجاد سالن‌های با عرض ۲۰ متر، ۳۰ متر و… استفاده چندمنظوره از سوله. سوله صنعتی پیش‌ساخته LSF فواید سازه‌های Lsf.

  • در پایان این مقاله نیز جای دارد هم از شما دوستان و همکارانی که مطالب ما را دنبال می کنید و هم از ارسال مقالات و نوشته هایی که در این وبلاگ نیست و در این صنعت سوله جدید هستند استقبال می کنیم تا جهت استفاده سایرین منتشر کنیم. با تشکر

 منبع : سوله


:: برچسب‌ها: اجاره سوله جاده مخصوص کرج،اجاره سوله جهت انبار،نکات مهم در اجاره سوله،خرید سوله با ارتفاع 9 متر،خرید سوله کوچک،انبار برای اجاره،انبار اجاره ای در تهران،اجاره سوله ارزان،خرید سالن سوله،خرید ملک اداری در جاده مخصوص کرج،اجاره انبار جاده قدیم کرج،اجاره سوله شهرک صنعتی چهاردانگه،اجاره سوله اطاف تهران ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد